Maja Geplaatst 23 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2021 Lieve @niks, wat een groot verdriet. Ik weet niet zo goed wat verder te zeggen, behalve dat ik aan je denk. Laat de blije herinneringen samengaan met je verdriet. Dan wordt het misschien iets minder groot. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2021 lieve niks, wat plotseling, wat verdrietig ook. voor een mooi mens, een mooie zachte dood maar voor de nabestaanden shock en pijn. kracht voor jullie gewenst, en veel saamhorigheid en liefde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 23 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2021 Oh, wat verdrietig voor je @niks en wat mooi hoe je over hem verteld. Ik wens je vader een goede reis naar het licht en jou veel sterkte, ik denk aan je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Best Geplaatst 23 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2021 @niks, gecondoleerd en heel veel sterkte in deze tijd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 23 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2021 Veel sterkte voor de komende tijd, @niks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 23 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2021 Wat verdrietig @niks heel veel sterkte gewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 23 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2021 @niksgecondoleerd en heel erg veel sterkte. De schilders zijn voorlopig klaar. Balkon heeft weer zijn afscheidingen naar de buren terug. Schilders komen over 3 weken terug om echt te schilderen. Laatste fase. Vandaag neem ik rust. Heel veel rust. Alleen doen waar ik zin in heb. Dagpact Claudius Tatum nancy en Lieke7777 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2021 Wat heerlijk voor je, Tatum, over drie weken zie je wel weer verder, toch? Geniet van je vrije tijd! Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 23 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2021 Goedemorgen. Lieve @niks gecondoleerd en heel veel sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 23 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2021 Wat ontzettend verdrietig @niks. Zo onverwachts voor jullie. Woorden schieten tekort Wat fijn dat hij jou nog zo gelukkig heeft meegemaakt en zijn kleinkind nog heeft leren kennen. Denk aan jullie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2021 Ach , lieve @niks Wat een vreselijke schrik ! wens je heel veel sterkte de komende dagen Niet te bevatten he ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 23 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2021 Niets mis met zonder kleren @Bor Ik heb beloofd komend weekend te helpen met iets met schapen, bij de mensen waar mijn hond (haha, mijn hond) woont. Gaan we zien hoe goed ze luistert of dat ze toch op de afwezige baas lijkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 23 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2021 Ach lieve @niks, wat een schrik en wat een plotseling onverwacht verdriet. Ik wens je/jullie heel veel kracht en liefde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 23 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2021 Ja en nee. Ik wilde een hond voor de tweeling, maar D wilde dat heel erg niet. En toen hadden de buren van vrienden een nestje puppies en ging ik even kijken. En ik was meteen verkocht en verknocht aan eentje. Maar ja, D wou echt heel erg niet. De oplossing is geworden dat ze puppy aan mij hebben verkocht, dat ze op de boerderij blijft wonen, dat zij voor de opvoeding en het dagelijks onderhoud zorgen en dat ik voor suikerbaas van puppy speel en vaak aan kom waaien, al dan niet met tweeling. Ze hebben daar veel meer leuke beesten en dat maakt me best rustig, dat gezelschap. Lika en Rosee reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 23 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2021 Ja yo @Bor dat woord wilde ik nou juist niet noemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Best Geplaatst 23 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2021 (bewerkt) @Quinn, mijn hond woont nu ook bij een tante van mijn exgenote omdat ik in m'n eentje geen tijd heb voor hem (hij moet 2 uur per dag lopen/rennen) en zij geen vaste woning heeft nog. 23 juli 2021 bewerkt door Best Te vroeg op versturen geklikt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 23 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2021 1 uur geleden zei Bor: Oops. Ben ik weer te bot of te direct? Nee hoor, ik wilde voorkomen dat ik dat zou zijn. En okay, het is ook best een luxe manier van een hond hebben, dat ook. Alleen de lol. Maar wel de enige mogelijkheid voorlopig, want ik heb liever niet te vaak dikke ruzie met D, straks moet ik weer optyfen. @Best lastig ook, er komen steeds meer zaken langs die geregeld moeten worden tot niemands echte tevredenheid. Mooie nieuwe avatar trouwens. Helpt het al? Best reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 23 juli 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 juli 2021 Vandaag passeerde ik een terrasje dat bijna op straat staat, er stond Duvel op de tafel. Moeilijk moment. @Lieke7777 Afhankelijk voor wat je hier in de PaaZ bent worden er in opdracht van de psychiaters allerlei testen gedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 23 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2021 Ik roer me weinig op de dagdraad, maar Niks: dikke hug en gecondoleerd. Heb je hier zien groeien, dus ik zing met Otis en Aretha: R E S P E C T ! Reacher en Mootje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 23 juli 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 juli 2021 Het wordt voor mij in ieder geval niet de verslavingskliniek waar ik verleden jaar was. De verantwoordelijke psychiater vind me te oud. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2021 Te oud waarvoor?? Gelden er voor die verslavingskliniek leeftijdseisen?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2021 Ahhhhhhhh..ik snap het. Dankjewel, jopie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 23 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2021 1 uur geleden zei jopie: Ja. Als er hersenbeschadiging is wel. Nogal cru gezegd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 23 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2021 Veel geregeld, besproken met een lach en een traan. Dank jullie wel voor de reacties, doet mij echt goed Lieke7777, nancy, lady jane en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mootje Geplaatst 23 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2021 Wat vreselijk verdrietig en moeilijk @niks Ik gun je een mooi afscheid en hoop dat je het een plekje kunt geven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden