Spring naar bijdragen

Maandag 31 mei 2021


Aanbevolen berichten

Heb fase 1 dan komt Gaby fluisteren. Fase 2 praat ze alles recht. Fase 3 is het te laat. Dan helpt ook echt helemaal niets meer. Dan zal en moet Ik. Dus moet bij fase 1 meteen handelen. Makkelijker gezegd dan gedaan maar zo werkt het bij mij. Gaby is trouwens de naam van mijn drank duivel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij hadden zaterdagavond visite, heel even baalde ik dat ik niet drinken kan. Nu geef ik nog steeds borstvoeding, dus heb nog een goede reden. Toen ze weg gingen, merkte ik dat ik een leuke avond heb gehad zonder drank. Gistermorgen kon ik weer een leuke, frisse moeder zijn zonder kater. Ik moet er niet meer aan denken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei niks:

Wij hadden zaterdagavond visite, heel even baalde ik dat ik niet drinken kan. Nu geef ik nog steeds borstvoeding, dus heb nog een goede reden. Toen ze weg gingen, merkte ik dat ik een leuke avond heb gehad zonder drank. Gistermorgen kon ik weer een leuke, frisse moeder zijn zonder kater. Ik moet er niet meer aan denken. 

Ik moet er ook steeds niet aan denken en toch trap ik er elke keer weer met mijn grote voeten in. Mijn man opperde gisteren nog een paar daagjes eruit te gaan. Maar heb nee gezegd want dan is de verleiding nog een stuk groter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Etty:

Goedemorgen,

Terugvallen, bah.   

Hoe gaat dat fluisteren dan @ikkanhet

Ben moeilijk in omschrijven maar als volgt..... Je bent al zo'n tijd verstandig, het mag nu wel. Het zat je ook niet mee. Je was zo vlijtig. Nu ben je verstandig en je lichaam werkt evengoed niet mee dan kun je er net zo goed een nemen. Of vandaag en dan echt niet meer.

Als ik het zo neer tik is het een rij smoesjes om te kunnen drinken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...