Spring naar bijdragen

Dinsdag 13 april 2021


Maja

Aanbevolen berichten

15 minuten geleden zei Quinn:

Een paniekaanval is niet rationeel. Je kunt wel aanleidingen en triggers in kaart brengen, proberen dat in perspectief te leren zien, maar op het moment dat de paniekaanval er is, is het zo. Paniek. Niet te verklaren of weg te redeneren. Ik zou het graag anders voor je zien @ikkanhet heb je er specifiek hulp voor? Wat me opvalt, is dat zodra iemand het over jouw drinken heeft, je bijna agressief afkapt. Drinken ligt dus nog erg gevoelig bij je? Als in, bang dat iemand het je af wil pakken?

@Tatum wat is dringender, poetsen of uitrusten?

Ik geef gewoon een antwoord zie er niets agressiefs in. En nee heb geen hulp en ook geen angst want niemand pakt me iets af wat ik niet wil.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei ikkanhet:

Ja maar niet angst als het over drank gaat. Of het afplakken ervan.

Ok   en toch lees  ik bij jou veel  mbt verleden nachtmerries je niet  fijn voelen  .

Het omgaan met  je lichamelijke  beperkingen  en nu je paniek aanval omdat je 2 uur moet rijden  met  de auto .

Heeft toch  allemaal  invloed  op je en komt  ook op een moment  waarin  je even lekker  weg bent met je man  samen.

Waarom  gun je jezelf niet om hier wat mee te doen  met derden.?  Dat ben je toch  waard ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei Lieke7777:

Ok   en toch lees  ik bij jou veel  mbt verleden nachtmerries je niet  fijn voelen  .

Het omgaan met  je lichamelijke  beperkingen  en nu je paniek aanval omdat je 2 uur moet rijden  met  de auto .

Heeft toch  allemaal  invloed  op je en komt  ook op een moment  waarin  je even lekker  weg bent met je man  samen.

Waarom  gun je jezelf niet om hier wat mee te doen  met derden.?  Dat ben je toch  waard ?

Wordt aan gewerkt...dus blijf positief. Zijn op de terugweg dus eerst dit maar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...