Yvonne Geplaatst 6 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2021 Gisteren trouwens een nieuwe grote baal strooizout gehaald.... Laat maar komen die sneeuw. Eerlijk gezegd heb ik het gevoel dat het wel weer een (sneeuw)storm(pje) in een glas water zal zijn... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 6 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2021 Ja Idd het zal weer zoiets zijn wss maar hoop doet leven toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2021 (bewerkt) 6 februari 2021 bewerkt door Yvonne nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2021 goeiemorgen frummers 2 bijscholingstrainingen per Zoom vandaag, niet echt vrolijke; zelfbeschadigingen en eetstoornissen wel heel leerzaam verwacht ik en aan de laatste hoop ik zelf ook nog wat te hebben qua leermomenten. Van de eerste wordt denk ik alleen de fysieke kant belicht maar de psychische kanten kennen we hier allemaal ook wel lijkt me. Ik wel tenminste, die werkt soms nòg door. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 6 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2021 Tja van de ene stoornis naar de andere, van drinken naar eten..., van veel afvallen zonder alcohol lijkt hier ook niet veel in huis te komen...gisteren me ook weer goed laten gaan met chips, snoep en koekjes...alles onder het mom van ‘alles beter dan alcohol’ maar heel lang mag dat precies ook niet blijven duren ...:-( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 6 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2021 (bewerkt) Goeiemorgen allemaal Heb er zelf in het verleden veel geholpen met anorexia 6 februari 2021 bewerkt door ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 6 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2021 Goedemorgen allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2021 Ook een hele goede morgen allemaal, Donker en grijs buiten Nog helemaal niet koud (bijna 7 graden op het balkon) Ochtendgym, meditatie En..boodschappen gedaan (alweer een hele vracht) Was weer harstikke druk in de super, ondanks dat ik er al om half negen was Zou eigenlijk met vriend boodschappen gaan doen vanmiddag, maar bedacht, dat het vanmiddag waarschijnlijk helemaal erg druk zou zijn En dan ook nog met z'n tweeen, in deze coronatijd Niet slim, dus alles is al lekker binnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 6 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2021 Goedemorgen al druk aan het werk geweest ... alle oudjes zijn uit bed nu rapilos en ikkanhet reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 6 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2021 Met de hond buiten geweest. Fijn. Stap voor stap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 6 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2021 Shit @Cleo66 wat weer vunzig En hi. Nog geen dagpact? Dagpact: Quinn nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 6 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2021 Hé @Bor ook wakker geschrokken van de kou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 6 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2021 Hoezo al half om? Ik ben er ook pas uit, al wel gedoucht. Op naar meer koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 6 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2021 Hmm ja okay, als je het zo bekijkt is het eerder later dan vroeger. Maar ik weet ook eerlijk gezegd niet wat jouw ritme is. Het is zaterdag en er hoeft toch niks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 6 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2021 Goedemorgen! Wij hebben gekeken voor een babyslee. Maar mini is daar nog net te klein voor. Of ze moet al kunnen zitten, of liggen in een zak maar dan ligt ze daarop en gezicht niet beschermd. Nu kwam S kinderwagen ski's tegen. Vanmiddag worden ze bezorgd. Kom maar op met de sneeuw! Wie kan er nu met nog geen 3 maand zeggen dat ze op de ski's heeft gestaan? Lika, Vol, Senna33 en 2 anderen reageerden hierop 3 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 6 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2021 Goedemorgen. Al gezongen vanochtend, dat is wel bijzonder voor mij zo in de ochtend. Met de verhuizing heb ik mijn mooie oude Friese doorlopers weggebracht naar de kringloop. En nu krijgen we een koudegolf. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 6 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2021 @Jopie, ik denk aan je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 6 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2021 @Reacher, ben je wel blij dat jullie nu samen wonen? Ik vind het moedig van je, die stap. Dat zegt vooral iets over mij natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2021 Mensen denken jullie eraan om de kraantjes buiten dicht te zetten en dan al het water eruit te laten lopen. Dit i.v.m. de vrieskou? haddock reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 6 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2021 Het is oorlog in mijn tuin, er zijn hier 6 spreeuwen die elkaar het licht in de ogen nauwelijks gunnen. MÍJN voer, nee hoor het is voor míj, wegwezen jij. Het is een studie waard. Ik heb net op tijd nieuw voer kunnen kopen, genoeg voor de nodige sneeuwdagen. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 6 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2021 Goedemorgen, middag al bijna. Hier ook veel te lang uitgeslapen vandaag. Huis poetsen en boodschappen doen nu. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 6 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2021 Ook lekker lang geslapen. Zo meteen naar mijn werk Als het goed is ben ik volgens de sneeuw/neerslag radar nog net voor alles vanavond laat weer thuis binnen. Alhoewel het klopt nooit en zal wel in een sneeuwstorm belanden Heb eigenlijk wel zin in een dik pak mooi wit sneeuw. Al is het niet erg praktisch voor mij. Wel heel mooi om te zien. Voor mijn gevoel zo lang geleden. Fijne dag allemaal. @Jopie bolletje, Senna33, Rosee en 1 andere reageerden hierop 3 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 6 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2021 Heerlijk @Jannigje, ik keek via jouw ogen even mee naar de spreeuwen. zolang het maar geen eksters zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 6 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2021 Het samenwonen is wennen, maar ook heel gezellig. Alleen drinkt hij en volgens mij heeft hij nu een kater. Gna! Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 6 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2021 Oh ja.. en verder is het dood en doodeng, dat samenwonen. Kwetsbaarheid etc. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden