Spring naar bijdragen

Dinsdag 13 april 2021


Maja

Aanbevolen berichten

Goedemorgen,

de merel en de kraai worden overstemd door de roodborst. Dappere dodo! Vandaag wordt zon beloofd. Dat is een goede tegenhanger van de niet zo zonnige corona-persconferentie. Vannacht gewekt door het krijsen van bosuilen. Lang geleden dat ik ze hoorde. In bos ook drie ransuilen gespot. Donzige hoopjes met wapperveertjes. Lief! Ben benieuwd welke dieren ik vandaag tegenkom. Aan de andere kant van het bos zijn vier ooievaars paren genesteld op de schoorsteen van naast elkaar gelegen flatgebouwen. Luid geklepper en nu een verkeersbord geplaatst ‘let op, laagvliegende ooievaars’ . Dat allemaal in de grote stad..

Fijne dag allemaal en kijk goed om je heen als je buiten bent :) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hond heeft gisteren de maandelijkse injecties gehad voor de heupen. Dat kan pijnlijk zijn. Vannacht is ze de gang ingelopen naar de slaapkamers (verboden gebied) en heeft in de slaapkamer van de holenbeer overnacht. Dan weet ze letterlijk niet waar ze t zoeken moet van de pijn.

De eerste keer dat ze dat deed hebben we haar verrot gescholden "je weet toch daar je daar niet in mag!?" Learning step by step :( 

Straks maar ff lopen, beweging helpt...

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers. 
Woon je tegen het bos aan @Maja? Heerlijk al die vogelgeluiden en dieren...
Ik herken ook wel bepaalde soorten, maar niet allemaal. 
Wat ontzetten naar dat de hond zo'n pijn heeft van die injecties @bumperjim
Is dat inderdaad 1 keer per maand en is hij verder pijnvrij? 
@ikkanhet, hebben jullie het ondanks de mankementjes aan het hotel toch naar jullie zin? 

Bakje eerst maar even 
image.png.630c5541e57de5c9470c01feb8cefcc0.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...