Spring naar bijdragen

Donderdag 10 juni 2021


niks

Aanbevolen berichten

27 minuten geleden zei Kohtje:

@ikkanhet, liever tien roze pagina's met weinig zeggend vriendelijk gekwebbel die ingegeven worden door afleiding zoeken van drankgebruik, 

… zeker! Maar nog leuker vinnik het als er behalve roze nog andere kleurtjes te zien zijn.  Blauw met wit bijvoorbeeld -_- 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een prachtig weer overigens met een heerlijke temperatuur. Net even een ommetje gemaakt en perenijsjes gekocht, daar zit niet zoveel suiker in. Bij de snackbar zat het terras ook vol. Niet met mensen die een ijsje aten of een patatje ( mjam), maar allemaal met een drankje. Nooit geweten dat je dat ook bij de snackbar kon kopen, drank...staat ook wel een beetje raar, zo vlak naast de ingang van de supermarkt, zo'n terrasje. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, alles voorbereid voor straks, de handel kan maar komen. Ongetwijfeld een emotionele toestand straks, behoorlijk lastig vind ik dat. En natuurlijk (?) is er drank. Maar goed, dagpact. En c heeft voor één keer permissie om me op de vingers te tikken.

Het moet maar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Kohtje:

@ikkanhet, liever tien roze pagina's met weinig zeggend vriendelijk gekwebbel die ingegeven worden door afleiding zoeken van drankgebruik, dan 1 berichtje met sneren, onder-de-gordel-steken, en valse beschuldigingen van iemand die het "gebrek aan drank" (= slecht humeur) op die manier wil compenseren of stiekem gebruik tracht te maskeren.
Je doet het momenteel op jouw manier hartstikke goed. :rose:

 

 

Dank je wel @Kohtje, lief van je doet me goed. :present: ga gewoon roze verder.:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Reacher:

Mooi en lastig dus. Naast alle emoties ook vanwege de prikkels? Kun je afspreken dat je je af en toe even terugtrekt of is dat niet nodig? 

We doen het jaarlijks en we zijn sowieso hecht met elkaar. Plus het motto is altijd kom als jezelf. Dus als deze alcoholist vindt dat ie moet gaan zuipen, zal geen van de anderen dat verbieden. Nadeel van volkomen jezelf kunnen zijn. Ik weet niet precies waarom, maar het voelt wankel dit keer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog steeds te warm om terug te gaan wandelen met het hondje.

36 minuten geleden zei Reacher:

Goed zo Claudius! 

Het is gelukt, niet naar een terras geweest. Het is trouwens opgebroken waar ik vroeger veel ging. Foto bijgevoegd.

 

6 minuten geleden zei ikkanhet:

Dank je wel @Kohtje, lief van je doet me goed. :present: ga gewoon roze verder.:D

 IMG_3450.jpeg.8048ff0ca950993af000f7c6423bec00.jpeg

Hoe was jou terras

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...