Spring naar bijdragen

Zaterdag 8 mei 2021


Aanbevolen berichten

Ja jongens/meisjes, nou ophouden hoor.. nu lijkt het weer of ik zit te vissen :blush: (Lijkt??) Gewoon allemaal bedankt. Klaar (voor dit jaar). ;)

 

Ook even over die prikken..
We gingen er hier van uit dat m'n vrouw, die een klein jaartje jonger is dan ik, als eerste zou worden opgeroepen omdat ze als behoorlijk moeilijk instelbare diabeet ook bij de risicogroepen zou horen. We waren dan ook stomverbaasd toen ik helemaal vanuit Nijmegen als eerste een oproep kreeg. Twintig jaar geleden ben ik daar na onderzoeken om m'n aandoening 'in kaart te brengen' in de archieven beland en daar als zijnde kwetsbaar weer ineens uit opgediept. De twee data werden begin april meteen aan me doorgegeven (vier weken ertussen) en pas vorige week kreeg mijn vrouw haar eerste prik via de huisarts en zij mag pas half juni haar tweede afspraak gaan maken. Hoe het nou allemaal officieel geregeld is qua volgorde, is ons al lang niet meer duidelijk. Maar we leggen ons er maar bij neer, we hebben onze oproepen dus we zijn niet 'vergeten' of zo. Morgen mag ik dus weer. Dankbaar en vol lof voor al die mensen die er zo hard aan gewerkt hebben om zo snel als maar mogelijk was een vaccin te ontwikkelen dat deze pandemie misschien op den duur onder een aanvaardbare controle kan krijgen.

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kon niet  meer  op Rotterdam  Airport  terecht  want die was vol.

Kon een afspraak  bij ADO Den Haag  krijgen  maakte mij niet uit  eigenlijk  moet  er beide voor de auto  in.

Collega die  later belde  dan mij kon nog eerder op airport terecht  dan mijn  afspraken  in Den Haag  :rolleyes:

bewerkt door Lieke7777
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Kohtje:

Nou, even tussendoor maar:

Ik wil @rosa45 en @nancy en @Rosee en @Statice en @ikkanhet en @Bor en @Lieke7777 en @spirit en @Quinn en @niks en @haddock en @Cleo66 en @Reacher en @Yvonne en @lady jane en @Sowhat en @kunsie en @Tatum en @adri02 en @Likaen dan ook nog @Artemis hartelijk bedanken voor de felicitaties van gisteren en ééntje zelfs nog vandaag. Als ik die rij zo zie, doet dat me toch meer dan ik voor mezelf in eerste instantie had willen toegeven. Die gevoelige snaar, ik kan hem nooit echt vinden of aanwijzen, maar steeds weer blijkt ie er tóch te zijn.

dank je voor dit tussendoortje. Ik heb je vrijdag zeker gelezen, vandaag het meeste in vrijdagdraad.

En ja heb ik je nou wel of niet gefeliciteerd, ik dacht van niet, wel, niet, wel, omdat ik de draden van vrijdag en zaterdag nu echt door elkaar haal. In elk geval van harte , mogelijk  dubbel. Volgens mij zijn we zo'n beetje even oud. 60 x hetzelfde verhaal horen. Hoop dat je een fijne dag had :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat betreft het onderwerp sokken: ik heb twee grote bakken in huis met  zwarte sokken (allemaal enkele stuks) van maat 38 (heb ik) tot maat 44 (ene zoon heeft maat 42.5 en andere maat 44). Iedereen pakt daar iedere dag 2 uit om aan te trekken. Heb het opgegeven om me erin te verdiepen;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Rosee:

Wat betreft het onderwerp sokken: ik heb twee grote bakken in huis met  zwarte sokken (allemaal enkele stuks) van maat 38 (heb ik) tot maat 44 (ene zoon heeft maat 42.5 en andere maat 44). Iedereen pakt daar iedere dag 2 uit om aan te trekken. Heb het opgegeven om me erin te verdiepen;)

Mijn man ik en ik passen in dezelfde maat 39 t/m 42 gunstig dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zo badkamer schoon, toilet schoon, bed afgehaald, hele huis gestofzuigd, was draait, kattenbak grote beurt, manlief heeft de boodschappen gedaan, mevrouw helderder heeft mijn huis overgenomen, voor alle duidelijkheid, ik heb gepoetst, wat een aanval, ik ga zo maar middagdutje doen want het regent. Zaterdag poetsdag 

@Musashi ik begrijp dat je teleurgesteld bent. Toch goed dat je het gedeeld hebt, hoef je niet alleen  te zitten met je gevoel :rose:

en over sokken, Kees van Kooten heeft daar een heel verhaal over geschreven, de eentjes, de zielige eentjes in de la, het sokkenvretertje.

