Spring naar bijdragen

Zondag 14 februari


ikkanhet

Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei lady jane:

@Maja ik wandel met zoon vanmiddag ook die kant uit
zal ff zwaaien als je daar nog bent dan. eind van Haagse Bos toch?

@Renaldo61: dankjewel voor het draaien van de foto!

@lady jane: bijna goed, dit is de vijver van Oosterbeek, aan de overkant van de Benoordenhoutseweg die ook langs het Haagse bos loopt. Ik ga zo ook die kant op. Wandel met mijn moeder, met rollator en gebroken hand, maar ook zo gaat het best. 
Wandel ze! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet ook weer welke kant ik op wil. Zo gewonnen is zo geronnen. Snelle winst verlies je ook weer snel. Dat hou je maar een moment vast. Zowel in geld als in liefde.

Ik wil gaan opbouwen. Babysteps omhoog via een vast pad. En genieten van het proces. :) 

When I'm down, the only way is up. 

bewerkt door Tatum
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen. Beetje rotgevoel hier. Wil t zo graag gezellig hebben hier in huis. Maar meestal lukt t niet. Gisteravond film uitgezocht om met mn 2 puberzoons te kijken. Halverwege film krijgen ze ruzie over een scheet die 1 van hun heeft gelaten en waar ze elkaar van beschuldigen. Allebei kwaad weggelopen. Vandaag aan ontbijttafel gaan ze nog even door. Zie overal op social media gezellige plaatjes voorbijkomen van blije schaatsende mensen. Oudste zoon heeft wel geschaatst, maar voor jongste geen schaatsen meer kunnen vinden. Gisteren chocola gebracht naar vriend voor Valentijnsdag vast omdat ik vandaag met vriendin had afgesproken, maar die afspraak gaat niet door. Zelf houdt ie niet van Valentijnsdag. Denk dat ik maar in mn eentje ga wandelen straks. Voel me gewoon ff depri, bah. Was goed bezig met gezond eten maar vannacht een halve zak snoep opgegeten die ik voor mn jongste zoon had gehaald. Dat ik niet eens lekker vind. Moet mezelf echt schop onder mn kont geven nu. Misschien koop ik lekker een bos bloemen voor mezelf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fikse wandeling achter de rug.

Sommige stukjes wel wat glad.

Thuis, boterham met sla en kroket.

Heerlijk doezelen in de zon nu.

Onderweg veel schaatsende mensen gezien

Leuk :).

En bloemen gehad van vriend.

Ook leuk, hij vond ze heel apart.

Blijken het droog bloemen te zijn ha, ha.

Maar heel lief, en apart, dat wel natuurlijk

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Rosee:

Goedemorgen. Beetje rotgevoel hier. Wil t zo graag gezellig hebben hier in huis. Maar meestal lukt t niet. Gisteravond film uitgezocht om met mn 2 puberzoons te kijken. Halverwege film krijgen ze ruzie over een scheet die 1 van hun heeft gelaten en waar ze elkaar van beschuldigen. Allebei kwaad weggelopen. Vandaag aan ontbijttafel gaan ze nog even door. Zie overal op social media gezellige plaatjes voorbijkomen van blije schaatsende mensen. Oudste zoon heeft wel geschaatst, maar voor jongste geen schaatsen meer kunnen vinden. Gisteren chocola gebracht naar vriend voor Valentijnsdag vast omdat ik vandaag met vriendin had afgesproken, maar die afspraak gaat niet door. Zelf houdt ie niet van Valentijnsdag. Denk dat ik maar in mn eentje ga wandelen straks. Voel me gewoon ff depri, bah. Was goed bezig met gezond eten maar vannacht een halve zak snoep opgegeten die ik voor mn jongste zoon had gehaald. Dat ik niet eens lekker vind. Moet mezelf echt schop onder mn kont geven nu. Misschien koop ik lekker een bos bloemen voor mezelf.

Voel je niet verantwoordelijk voor de sfeer in huis, dat kan je niet in je eentje regelen. Als de sfeer al verpest is als er 1 een scheet laat ( :D ) ja wat dan nog. Daar kan jij niks aan veranderen. Ga dan inderdaad lekker wandelen of schaatsen. Zij zijn verantwoordelijk voor hun eigen plezier in het leven. Jij mag ook wel eens wat voor jezelf. Fuck die zak snoep. En koop idd maar bloemen voor jezelf als niemand anders het doet. Come on girl ;) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ah @Rosee pubers zijn het ergst. Gewoon fijn je eigen plan trekken. Ze leren hun eigen verantwoordelijkheid steeds wat meer, net als hun aandeel in de sfeer. Alleen zit je intussen wel met chagrijn. Niet jouw schuld, niet jouw probleem maken.

