Reacher Geplaatst 31 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2021 Zojuist zei bolletje: Goeie morgen. @bolletjewolletje!!! Beetje uitgerust? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 31 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2021 Goedemorgen Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2021 (bewerkt) Moghu liefie, Heu...... moa. M'n ventilator was vannacht gestopt, maar gewoon weer gaan slapen. Vanochtend was dat ding erg heet en stonk. En jij Reach? Lukt het slapen een beetje? Moghu Lika. 31 mei 2021 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 31 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2021 1 minuut geleden zei bolletje: Moghu liefie, Heu...... moa. M'n ventilator was vannacht gestopt, maar gewoon weer gaan slapen. Vanochtend was dat ding erg heet en stonk. En jij Reach? Lukt het slapen een beetje? Moghu Lika. Hè get! Doe je voorzichtig! Ik was vanwege het feit dat ik supersneu en ook zielig was vroeg in slaap gevallen. Half tien ofzo. Als een blok geslapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 31 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2021 Ik ga douchen, lekker met mijn kop onder de straal, heb koppijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 31 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2021 Och arme Hoop dat het snel beter wordt. Ik ga aan de slag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2021 5 minuten geleden zei Reacher: Ik was vanwege het feit dat ik supersneu en ook zielig was vroeg in slaap gevallen. Half tien ofzo. Als een blok geslapen. En?????? Zieligheid over? Voel je je nu weer Super Woman met veel super power? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 31 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2021 1 minuut geleden zei bolletje: En?????? Zieligheid over? Voel je je nu weer Super Woman met veel super power? Jazeker! Ik voel mij weer helemaal Wolverine! ( Superheld). Tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VIII Geplaatst 31 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2021 Goedemorgen allemaal Succes @ikkanhet& @harald Zin om op het dagpact erbij te komen? Als je je dan tussen Yvonne en mij inzet sta je lekker stevig vandaag DAGPACT:Yvonne VIII Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2021 Ben werken mensen, doeiiiiiiiiiiiii. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2021 goeiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 31 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 mei 2021 DAGPACT:Yvonne ikkanhetVIII Sta ertussenin VIII reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 31 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2021 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 31 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 mei 2021 Goeiemorgen @Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 31 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 mei 2021 Zo bed weef fris en slaapkamer gepoetst. Nu ontbijten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 31 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2021 Goedemorgen ben net mijn bed uit Nog even aan het bijlezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 31 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2021 Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 31 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2021 Goedemorgen allemaal, Nog niet veel gedaan vandaag Computer, en ben al een kwartier bezig met bij lezen hier Bed verschoond, was in de machine hoef gelukkig niet te werken vanochtend straks boodschappen doen, want koelkast is weer aardig leeg Heerlijk weekeinde gehad Lees; terras, zon, wandelen, tuin , gezelschap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 31 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2021 goedemorgen. Mn vingers werken weer een beetje mee, zij het pijnlijk nog. Begon allemaal na m'n tweede covidprik, maar volgens m'n neuroloog is het wel verklaarbaar. Lastig maar verklaarbaar. Iets met 'aanvallen' van vreemde stoffen en daar vallen mn eigen zenuwkernen ook onder helaas. Weet dat lijf van mij veel? Een beetje moeite met het mijn en het dijn. Om vooralsnog onduidelijke redenen valt m'n immuunsysteem om de zoveel tijd een aanval uit op het zenuwstelel in de plexus brachialis. Maar vandaag lijkt het weer wat de goede kant op te gaan. Ik heb hier regelmatig meegelezen de laatste tijd en ik moet zeggen dat het me toch echt een bepaalde rust geeft als ik wel kan meelezen maar niet reageren. Het maakt me op bepaalde momenten milder, waar ik, als ik wel makkelijk inlog, nog wel eens geïrriteerd kan zijn. Ik hoop hiervan geleerd te hebben dat ik niet om het minste geringste inlog en m'n zegje wil doen. Letterlijk even ademhalen en tot tien tellen (of meer) doet echt letterlijk de druk van de ketel afnemen. Maar dat zal ik nog wel zien . Uit 64 jaar ervaring (ik bedoel maar.. ) heb ik zo langzamerhand wel gehaald dat ik een erg langzame leerling ben. Reacher en Artemis reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 31 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2021 Gelukkig, dat het weer beter met je gaat Koh, Balen, als je lijf je af en toe zo in de steek laat. Gelukkig blijf je op de achtergrond toch een beetje "bij "door mee te lezen Alles letterlijk op een afstandje bekijken he Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 31 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 mei 2021 Hier al volop zon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 31 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2021 Wat ik aantrek? Voor mij is het iets met stretch. Die dikke buik van mij zit in de weg bij veel kleding. Ben dus blij dat ik weer kan zwemmen. Nu na een keer zwemmen voel ik me al meteen wat fitter. Wat minder eten en meer zwemmen zal me goed doen. Inderdaad herkenbaar, dat afstand nemen. Deden maar meer mensen dat, als ze een irritatie naar iemand op voelen komen. Een paar dagen niet lezen en reageren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 31 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2021 Of hier gaan zitten typen terwijl ze eigenlijk moeten werken, tsss.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 31 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2021 Morgen. Goed je weer te lezen @Kohtje en milder worden is een prettige bijwerking denk ik. Hoop dat je je toch steeds een beetje beter gaat voelen. En @Claudius is er ook weer, zie ik. Hoe gaat het kerel? Hier zitten terwijl je moet werken, wie doet dat nou joh? Niemand toch? kijkt schijnheilig Al vier pagina's dagdraad en het lijkt nog midden in de nacht. Het gaat nog niet zo best met dat ritme. DAGPACT:Yvonne ikkanhet VIII Quinn ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nun Geplaatst 31 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2021 DAGPACT:Yvonne ikkanhet VIII Quinn Nun Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden