Spring naar bijdragen

Dinsdag 13 april 2021


Maja

Aanbevolen berichten

3 minuten geleden zei Lieke7777:

Ik zit  vooral in de vakantie of langere  rijtijd graag met rechterbeen  op dashboard vak   , tot ik las over  mocht  er een noodstop  gemaakt moeten worden en je airbags  vliegen uit je  dan  redelijk gevouwen  eruit   kan komen :wacko:

Klopt. Meestal heb je dan sowieso toch al een probleem als de airbags eruit vliegen, maar dat je dan nog een extra soepel rechterbeen kado krijgt helpt idd niet echt :) 

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei ikkanhet:

Ja maar dat weet ik van tevoren niet hé. Alleen maar blij mee.

Probeer  deze goede momenten  voor je vast te houden  , nu ben  je  eerder  naar huis gegaan  omdat dit je dwars zat .   Niet nodig  en ja  ik heb gisteren  ook een flinke  wind in mijn broek  gehad ( wil niemand  ws lezen :rolleyes: )  omdat  ik onder weg was naar mijn werk en geen toilet had zo snel .  Dus weet  wel wat je bedoelt   maar ik kan het niet  veranderen ik aanvaard het en dat geeft  innerlijke  gemoedssrust niet  op alleen op dat vlak maar meerdere aspecten .   Mijn weg is nog  niet vrij maar ik ga ze aan en werk er aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Lieke7777:

Probeer  deze goede momenten  voor je vast te houden  , nu ben  je  eerder  naar huis gegaan  omdat dit je dwars zat .   Niet nodig  en ja  ik heb gisteren  ook een flinke  wind in mijn broek  gehad ( wil niemand  ws lezen :rolleyes: )  omdat  ik onder weg was naar mijn werk en geen toilet had zo snel .  Dus weet  wel wat je bedoelt   maar ik kan het niet  veranderen ik aanvaard het en dat geeft  innerlijke  gemoedssrust niet  op alleen op dat vlak maar meerdere aspecten .   Mijn weg is nog  niet vrij maar ik ga ze aan en werk er aan.

Ja hoor wil ik gerust lezen want we moeten er toch mee dealen. Ik heb een grote stap daarin genomen. Schaamde me er altijd voor. Nu ben ik er heel eerlijk over.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Bor jonge slaapkop :lips:

@ikkanhet ik heb ook een bloedhekel aan vakantie hoor, bij honderd meter van huis raak ik al wat van slag. Maar soms moet het en dan dwing ik mezelf. Maar verhuizen zou ik bijvoorbeeld nooit kunnen. Zelfs niet als ik dit lees:

1 uur geleden zei Maja:

Ja @Yvonne, mijn huisje zit ‘ingeklemd’ tussen twee bossen en daarachter met een oversteek de duinen (Waalsdorpervlakte en Meijendel). Ik geniet daar al jaren van, verveelt nooit:) 

Hoe mooi het ook klinkt, ik wil mijn Stad. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Quinn:

@Bor jonge slaapkop :lips:

@ikkanhet ik heb ook een bloedhekel aan vakantie hoor, bij honderd meter van huis raak ik al wat van slag. Maar soms moet het en dan dwing ik mezelf. Maar verhuizen zou ik bijvoorbeeld nooit kunnen. Zelfs niet als ik dit lees:

Hoe mooi het ook klinkt, ik wil mijn Stad. 

Ja zo blij weer lekker thuis te zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen/goedemiddag 

Ik val even ongelezen binnen, hoop dat ik geen gesprekken verstoor.


Kan iemand mij helpen? Ik wil graag Jopie bereiken, maar haar account is blijkbaar verwijderd. Ze had in een pb informatie voor mij achter gelaten, maar die is dus nu weg.

Wil je me ajb een pb sturen als je weet hoe ik haar kan bereiken?

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Bor:

Mijn bootje en de natuur in. Soms een paar dagen en nachten wegblijven, soms in de tent, soms een hotel. 

Maar dan wil ik toch graag weer naar huis. Ook al is het maar een dag en een nachtje om dan weer weg te gaan daarna maar dan moet ik gewoon even weer naar huis. Geen idee waarom. :)

Ja lekker  naar huis dan .

De  reden waarom ik het altijd dan wel fijn vind  om naar huis te gaan omdat bij mij dan alles  vies is .

Lees ruim 2 weken  afwassen  met lauw warm water .. kleding  moet nodig  gewassen worden.

De caravan  wordt geleidelijk  een zandbak .. :lol: maar heb een aantal  weken  geleden een caravan stofzuiger  gekocht .. wie weet. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Jannigje:

Goedemorgen/goedemiddag 

Ik val even ongelezen binnen, hoop dat ik geen gesprekken verstoor.


Kan iemand mij helpen? Ik wil graag Jopie bereiken, maar haar account is blijkbaar verwijderd. Ze had in een pb informatie voor mij achter gelaten, maar die is dus nu weg.

Wil je me ajb een pb sturen als je weet hoe ik haar kan bereiken?

 

Is mij niet eens opgevallen dat haar account weg is  ..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vakantie... mijn prettigste vakantie was heel lang geleden, toen ik te laat thuis kwam en mijn ouders zonder mij naar Frankrijk waren vertrokken. Ik tikte een ruitje in en had twee heerlijke weken. Was de ellende achteraf helemaal waard.

Misschien hang ik daarom wel zo aan een fysiek thuis, Stad. The city she loves me.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Quinn:

Vakantie... mijn prettigste vakantie was heel lang geleden, toen ik te laat thuis kwam en mijn ouders zonder mij naar Frankrijk waren vertrokken. Ik tikte een ruitje in en had twee heerlijke weken. Was de ellende achteraf helemaal waard.

Misschien hang ik daarom wel zo aan een fysiek thuis, Stad. The city she loves me.

Hhahahaha... schitterend, kan het me helemaal indenken... 
Ik hoef ook niet zo nodig op vakantie.. heerlijk een paar weken helemaal niets hoeven of moeten vond ik al heerlijk toen ik nog 'werkte'... 
En ook nu plan ik dat gewoon ieder jaar in, lekker in mijn tuintje en genieten... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...