Maja Geplaatst 28 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2021 Goedemorgen allemaal! Een dag met zowel regen als zonneschijn. @nikssterkte! Een grote hug voor jou. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 28 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2021 Goedemorgen, dank je wel @Maja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 28 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2021 (bewerkt) Goeiemorgen @Maja en @niks @niks 28 juli 2021 bewerkt door ikkanhet niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 28 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2021 Goedemorgen @niks Sterkte Dagpact Claudius niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 28 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2021 @Cleo66 Dat nog iets is voor mij zeer herkenbaar. Zeer gevaarlijk, daardoor ben ik verleden jaar na de verslavingskliniek terug beginnen te drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2021 Goedemorgen frummers, Een wolkenloze hemel hier nu nog. @niks, ik wens jou veel sterkte toe vandaag, ik wens jou, hoe vreemd dat ook klinkt nu, ook een mooie dag toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2021 De was hangt al, nu eerst even tijd voor een bakje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 28 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2021 @niks… Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2021 Goeie morgen allemaal, Niks ik weet niet wat er is gebeurd maar het is niet goed. Daarom voor jou heel veel sterkte. Hier gaat het nog steeds toppie. Ja die verrekte moeheid, maar als ik flink rust, valt dat ook wel mee. Toch vind ik dat nog steeds moeilijk, omdat ik alles zo leuk vind om te doen. Vandaag weer een daggie vrij dus hier aanwezig. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2021 O dat is vreselijk. Geen afscheid kunnen nemen of niets. Nou nogmaals heel veel kracht en sterkte @niks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 28 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2021 Weer haasten net tandarts gebeld. Nu 9 uur is stukje rijden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 28 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2021 Ik voel me echt vreselijk veraden weer een hoop comotie op de jachthaven. politie ambulance en alles op het steiger. ik ga het forum verlaten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2021 goeiemorgen frummers @niks een mooi afscheid meis, van een mooi mens straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 28 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2021 Goedemorgen. @niks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 28 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2021 14 minuten geleden zei Zbb: Ik voel me echt vreselijk veraden weer een hoop comotie op de jachthaven. politie ambulance en alles op het steiger. ik ga het forum verlaten Gewoon blijven is toch beter. Die commotie was pure bezorgdheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 28 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2021 @Zbb dat snap ik ja, vind het erg rot voor je. Hoop dat het je beter gaat. Kijk goed wat waar vandaan komt en waar je zelf winst kunt halen. Sterkte. (ik wil je graag vragen om hier te blijven, maar die keuze is van jou natuurlijk) @niks knuffel voor vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 28 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2021 @Zbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 28 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2021 (bewerkt) Goedemorgen, @Zbb snap je gevoel maar als je met drank in je mik kenbaar geeft aan iemand dat je niet meer wilt leven vervolgens niet meer bereikbaar bent dat onstaan er zorgen . En ja het is mij ook overkomen dat ik tegen mijn zus van alles op de app geroepen heb , en ze ook geen uitweg meer wist en dus ook hulpdiensten op mij af gestuurd heeft. Wat was ik boos achteraf, wat voelde ik mij verraden . Kreeg weer een aantekening veilig thuis erbij . Maar ze deed het enigste juiste en zorgen dat ik veiligheid om mij heen kreeg of hulp want ik was doodziek in de binge. Daardoor nu besef ik mijn steeds meer wat je jezelf aandoet maar ook anderen als je drinkt en gewoon een flinke allergie hebt voor drank want je kan er niet tegen . Het enigste is nooit meer drinken geld voor mij want het doet dingen met mij die niet goed zijn. 28 juli 2021 bewerkt door Lieke7777 nancy, Maja en Tatum reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 28 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2021 @niks heel veel sterkte voor jou en je gezin en familie vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2021 @Zbb @jopie bedankt, je hebt misschien geen idee hoe je me hier mee helpt ook. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 28 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2021 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 28 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2021 6 minuten geleden zei jopie: hoe begrijpelijk ook, het kan geen kwaad ook even naar die commotie te kijken...... Een forum dat (vanuit bezorgheid?) op @spirit inhaakt op wat ze moet dóen zegt óók iets. Niet over spirit en niet over zbb. Ik was het niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 28 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2021 8 minuten geleden zei jopie: Wie wat deed is niet relevant, tenzij je schuldigen aan wilt wijzen. Of fout en goed wilt benoemen. En mijns inziens kán dat helemaal niet in een situatie als deze: iedereen heeft te maken met zijn eigen waarheid, kwetsbaarheden, beweegredenen......iedereen doet wat hij het beste vindt in die situatie, althans, daar ga ík vanuit. ..wat wel kan, en wat bij mij ook gebeurt, is dat ik ook in een situatie als deze, die zo ver van mij afstaat dat dat lukt (immers, ik ken zbb en spirit nauwelijks, laten we even reeel blijven, mijn leven verandert niet door hun wel en wee) en zo dichtbij is dat het ook op mijn eigen leven past, dagelijks......weer even kijken naar wat het met míj doet, en waarom ik doe wat ik doe, voel wat ik voel, leef hoe ik leef. commotie: "wat je raakt zegt iets over jezelf" moet je je alleen niet af laten leiden door de inhoud van het drama van de ander... Jij kunt het zo mooi verwoorden allemaal. Ik ook maar alleen in gedachten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 28 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2021 Goedemorgen. Ik merk dat het me kwaad maakt. @Zbb wat had jij eigenlijk zelf gedaan in spirits situatie? Ik hoop dat je jezelf weer kan herpakken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2021 Goedemorgen allemaal, Heb wel een mening, maar houd het maar voor me wat zou dat er ook toe doen Leef wel mee met beide (spirit en ZBB ) Sterkte, weet ook even niet wat te zeggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden