Spring naar bijdragen

Woensdag 29 december 2021


Claudius

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal,

Ach, wat een lieve kleine frummeltjes @Lieke7777
Puur genieten dit he ! :)

Hier vroeg wakker.
Even kijken of de schoonmaakwoede van gisteren nog terug komt
Alhoewel...zoveel tijd heb ik nu ook weer niet, want straks naar vriend lopen, en daarna op bezoek bij zijn zieke zus.
Misschien nog een oliebol halen onderweg
Nu kan het nog...1 januari is niet meer zo ver weg :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen! Wat mooi @Lieke7777, prachtige kleuren! Wat leuk gisteren de reacties op de gebaren. Omdat er nog best veel onduidelijkheid is over Mini haar gehoor, hebben we besloten om het goed uit te laten zoeken. Ik ben zelf slechthorend aan 1 kant, maar mini lijkt nu al minder te horen dan ik hoor. Lijkt natuurlijk op erfelijkheid en dat gaan we nu uitzoeken. Naar de genetica afdeling. Onderzoeken duren lang, of de uitslagen. Het is verder alleen bloed prikken. Het is niet het einde van de wereld, er zijn veel ergere dingen. Maar zeker voor mini, en misschien straks ook voor iniemini, willen we duidelijkheid. Zodat we haar kunnen begeleiden en we zelf eventueel ook begeleiding kunnen krijgen. Verder gaat het prima met mini, is een vlotte tante, een boef en voor de duvel niet bang. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen.  Schatting die kleintjes @Lieke7777Fijn dat ze een goed thuis zullen krijgen. Ben blij dat ik vakantie heb, moe! En toch altijd maar dat gevoel dat ik iets 'moet ', terwijl dat nu echt niet hoeft.  Sinds een maand zwem ik een paar keer per week in het buitenzwembad,  een uur lang.  Moet me er wel toe zetten steeds maar enorm blij dat dit kan.  Geluksmomenten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...