Spring naar bijdragen

Maandag 31 mei 2021


Aanbevolen berichten

1 minuut geleden zei bolletje:

Moghu liefie,

Heu...... moa. M'n ventilator was vannacht gestopt, maar gewoon weer gaan slapen. Vanochtend was dat ding erg heet en stonk. :wacko:

En jij Reach? Lukt het slapen een beetje?

Moghu Lika.

Hè get! Doe je voorzichtig! :blink:

Ik was vanwege het feit dat ik supersneu en ook zielig was vroeg in slaap gevallen. Half tien ofzo. Als een blok geslapen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Nog niet veel gedaan vandaag
Computer, en ben al een kwartier bezig met bij lezen hier :lol:

Bed verschoond, was in de machine
hoef gelukkig niet te werken vanochtend
straks boodschappen doen, want koelkast is weer aardig leeg

Heerlijk weekeinde gehad
Lees; terras, zon, wandelen, tuin , gezelschap.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedemorgen.

Mn vingers werken weer een beetje mee, zij het pijnlijk nog. Begon allemaal na m'n tweede covidprik, maar volgens m'n neuroloog is het wel verklaarbaar. Lastig maar verklaarbaar. Iets met 'aanvallen' van vreemde stoffen en daar vallen mn eigen zenuwkernen ook onder helaas. Weet dat lijf van mij veel? Een beetje moeite met het mijn en het dijn. Om vooralsnog onduidelijke redenen valt m'n immuunsysteem om de zoveel tijd een aanval uit op het zenuwstelel in de plexus brachialis.

Maar vandaag lijkt het weer wat de goede kant op te gaan. Ik heb hier regelmatig meegelezen de laatste tijd en ik moet zeggen dat het me toch echt een bepaalde rust geeft als ik wel kan meelezen maar niet reageren. Het maakt me op bepaalde momenten milder, waar ik, als ik wel makkelijk inlog, nog wel eens geïrriteerd kan zijn. Ik hoop hiervan geleerd te hebben dat ik niet om het minste geringste inlog en m'n zegje wil doen. Letterlijk even ademhalen en tot tien tellen (of meer) doet echt letterlijk de druk van de ketel afnemen. Maar dat zal ik nog wel zien :). Uit 64 jaar ervaring (ik bedoel maar.. ;)) heb ik zo langzamerhand wel gehaald dat ik een erg langzame leerling  ben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat ik aantrek? Voor mij is het iets met stretch. Die dikke buik van mij zit in de weg bij veel kleding. Ben dus blij dat ik weer kan zwemmen. Nu na een keer zwemmen voel ik me al meteen wat fitter. :D Wat minder eten en meer zwemmen zal me goed doen.

Inderdaad herkenbaar, dat afstand nemen. Deden maar meer mensen dat, als ze een irritatie naar iemand op voelen komen. Een paar dagen niet lezen en reageren. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgen.

Goed je weer te lezen @Kohtje en milder worden is een prettige bijwerking denk ik. Hoop dat je je toch steeds een beetje beter gaat voelen.

En @Claudius is er ook weer, zie ik. Hoe gaat het kerel?

Hier zitten terwijl je moet werken, wie doet dat nou joh? Niemand toch? kijkt schijnheilig

Al vier pagina's dagdraad en het lijkt nog midden in de nacht. Het gaat nog niet zo best met dat ritme.

DAGPACT:
Yvonne 
ikkanhet :rose:

VIII
Quinn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...