VIII Geplaatst 3 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2021 Goedemorgen Ja, het ziekenhuis in door de gevolgen van drank. Herkenbaar.... sterkte & ik hoop dat het de wake-up call voor je is Ik hou dag 118 ook maar droog! Dagpact VIII Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 3 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2021 (bewerkt) Dagpact VIII Ikkanhet. Claudius 3 juli 2021 bewerkt door ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 3 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2021 7 minuten geleden zei Claudius: @Lieke7777 ik weet uit gesprekken dat veel ouders er problemen mee hadden. Ik heb er nooit durven over doorvragen. Mijn hondje is nu op 2 uur rijden Ik denk ook dat het er gewoon bij hoort als je kinderen hebt dat er problemen zijn met het regelen van alles . Of je nu alleen staande bent of samen met partner . Ik heb ook vaak in een spagaat gelegen hoe ik het weer moest rondbreien allemaal . Man die 40 uur werkt . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 3 juli 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 juli 2021 15 minuten geleden zei ikkanhet: Dagpact VIII Ikkanhet Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 3 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2021 Beterschap Claudius. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 3 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2021 Morgen. Soort van wakker, ik volg mijn neus richting de koffie. Dagpact VIII Ikkanhet. Claudius Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 3 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2021 3 uur geleden zei nancy: Goedemorgen. Zo kleinzoon van 3 ophalen en naar het theater in het park. Mooi weer hier, heerlijk! Hahahahaha, nou, zo'n theater met muziek is aan kleinzoon niet besteed. Die 8 euro had ik beter in mijn zak kunnen houden. Het enige wat hij wilde was bloemetjes plukken in het gras. Van een (schoon) mondkapje had ik een mandje gemaakt en daar konden zijn boterbloemetjes, margrietjes en paardenbloemen in. Zo zie je maar, dat gecultiveerde gedoe van volwassenen is aan kinderen niet altijd besteed. En aan sommige oma's ook niet, hahaha! Ik heb een tóp- ochtend gehad! lady jane, VIII, Bob en 2 anderen reageerden hierop 2 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 3 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2021 Goedemiddag alweer. Wat vreselijk naar @Claudius heel veel sterkte. Misschien helpt het om hier te schrijven voordat je de eerste neemt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 3 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2021 Heerlijk @nancy. Daarom vind ik kinderen zo leuk nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 3 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2021 12 minuten geleden zei nancy: Ik heb een tóp- ochtend gehad! Wat fijn voor je!! Ik gun het je zo na alle ellende die je hebt moeten doorstaan. @lady jane: voorlopig goede berichten , ik hoop voor je dat het zo blijft. @Kohtje, veel plezier vandaag, als behalve het week je lijf ook mee wil werken wordt het echt een geweldige dag. @niks,vakantie met bonus ook nog, mogelijke vriendschap, mooi hoor. Ha @Quinn, koffie gevonden? @Claudius, nogmaals beterschap. Ben ik nog iemand vergeten? lady jane en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 3 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2021 Mijn oudste broer is voor het eerst in ruim 30 jaar bij mij op de koffie geweest, ik was er nerveus van. Vreemde gewaarwording om na zoveel tijd weer eens de gastvrouw te zijn. En ik blijf toch het jonge zusje dat graag de goedkeuring van haar grote broer wil hebben/krijgen. Dat blijkt/is niet leeftijd gebonden , voor mij niet in ieder geval. Lieke7777, nancy en karin123 reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2021 ja jezelf♥ Bert1953 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Best Geplaatst 3 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2021 Beterschap @Claudius! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 3 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2021 Haha ik hoop dat je zwager niet hier meeleest @knakker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 3 juli 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 juli 2021 Derde maal in minder als 24 uur van kamer veranderd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 3 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2021 Beetje leuke zusters @Claudius? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 3 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2021 Gezwommen met plankje in de plas vanochtend. Yes! nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 3 juli 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 juli 2021 @niks valt wel mee. Ik viel nooit voor personeel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 3 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2021 1 uur geleden zei Claudius: @niks valt wel mee. Ik viel nooit voor personeel Je hoeft er toch niet meteen voor te vallen? Vraag alleen of ze aardig zijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 3 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2021 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 3 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2021 Lekker genieten oma @spirit fijn dat er vertrouwen is gekomen .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 3 juli 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 juli 2021 35 minuten geleden zei niks: Je hoeft er toch niet meteen voor te vallen? Vraag alleen of ze aardig zijn! Er is vooral één hier die ik al van de vorige opname aardig vind. Al twee patiënten in de kliniek gezien die ik van buiten de kliniek ken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 3 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2021 (bewerkt) Ben je nou in het ziekenhuis of in een opname kliniek ? @Claudius 3 juli 2021 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 3 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2021 10 uur geleden zei Kohtje: Dit zou zomaar eens een fijne dag kunnen worden. En ja hoor, het wás een fijne dag. karin123, nancy, Jannigje en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 3 juli 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 juli 2021 @Lieke7777 opname kliniek. Eerst was ik op spoed Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden