Yvonne Geplaatst 13 november 2023 Rapport Share Geplaatst 13 november 2023 (bewerkt) En ik mis @Donder Is er iemand die nog wel contact met hem heeft (gehad)? 13 november 2023 bewerkt door Yvonne lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wijntjeminder Geplaatst 15 november 2023 Rapport Share Geplaatst 15 november 2023 Ik mis @Roberto , Waar ben je Roberto? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 24 januari Rapport Share Geplaatst 24 januari @Oskar @Lonster @Etty hoe gaat het met jullie? Oskar, Etty en Francoise reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster1 Geplaatst 27 januari Rapport Share Geplaatst 27 januari Het gaat goed hoor @Rosee thanks for asking. Daardoor minder behoefte om hier te schrijven. Als het goed gaat is het makkelijker om gezond te leven. Voor mij dan hè. Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oskar Geplaatst 1 februari Rapport Share Geplaatst 1 februari Gaat goed hier. Van de drank los, ook eindelijk van het roken, en fit als een waterhoentje. Soms denk ik dat ik hier ben uitgepraat, maar gelijktijdig mis ik het ook wel. Ik zal weer eens een kwaakje doen. Francoise, lady jane, Rosee en 1 andere reageerden hierop 3 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 1 februari Rapport Share Geplaatst 1 februari Potdorie @Oskar, ezel, waterhoentje... ik ben zó blij om dat te horen dat de tranen ervan in m'n ogen springen. Rosee en Francoise reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 7 februari Rapport Share Geplaatst 7 februari Op 24-1-2024 om 18:04 zei Rosee: @Oskar @Lonster @Etty hoe gaat het met jullie? Dank je @Rosee! Het gaat oke. Zat in mijn schulp, maar kruip er weer een beetje uit:) Rosee, Francoise, Maja en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 maart Rapport Share Geplaatst 13 maart @Emmy hoe gaat het met je Emmy? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmy Geplaatst 14 maart Rapport Share Geplaatst 14 maart Ha @lady jane, ik ben er nog en het gaat goed! Afgelopen tijd druk geweest met allerlei leuke dingen en merk dat de alcohol steeds meer op de achtergrond raakt. Hierdoor ook minder hier. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 14 maart Rapport Share Geplaatst 14 maart Ik mis @Quera en @19Geeky91. Iemand een idee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 14 maart Rapport Share Geplaatst 14 maart Ook @BizzyBee en @Claudius. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 14 april Rapport Share Geplaatst 14 april Q. lady jane en Yvonne reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 14 april Rapport Share Geplaatst 14 april Op 14-3-2024 om 15:34 zei Bob: Ik mis @Quera en @19Geeky91. Iemand een idee? @Querais nog steeds alcohol vrij en staat weer op het jaarpact. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 april Rapport Share Geplaatst 15 april 10 uur geleden zei Reacher: Q. Nog altijd. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 mei Rapport Share Geplaatst 14 mei @Beatrix, zo maar zonder afscheid vertrokken? Hopelijk is drinken niet de oorzaak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 mei Rapport Share Geplaatst 14 mei @Strijkbout ik zag je net ingelogd, hoe gaat het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 mei Rapport Share Geplaatst 16 mei En ja, ik miste en mis Beatrix ook echt. Ik had haar al een poosje niet gelezen en ging op zoek naar haar laatste berichtjes, toen ontdekte ik dat haar hele account opgeheven was. Ik had eigenlijk gehoopt dat ze ook buiten het forum nog contact zou hebben met iemand van hier, maar ik ben bang dat ook dat vergeefse hoop is. Jee Beatrix, weet dat je echt gemist wordt hoor. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 16 mei Rapport Share Geplaatst 16 mei Op 14-5-2024 om 08:31 zei lady jane: @Beatrix, zo maar zonder afscheid vertrokken? Hopelijk is drinken niet de oorzaak. nee, dat ben ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Strijkbout2 Geplaatst 19 mei Rapport Share Geplaatst 19 mei Op 14-5-2024 om 20:10 zei lady jane: @Strijkbout ik zag je net ingelogd, hoe gaat het? Hoi hoi, Tja, wat zal ik zeggen? Met wisselend resultaat 👻 lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 19 mei Rapport Share Geplaatst 19 mei (bewerkt) Op 17-5-2024 om 00:24 zei Mai: nee, dat ben ik @Mai, begrijp ik het nu goed dat jij Beatrix was? En misschien ook Amalia? Amai. 19 mei bewerkt door Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 19 mei Rapport Share Geplaatst 19 mei 1 uur geleden zei Roberto: @Mai, begrijp ik het nu goed dat jij Beatrix was? En misschien ook Amalia? Amai. Joh, je snapt toch vast wel dat Mai denkt dat zij de reden is dat Beatrix is vertrokken? lady jane en Strijkbout2 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 20 mei Rapport Share Geplaatst 20 mei Ik mis @Roos33, @Roosje41 en @keet. Ik zou willen weten hoe het met ze gaat en of ze op het jaarpact willen blijven staan. Heeft iemand misschien buiten dit forum om contact met één of meer van hen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 17 juni Rapport Share Geplaatst 17 juni Ik mis @Oskar. Oskar reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 17 juni Rapport Share Geplaatst 17 juni Ik mis @Jac. Hij was zo actief hier, en toen ineens niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 19 juni Rapport Share Geplaatst 19 juni Ik mis ook @Oskaren @Jac. En waar is @Dune? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden