Spring naar bijdragen

Donderdag 10 juni 2021


niks

Aanbevolen berichten

2 minuten geleden zei Etty:

We zullen allemaal wel iets kiezen om te doen, bewust of onbewust, om de leegte op te vullen als je niet meer bezig bent met drank.   Bijdragen van anderen tellen bijvoorbeeld, dropjes, alles lezen wat los en vast zit over alcohol, contact zoeken op een forum, een cursus volgen, nieuwe hobby, etc.  

Alles beter dan zuipen. Eerst die alcohol op flinke afstand, en dan puinruimen. 

@ikkanhet Hoeveel dagen ben je nu nuchter inmiddels? 

 

precies @Etty dat mag iedereen helemaal zelf invullen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Etty:

We zullen allemaal wel iets kiezen om te doen, bewust of onbewust, om de leegte op te vullen als je niet meer bezig bent met drank.   Bijdragen van anderen tellen bijvoorbeeld, dropjes, alles lezen wat los en vast zit over alcohol, contact zoeken op een forum, een cursus volgen, nieuwe hobby, etc.  

Alles beter dan zuipen. Eerst die alcohol op flinke afstand, en dan puinruimen. 

@ikkanhet Hoeveel dagen ben je nu nuchter inmiddels? 

 

Bijdragen van anderen tellen gebeurt hier niet, dat staat gewoon vermeld aan de rechterkant als je inlogt met je pc. Ik zie dat niet, omdat ik alleen via mijn mobiel inlog. Maar goed, verder heb je wel gelijk. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei nancy:

Toch is het zo, Ikkanhet, dat je wel héél veel ruimte inneemt hier. Een beetje minder zou wel mogen, dan laat je ook ruimte over voor een ander. Je bent nu wel erg prominent aanwezig op wel heel veel draadjes. 

Nou ja wanneer is het eens goed. Iedereen kan tikken wat die wil. Is goed doei ben al weg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

58 minuten geleden zei niks:

Ik kijk ook met verbazing naar je  bijdragen @ikkanhet niet aanvallend bedoeld hoor. Gisteren 68 bijdragen, die erna komen 9. Op dinsdag 70 bijdragen, erna 14... Lijkt bijna verslavend. 

70 Bijdragen is totaal niets. @ikkanhet Op mijn eerste forum.  gedichten verhalensite was dit een peulschil. Toen woonde ik nog op de buiten en was ik tot na 22 uur in tuin en buiten met bloemen bezig . 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Claudius:

70 Bijdragen is totaal niets. @ikkanhet Op mijn eerste forum.  gedichten verhalensite was dit een peulschil. Toen woonde ik nog op de buiten en was ik tot na 22 uur in tuin en buiten met bloemen bezig . 

Gedichten en verhalen zijn er ook om te publiceren, Claudius, dat is wat anders :D.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemorgen frummers, met alweer die zon waar we zo lang op hebben gewacht.

Ik ben het eens met Nancy, Ikkanhet, het is hier een huiskamer
kletsen er een paar in een hoekje dan kun je kiezen of je erbij wilt
gaan staan en meekletsen. Hier niet. Persoonlijk ben ik hier ook vaker op lege
dagen dan op mooieweers dagen. En ja het is wel degelijk een nieuwe verslaving geworden.
Ik lees minder boeken door het fourm. Eigen keus. En eigen schuld als ik mijn boeken mis☺
En nu leer ik scrollen, eindelijk! Alle nadeel hep sijn foordeel:heart:
en uiteindelijk maken we onze eigen keuzes he in alles, ook hier

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgen. Best druk hier zo inderdaad, rommelig ook met zoveel berichten van één zin. Maar goed. 

@Cleo66 veel plezier op het festival alvast.

@niks fijn dat het zo goed ging. Scheelt meteen spanning.

Vanavond etentje met vrienden, een herdenking slash jubileum van een dierbare vriend die een paar jaar geleden is overleden aan de gevolgen van hiv. 

DAGPACT:
Reacher 
ikkanhet
Spirit
Yvonne 
VIII
Claudius

Quinn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei lady jane:

goeiemorgen frummers, met alweer die zon waar we zo lang op hebben gewacht.

Ik ben het eens met Nancy, Ikkanhet, het is hier een huiskamer
kletsen er een paar in een hoekje dan kun je kiezen of je erbij wilt
gaan staan en meekletsen. Hier niet. Persoonlijk ben ik hier ook vaker op lege
dagen dan op mooieweers dagen. En ja het is wel degelijk een nieuwe verslaving geworden.
Ik lees minder boeken door het fourm. Eigen keus. En eigen schuld als ik mijn boeken mis☺
En nu leer ik scrollen, eindelijk! Alle nadeel hep sijn foordeel:heart:
en uiteindelijk maken we onze eigen keuzes he in alles, ook hier

Ja jij zou het ook eens met mij eens zijn. That will be the day. Ben van jou niet anders gewend 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Etty:

Dat is het gevaar als je veel op het forum zit als opvulling van de leegte.  Veel berichten schrijven is als met hagel schieten, je raakt altijd wel een irritatieknopje van iemand.  En als je je dan terugtrekt als iemand irritatie uit, wat doe je dan met je leegte? En als het behoefte is aan contact oid, wat je doe je daar dan mee? 

Dat is wel oppassen geblazen, dat dat geen trigger kan zijn. 

 

Zie wel hoe ik het ga opvullen. Komt goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Quinn:

@ikkanhet heb je gelezen wat Etty schreef? Je vele schrijven hier en dat best wel hap snap steeds lijkt heel onrustig. Alsof jij onrustig bent, daar zit vaak iets onder, iets wat je (men) probeert te ontlopen.

Dat is toch geen probleem mij lijkt tikken productiever dan drinken maar wie ben ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...