Spring naar bijdragen

Dinsdag 13 april 2021


Maja

Aanbevolen berichten

3 uur geleden zei Yvonne:

Woon je tegen het bos aan @Maja? Heerlijk al die vogelgeluiden en dieren...

Ja @Yvonne, mijn huisje zit ‘ingeklemd’ tussen twee bossen en daarachter met een oversteek de duinen (Waalsdorpervlakte en Meijendel). Ik geniet daar al jaren van, verveelt nooit:) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cruise control   houd  ik zelf  niet  van zelfs mijn oude  auto van 2003 heeft  dit . Gebruik het nooit  mijn man integendeel  rijd veel op cruise  control als het  niet druk is.

Ik ben  zelf fan van de  lane assist die mijn  man altijd uitgeschakeld.   Hoef  je bijna  niet  eens te sturen.  Maar dat heeft mijn  oude  auto weer niet   .. dan is het oppassen als je opeens weer zelf moet sturen.

Een zelf  remmende auto  is ook raar als  je zelf  al aan het remmen bent en je auto een standje  bijzet( remt ) 

 

bewerkt door Lieke7777
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Lieke7777:

Cruise control   houd  ik zelf  niet  van zelfs mijn oude  auto van 2003 heeft  dit . Gebruik het nooit  mijn man integendeel  rijd veel op cruise  control als het  niet druk is.

Ik ben  zelf fan van de  lane assist die mijn  man altijd uitgeschakeld.   Hoef  je bijna  niet  eens te sturen. 

Een zelf  remmende auto  is ook raar als  je zelf  al aan het remmen bent en je auto een standje  bijzet( remt ) 

 

Als je die van mij op de cruise control zet dan gaat ie vol in de ankers als er honderden meters verderop iemand gaat inhalen. Gloeiend irritant. Kan helemaal niet meer bumperkleven op die manier. Weet nog niet hoe het uit moet, boekje erbij pakken. De oude had gewoon een ouderwetse cruise control, die reed desnoods gewoon bij iemand naar binnen, orders zijn orders :) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei bumperjim:

Als je die van mij op de cruise control zet dan gaat ie vol in de ankers als er honderden meters verderop iemand gaat inhalen. Gloeiend irritant. Kan helemaal niet meer bumperkleven op die manier. Weet nog niet hoe het uit moet, boekje erbij pakken. De oude had gewoon een ouderwetse cruise control, die reed desnoods gewoon bij iemand naar binnen, orders zijn orders :) 

Je hoort ook niet te bumperkleven. :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Vocatus:

Of juist als het druk is, ipv stressen in de linkerbaan lekker 100 cruisen rechts

Ben ik helemaal niet meer gewend joh die drukte. Als ik 10 auto's achter elkaar zie staan dan is het al een file. Wordt hier ook zo aangekondigd op de radio. "Voor de tunnel de Fourvières (Lyon) 500 meter file". Vroeger moest ik dan keihard lachen. Nu denk ik shit file, kan beter de rondweg pakken :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Kohtje:

Ik gebruik zelf liever de speed limiter. Max snelheid instellen en lekker plankgas. Bij de cruise control
heb ik altijd zo'n verveelde rechtervoet en als het dan puntje bij paaltje komt (noodstop) weet ie zo gauw niet
wat ie doen moet.. :o

zeker als ie niet op de juiste plaats uithangt... op het dashboard... buiten het raam... uit het open dak... :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei bumperjim:

zeker als ie niet op de juiste plaats uithangt... op het dashboard... buiten het raam... uit het open dak... :D 

Ik zit  vooral in de vakantie of langere  rijtijd graag met rechterbeen  op dashboard vak   , tot ik las over  mocht  er een noodstop  gemaakt moeten worden en je airbags  vliegen uit je  dan  redelijk gevouwen  eruit   kan komen :wacko:

bewerkt door Lieke7777
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...