Spring naar bijdragen

Dinsdag 13 april 2021


Maja

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Yvonne:

Wat ontzetten naar dat de hond zo'n pijn heeft van die injecties @bumperjim
Is dat inderdaad 1 keer per maand en is hij verder pijnvrij? 

Dat kan een bijwerking zijn helaas. Sowieso, helemaal pijnvrij wordt het niet meer (arthrose) maar het stijve en pijnlijke komt vooral door het stilliggen. Ik had er gisteravond even flink mee moeten bewegen. (Learning step by step, nogmaals...) Nu na 3 kwartier lopen rent ze weer als een kievit. Dus bewegen moet en bewegen is goed. Ik zou de hele dag wel de natuur in willen als ik verder geen baan had...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Sowhat:

Goedemorgen allemaal. @bumperjimkun je je hond geen pijnstilling geven de 1e dagen na de prik! 

Voor de injectie krijgt ze plaatselijke verdoving maar je kan urenlang daarna niet alles pijnloos houden. Er gaat 7,5 ml vetzuren (ontstekingsremmers) in elke heup, das best een volume, dat moet zich allemaal inwendig even aanpassen althans zo verzin ik dat, dat moet je wel flink voelen. Het spul is wel mega effectief, de resultaten zijn heel duidelijk. 

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ikkanhet heb net de draad van gisteren even vluchtig doorgelezen en las over jouw paniekaanval, echt naar dat dat juist nu gebeurt dan. 
Er wordt geopperd dat die paniekaanvallen wel eens iets te maken zouden kunnen hebben met drankgebruik... jij antwoordt vervolgens dat ze niets met drank te maken hebben. 
Ik heb die reactie vaker van jou gezien als iemand opperde dat een bepaalde kwaal van jou wel eens iets met drinken te maken zou kunnen hebben. 
Het verbaasde me elke keer weer... en nu ook. 
Hoe weet je dat zo zeker dan? Zou het de moeite waard kunnen zijn om eens een hele poos écht niets te drinken? 
Soms heeft herstel langere tijd nodig dan een paar weken of zelfs maar een paar maanden... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Yvonne:

@ikkanhet heb net de draad van gisteren even vluchtig doorgelezen en las over jouw paniekaanval, echt naar dat dat juist nu gebeurt dan. 
Er wordt geopperd dat die paniekaanvallen wel eens iets te maken zouden kunnen hebben met drankgebruik... jij antwoordt vervolgens dat ze niets met drank te maken hebben. 
Ik heb die reactie vaker van jou gezien als iemand opperde dat een bepaalde kwaal van jou wel eens iets met drinken te maken zou kunnen hebben. 
Het verbaasde me elke keer weer... en nu ook. 
Hoe weet je dat zo zeker dan? Zou het de moeite waard kunnen zijn om eens een hele poos écht niets te drinken? 
Soms heeft herstel langere tijd nodig dan een paar weken of zelfs maar een paar maanden... 

Die paniekaanvallen hebben met de reisduur te maken @Yvonne ik heb medicijnen voor blaas en darmen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een paniekaanval is niet rationeel. Je kunt wel aanleidingen en triggers in kaart brengen, proberen dat in perspectief te leren zien, maar op het moment dat de paniekaanval er is, is het zo. Paniek. Niet te verklaren of weg te redeneren. Ik zou het graag anders voor je zien @ikkanhet heb je er specifiek hulp voor? Wat me opvalt, is dat zodra iemand het over jouw drinken heeft, je bijna agressief afkapt. Drinken ligt dus nog erg gevoelig bij je? Als in, bang dat iemand het je af wil pakken?

@Tatum wat is dringender, poetsen of uitrusten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik val  je niet aan hoor @ikkanhet maar soms  is het goed  van te voren  niet  in  problemen  te denken maar  in  mogelijke  oplossingen  . 

Neem aan dat  je  ook wel eens  vaker  2 uur weg bent en niet afgelopen  2 dagen continue maar  binnen 5 minuten  bij een toilet blijft  ? 

bewerkt door Lieke7777
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...