Makkelijk hè, voor een ander ;)

@Maja scherm een kwartslag draaien (A)

Voor het erg late ontbijt toch maar het bed uitgegaan. English breakfast in bed geeft zo'n zooi.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei lady jane:

goeiemorgen frummers

Harp er is veel onderzoek gedaan naar CDB olie, de Jellinek heeft er
ook een hoofdstuk aan gewijd. Maar het is dus wel officieel bewezen dat
het werkt. Het wordt zelfs via goedgekeurde, gecertificeerde kwekers voorgeschreven
bij ziekten als MS, glaucoom en waarschijnlijk wel meer.
Ik heb het gebruikt toen ik een frozen shoulder had en zittend moest slapen,
wat dus niet lukte. Had er erg veel pijn aan en kocht een flesje (met THC)
via een MS patient. En het hielp geweldig, ik sliep weer en heelde sneller dan
meestal gemiddeld. met kan een high geven na opbouw, maar dat heb ik bewust niet gedaan.
Ik kreeg dus geen roes, maar wel de ontspanning. Nu kan ik weer met mn matje toe meestal
als mijn hoofd te vol zit. Maar die kennis met MS gaat nu ook veel langzamer achteruit dan
eerder, al zal hij er wel aan overlijden en niet oud worden waarschijnlijk. Maar het verlicht
hem erg in zijn lijden. Sommigen noemen het echt een wondermiddel. De olie zonder THC
kan geen kwaad, die mèt kan soms bijwerkingen geven en kan wel verslavend worden.

https://www.jellinek.nl/vraag-antwoord/risicos-cbd-olie-cannabis-olie

 

Is dit middel op voorschrift of gewoon te koop

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat ben jij toch een lieverd @Cleo66. Fijn dat je het schaatsen nog niet verleerd bent. En na afloop fijn om uit je comfortzone te zijn geweest. Morgen weer n nieuwe dag. Wat vind ik het toch lastig als de sfeer niet goed is. Had ik vroeger thuis ook, altijd bemiddelen. Wil dan zo graag even uit staan, maar dat kan dan niet. @Lika jouw rest van de dag dus ook niet zo fijn, maar wat je zegt: zo is het soms. Valt niets tegenin te brengen;):rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei FILOU:

Is dit middel op voorschrift of gewoon te koop

 

via google kom je aan adressen voor CBD zonder THC
(ik heb zelfs een flesje bij de Action gekocht)
mèt kan iets lastiger zijn, maar het is legaal hoor
dus die staan er ook tussen. Ik had via via besteld, privé dus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Rosee en je drinkt niet!

O...de goede vrede...hier ook een pubergezin, maar dan met meiden. Drie totaal verschillende karakters.

Ik ben er ook achter gekomen dat ik het heel graag heel harmonieus wil houden. En dus de neiging heb confrontaties uit de weg te gaan. En laten die nou net 'nodig' zijn ;):blush: Net zoals grenzen en kaders aangeven. Precies de uitdagingen die op mijn pad komen.  En wat spiegelen ze me toch die groter wordende meiden... Haarfijn leggen ze de vingers op de zere plekken...en o wee als je dat bij hun doet...hahaha!

Ik kan er wel van genieten...de gesprekken, de zoektochten, hun onzekerheden, hun kijk op de wereld. En zelf ben ik onzeker bij tijd en wijle...doe ik het goed? Ik krijg nu terug dat mijn drinkperiode echt wel een impact heeft gehad. Daar gaan ze alledrie anders mee om.  Hoe mijn eigen opvoeding van invloed is...mijn zoektocht naar 'controle en loslaten'...ze hun eigen gang laten gaan, maar ook helpende kaders neerzetten.  Ik probeer te handelen vanuit 'vertrouwen'...ze vinden hun weg, linksom of rechtsom...met vallen en opstaan...ook met ons vallen en opstaan...ja, ik geniet van deze tijd...:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...