Over prikken, ik ben dik 2 weken geleden geprikt met Astra Zenica, ik vrouw 60 plus. Half juli 2e, mijn man 2 prikken Pfeizer, 70 plus. wat klinkt dat oud, ik zit ook in astma risico groep en ben oud . Hopen dat ik nu voldoende beschermd ben 

bewerkt door Artemis
typefout
Link naar opmerking
Deel via andere websites

38 minuten geleden zei Kohtje:

 

Dankbaar en vol lof voor al die mensen die er zo hard aan gewerkt hebben om zo snel als maar mogelijk was een vaccin te ontwikkelen dat deze pandemie misschien op den duur onder een aanvaardbare controle kan krijgen.

Helemaal mee eens Kohtje. 

24 minuten geleden zei Lieke7777:

Collega die  later belde  dan mij kon nog eerder op airport terecht  dan mijn  afspraken  in Den Haag  :rolleyes:

Wat ik hoorde van zo'n medewerker op de priklocatie is dat men afhankelijk is van de hoeveelheid vaccins die men binnenkrijgt... en dat kan zomaar veranderen, dus waarschijnlijk was er weer nieuwe voorraad aangeleverd of in aantocht toen jouw collega belde? 

5 minuten geleden zei Artemis:

Over prikken, ik ben dik 2 weken geleden geprikt met Astra Zenica, ik vrouw 60 plus. Half juli 2e, mijn man 2 prikken Pfeizer, 70 plus. wat klinkt dat oud, ik zit ook in astma risico groep en ben oud . Hopen dat ik nu voldoende beschermd ben 

Je schijnt pas beschermd te zijn drie weken na jouw tweede prik, dus nog even geduld hebben :huh:

Ikzelf heb nu een week geleden de eerste prik met Pfizer gekregen, over drie weken de tweede, dan nog 3 weken geduld en dan zou ik ook voldoende beschermd zijn. ...... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Yvonne:

Je schijnt pas beschermd te zijn drie weken na jouw tweede prik, dus nog even geduld hebben :huh:

 

ja, dat schijnt, en ik kom ook nergens op sociaal gebied.. heb mn eigen kinderen al bijna een jaar niet gezien, ga niet op visite etc etc, maar ik werk met kinderen, ze hebben snotneuzen vol. Snap echt niet dat ze op leeftijd vaccineren en niet op risico tav beroep. Het voelt als Russisch roulette, we zouden zelftesten krijgen. dat wordt wel augustus en dan ben ik wel 2x ingeënt . Niet fijn dit 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

45 minuten geleden zei Yvonne:

Je schijnt pas beschermd te zijn drie weken na jouw tweede prik, dus nog even geduld hebben :huh:

 

 

Er schijnt veel.. in de brief die ik kreeg hadden ze het over twee weken nadien. Maar ja, da's dan weer Moderna. :unsure:
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Reacher:


Mannen zijn zo grappig :D toen ik mijn vriend voor de derde keer vroeg of hij het nog één keer voor kon doen kreeg hij het pas door.
Toen had hij toch al drie traptreden geschilderd. 

Dus als mannen lief zijn vind jij dat grappig? Is dat niet gewoon lief? :face-icon-small-shocked: Serieus lief?

bewerkt door Kohtje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei spirit:

@nancyje schrijft iets neer en bied dan je excuses aan omdat het hard klinkt. Ondertussen staat het er al wel en er dan maar meteen vanuit gaan dat renaldo  psychisch niet in orde is? Vind dat nogal wat. Ook renaldo heeft het recht hier te delen zonder jou kritiek. Heb je wel een idee hoe dat over kan komen?

We zitten hier allemaal met kwetsbare mensen. 

Waarom denk je dat ik het had weggehaald? Verder haal je het nogal uit zijn verband, er klopt niet veel van jouw reactie. Ennehhh......ook IK ben kwetsbaar! En kan dus ook wel eens ergens door geraakt worden. Maar nogmaals, het was binnen een minuut al weggehaald. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...