Spring naar bijdragen

Maandag 11 oktober 2021


Claudius

Aanbevolen berichten

Morgen moet ik onder narcose dus moest net naar de kliniek (op kraamafdeling of all places!) voor een COVID test. Heel pijnlijk was me dat! :(  onderweg naar huis zag ik een pop up wine bar. Dat deed me toch ook echt geen goed…voorlopig ben ik nog niet gezwicht maar heb momenteel wel echt nog moeite om licht te zien Ah einde van de tunnel. Dank voor de steun want voel me wel heel alleen, te meer omdat er niemand is om me morgen van de kliniek op te pikken en mss met taxi naar huis moet. De tranen stromen er echt uit, weet even echt geen raad met mezelf. Alles opgeven loert nu echt om de hoek, ondanks jullie steun, ondanks mijn ratio… 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Want dan kwam ik gisteren ook te weten dat mijn verwekker (nog steeds) dronken rond rijdt met zijn baby aan boord (en niet eens deftig vastgemaakt in maxi Cosy). Hoe oneerlijk het allemaal is en hoe hard je best doen eigenlijk totaal niet loont) en hoe erg het allemaal is voor sommige kindjes op deze wereld…en echt sorry voor alle emo talk van mijn kant! 

bewerkt door Musashi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is heel ellendig @Musashi

Echt heel klote, maar je haalt jezelf alleen nog maar verder onderuit als je ook gaat drinken.  Je bent nu verdrietig en kwetsbaar, natuurlijk wil je weg van deze narigheid.  Maar jij wilt dit niet op die manier.  En wat jou verwekker doet moet je nu echt heel ver uit je gedachten zetten,  dat is het laatste waar je me bezig wilt zijn nu,  dat voedt verdriet en boosheid. 

Heel veel sterkte :rose::heart::brokenheart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Musashi jij hoeft nergens sorry voor te zeggen wat mij betreft. 
En emo talk?  Nee, zo lees ik je niet.
Ik lees verdriet, ontgoocheling,  verdrietige verontwaardiging,  pijn, en eenzaamheid nu. En logisch toch?
Het voelt toch ook heel onrechtvaardig? Het akelige is dat die rechtvaardigheid die je zou willen er vaak niet is en dat doet pijn.
Het is voor mij vaak hard werken om daarmee om te gaan.

Is er echt niemand die je op kan halen uit de kliniek, beter nog die met je mee kan gaan? Sommige dingen zou je niet alleen moeten doen (moet je horen wie het zegt, maar toch).

En die verleiding ? Ook heel logisch, net als voor jou @Maja, maar lieve vrouwen het helpt níet, echt níet. En dat weten jullie natuurlijk ook wel, daar gaat het ook niet over.
Het gaat over omgaan met de gevoelens die er zijn en de omstandigheden die zich voordoen en die moeilijk zijn. 
Hoe dat mee om te gaan kan heel lastig zijn, maar één manier helpt zeker niet: dat verleidelijke glas……

Sterkte voor jullie allebei :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zorgde vaak dat ik wat in mijn hand had @Bor

Bijvoorbeeld een BIG balpen, daar kon je zo lekker op kauwen :)

heel langzaam een glas water leeg drinken bij erge trek helpt ook.

of een potloodje en dan net doen of ik rookte.

sterke pepermunt ( kauwgom) helpt ook.

Zo, genoeg tips zo ? :)

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja dat weet ik nog @Bor, die handen, wat moet je ermee?
Gespannen? Even een shaggie draaien.
Blij? Even een shaggie 
Verdrietig? Idem

Altijd was er een reden.
Het gekke is dat ik het draaien van een shaggie haast nog meer miste dan het roken zelf. Ik heb nog een tijdje bij iemand gebedeld of ik er een mocht draaien die hij dan vervolgens oprookte.   
Dat was voor mij dan genoeg.

Maar ook dat ging voorbij.
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toch een beetje gekalmeerd nu. Heb m’n schoonmoeder (een hele lieve!) durven optrommelen om dochter naar school te brengen want kreeg ineens per sms de melding dat de afspraak meer dan een uur vervroegd werd (hoewel ik had aangegeven dat dat eigenlijk niet lukte) en ik kan in dagkliniek blijven liggen tot m’n man klaar is.

Pff geen zin in maar ook geen keuze. Probeer wat m’n blik te richten op n mooie toekomst ipv te zwelgen of verdrinken in het nu…

Link naar opmerking
Deel via andere websites

46 minuten geleden zei Pinkman:

Ik kon weer niet posten. Een van de meldingen vandaag had ik schijnbaar nog niet geopend. Nu ik dit gedaan heb werkt posten weer.

Als je tussentijds die medlingen opent, verlaat je dan het bericht of laat je dat op een tweede tabblad openstaan?

Ik heb namelijk het vermoeden dat het niet zozeer uitmaakt wat je tussentijds doet, als jet het bericht maar even verlaat en weer opnieuw aanmaakt, maar dat weet ik niet zeker. Je zou het de volgende keer ook eens zo kunnen proberen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had tot nu toe geen last van niet verzonden berichten,
maar vanuit de bioscoop stuurde ik een berichtje en dat is nog
steeds niet geplaatst (15.15u). Wel bleef ik aangemeld in gebruikers online
alhoewel ik uitgelogd was. Geen idee of dat bericht dus nog steeds onderweg is.
Thuis gebruik ik alleen de laptop, onderweg dus mijn telefoon.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...