Spring naar bijdragen

Donderdag 10 juni 2021


niks

Aanbevolen berichten

10 minuten geleden zei knakker:

Niet gaan drinken hierdoor

Als je wilt gaan drinken, vind je altijd een aanleiding. Dat heeft in wezen helemaal niets met het gesprek te maken, maar alles met persoon zelf. Ik zie voor vandaag ook genoeg redenen om te gaan drinken. En dit is mijn keuze.

DAGPACT:
Reacher 
Spirit
Yvonne 
VIII
Claudius

Quinn
Jane

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei knakker:

Mogge mensen

Oeioei @ikkanhet, ik zie dat jij jezelf van het dagpact hebt gehaald. Niet gaan drinken hierdoor joh, dat zou zonde zijn.

Er zijn altijd wel mensen te vinden die graag willen dat je in een ander lettertype moet schrijven of weet ik veel wat. Daar kun je over nadenken, soms is dat ook best zinvol, maar je hoeft je er niet verplicht wat van aan te trekken. Zo simpel zie ik het. Laat het je niet gek maken in elk geval.

ja zijn er inderdaad altijd die commentaar hebben en meestal ook dezelfde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Quinn:

Als je wilt gaan drinken, vind je altijd een aanleiding. Dat heeft in wezen helemaal niets met het gesprek te maken, maar alles met persoon zelf. Ik zie voor vandaag ook genoeg redenen om te gaan drinken. En dit is mijn keuze.

Dat gesprek kan soms wel de spreekwoordelijke druppel zijn. En ben hier op het forum echt niet de enige die getriggerd wordt door commentaar wat nergens op slaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei ikkanhet:

Dat gesprek kan soms wel de spreekwoordelijke druppel zijn. En ben hier op het forum echt niet de enige die getriggerd wordt door commentaar wat nergens op slaat.

Klopt, alles kan triggeren. Net zoals jij mij behoorlijk triggert.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei spirit:

@ikkanhet, trek het je niet aan. Jij bepaald zelf hoeveel jij hier schrijft en wat je hier schrijft. Ik vind de kritiek die ze op jou hebben, ook niet echt onderbouwend en helpend. Het zou zomaar een aanzet kunnen zijn om te gaan drinken. Snap niet, dat ze dat niet beseffen. Laat je niet gek maken, wat anderen van jou vinden. 

Dank je wel lieverd. :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen lieve mensen,

Dag goed begonnen
Ommetje, kaart voor oud tante op de bus
Gezond ontbijt, trap naar boven gelopen, ochtendgym
Meditatie
Straks naar de tuin

@ikkanhet
Als het jou helpt om van de drank af te blijven door veel op het forum te schrijven, dan mag je wat mij betreft dat gewoon blijven doen hoor.
Je hebt het al moeilijk genoeg, zo in het begin van het stoppen met drinken.
Houdt vol he
Je bent een kanjer
Zo, dat mag ook wel eens gezegd worden !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei rapilos:

Goedemorgen lieve mensen,

Dag goed begonnen
Ommetje, kaart voor oud tante op de bus
Gezond ontbijt, trap naar boven gelopen, ochtendgym
Meditatie
Straks naar de tuin

@ikkanhet
Als het jou helpt om van de drank af te blijven door veel op het forum te schrijven, dan mag je wat mij betreft dat gewoon blijven doen hoor.
Je hebt het al moeilijk genoeg, zo in het begin van het stoppen met drinken.
Houdt vol he
Je bent een kanjer
Zo, dat mag ook wel eens gezegd worden !

Dank je @rapilos ik blijf ook voor die forummers die ik wel graag mag. Je bent een lieverd :lips: 

Veel plezier straks in de tuin.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo goedemorgen. 

Ik ga  mij niet  mengen in een discussie  over  hoeveel posten enz.

Het enigste  wat ik kan zeggen is dat feedback  krijgen het  aan jezelf ligt hoe je er mee om gaat .

Tenminste  als ik het bij mijzelf  houd. 

Ik kan als een razende  om mij  heen grijpen en alles en ieder  de schuld geven wat op dit of dat   moment mij aangedaan  wordt. 

Maar lerende in de therapie  behandeling  is er echt  een diepe innerlijke  iets waarom je op bepaalde  opmerkingen  of feedback  kan reageren  ook  al is het  vaak niet persoonlijk bedoeld  maar op de /  of een inhoud  .

Rest aan mij  de taak om dit te onderzoeken  waarom ik  zo geraakt  wordt  .

In  mijn  geval  is het vaak dat ik mij afgewezen voel  ..

In de steek gelaten  , niet  de moeite  waard  .

bewerkt door Lieke7777
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Lieke7777:

Zo goedemorgen. 

Ik ga  mij niet  mengen in een discussie  over  hoeveel posten enz.

Het enigste  wat ik kan zeggen is dat feedback  krijgen het  aan jezelf ligt hoe je er mee om gaat .

Tenminste  als ik het bij mijzelf  houd. 

Ik kan als een razende  om mij  heen grijpen en alles en ieder  de schuld geven wat op dit of dat   moment mij aangedaan  wordt. 

Maar lerende in de therapie  behandeling  is er echt  een diepe innerlijke  iets waarom je op bepaalde  opmerkingen  of feedback  kan reageren  ook  al is het  vaak niet persoonlijk bedoeld  maar op de /  of een inhoud  .

Rest aan mij  de taak om dit te onderzoeken  waarom ik  zo geraakt  wordt  .

 

Goeiemorgen @Lieke7777hoef je je ook niet in te mengen want jij post zelfs meer dan ik zie hoe lang we er zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei ikkanhet:

Goeiemorgen @Lieke7777hoef je je ook niet in te mengen want jij post zelfs meer dan ik zie hoe lang we er zijn.

Ik begrijp  je reactie  niet  zo heel goed  of juist  wel .

Lees eens goed  wat ik schrijf  het was  dan niet  direct  een persoonlijke  note naar jou toe gericht  maar wat ik wel bij jou  zie gebeuren. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...