Claudius Geplaatst 11 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2021 (bewerkt) Goeiemorgen 11 juli 2021 bewerkt door Claudius Toevoeging. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2021 Goedemorgen frummers en goedemorgen Claudius. Zon en wolken zijn nog aan het bakkeleien over wie van hen de regie krijgt vandaag. Intussen hebben de vogels hun ochtendmaaltje gekregen en de hond het restje (flinters) kattenvoer van vannacht, hebben de dames kat hun territorium gecontroleerd en staat er op de keukentafel een bakje klaar. Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 11 juli 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 juli 2021 Zo tevreden dat ik eens goed geslapen heb. Ik heb wel spierpijnen, te snel gewandeld gisteren. Ik moet alles de tijd geven en beseffen dat ik geen puber of jonge twintiger meer ben. Toen had ik dit soort spierpijnen nooit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 11 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2021 Always look on the bright side of life, tidom tidom tidomtidomtidom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2021 Goedemorgen @Yana Ik zat net even over jouw culinaire hoogstandje(s) te lezen, petje af hoor, geen wonder dat men lovend was... En ja @Claudius, herstel heeft zijn tijd nodig... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 11 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2021 (bewerkt) Goedemorgen! 11 juli 2021 bewerkt door niks lady jane, Lika, nancy en 4 anderen reageerden hierop 6 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2021 Goedemorgen allemaal, Gefeliciteerd @niks Acht maanden alweer, wat worden ze dan leuk hè HIer ontbijtje alweer op. vriend ligt nog te snurken, en ik hang op de bank met mijn foon. lazie sunday zullen we dan maar zeggen he niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2021 goeiestillemorgen nog frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 11 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2021 Goedemorgen. Dochters hebben de hond al uitgelaten en zijn nu gaan tennissen met zijn twee. Het moet ook niet gekker worden…. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 11 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2021 Goedemorgen allen. Zo de koffers inpakken en we gaan weg, op vakantie! Doeg! Reacher, niks, Lieke7777 en 3 anderen reageerden hierop 6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 11 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2021 Veel plezier @nancy! nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2021 veel genieten maar Nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 11 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2021 Goede Morgen gefeliciteerd @niks, mijn neefje is een maand jonger. Zo leuk om hun ontwikkeling te volgen. Fijne , zorgeloze vakantie @nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 11 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2021 Hoi hoi. @nancy, doeg. Geniet er van. En tot ziens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 11 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2021 Gefeliciteerd met Mini @niks en fijne vakantie @nancy. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 11 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2021 Hoe gaat het @bolletjewolletje? Je bent zo stillig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 11 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2021 Fijne vakantie @nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 11 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2021 Ja begrijpelijk balen dat de maatregelen weer terug gedraaid zijn. Blijkt maar weer hoe fragiel alles blijft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 11 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2021 Hier alles zijn gangetje straks werken tot 23.00. En dan wo en do nog dagdiensten. Verder erg drukke week nog. Morgen de caravan halen dat scheelt al een stuk staan hier een hoop spullen die er in kunnen heb ik weer ruimte in huis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 11 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2021 Nou, wat zullen ze blij zijn met jouw stofzuiger die niet stofzuigt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 11 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2021 Ik moet het levensgeluk wel uit m'n tenen halen vandaag, wat een ku... oh nee, leerzame dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 11 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2021 (bewerkt) Morgen. Nog geen dagpact? Iedereen zo relaxed vandaag? @spirit ik moest wel grinniken om je stofzuiger, maar kapotte troep kun je toch beter weggooien dan weggeven? Knuffel voor @Yana leerzame dagen... mocht ook wel wat minder. DAGPACT: Quinn 11 juli 2021 bewerkt door Quinn Yana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 11 juli 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 juli 2021 DAGPACT: Quinn Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 11 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2021 DAGPACT: Quinn Claudius Yana Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 11 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2021 (bewerkt) 1 uur geleden zei spirit: Gisteren een nieuwe stofzuiger besteld. Ik erger me al een tijdje aan mijn huidige stofzuiger . Doet niet wat hij moet doen. Zuigen kreng . Ik gebruik hem intensief, dus tijd voor een nieuwe. Deze kan ik vast wel slijten op de weggeefhoek. Kleding opgeruimd en nu fietsen. Nieuwe zak erin? Filter schoon? zit misschien ergens een beetje verstopt Een stofzuiger is net een wasmachine met lucht ipv water. 11 juli 2021 bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden