Spring naar bijdragen

Donderdag 30 juli 2020


Waldorff

Aanbevolen berichten

Oooh wat mooi daar Jopie! Heerlijk, die ruimte.

Gisteren sjiek uit eten geweest met een goede deal, lees een koopje. Een mocktail besteld, ze vroegen naar mijn smaak en ik kreeg er een met gember en limoen. Het kostte € 10 zag ik op de rekening. Maar ik kreeg een flink glas en heb er de hele maaltijd mee gedaan. Ik werd er kinderlijk blij en opgelucht van, dat ik zo de wijn niet miste. In mijn hoofd hoorde dat bij zo'n maaltijd. Mijn tafelgenote deed mee (dat hielp), koos voor een zoete mocktail en kreeg iets met aardbei en vanille, heel subtiel van smaak. We gaan volgende maand weer terug. Zo genoten.

Het enige minpunt is dat de bediening mondkapjes droeg. Op zich natuurlijk juist hoffelijk, een mondkapje is om de ander te beschermen. Toch geeft het me een gevoel alsof ik een ziekte heb, waar zij zich voor beschermen. De trein instappen en een mondkapje voor doen geeft me het gevoel dat ik een overval ga plegen. Maar gelukkig mogen wij ons nog steeds vrij rond bewegen en hebben we geen avondklok.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Dat klinkt goed Lonster. Maar 10 euro, is best heel veel he.
Nou ja, je moet maar denken, een fles wijn kost meer in een restaurant
(Zou zo,n mocktail eigenlijk zelf ook best eens willen proberen :))
Maar fijn, dat je zo genoten hebt

Tja, en die mondkapjes...
Nee niet leuk, maar ja gelukkig wordt het hier nog steeds niet op straat verplicht

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers. 
Heerlijk geslapen, daarna alle deuren tegen elkaar open gezet zodat het binnen koel kan worden/blijven. 
Inmiddels lekker met de hond gewandeld en nu tijd voor een bakje. 
1122248.jpg   Afbeeldingsresultaat voor douwe egberts moccamaster      
Afbeeldingsresultaat voor glazen fles water        
Gerelateerde afbeelding  

@Marika, fijn je weer te zien. Ik miste je. 
Wat zul je geschrokken zijn. 
Ik hoop dat je snel weer helemaal opknapt. 
Zouden die onprettige gevoelens een voorbode zijn geweest van de de naderene tia??? 

@Jopie, mooie foto's, en uiteraard goede reis vandaag weer. 
Wat betreft jouw uitspraak over 'twee soorten mensen' ... ben het er niet mee eens, 
maar alla, dat was gisteren.... 

@Bor gefeliciteerd met de geboorte van jouw kleinzoon. Wat een verschrikkelijk lief initiatief van jouw man, koester dat maar hoor. 
En wat een ellende weer met jongste. Weet je nu waar hij naar toe gaat nu ook de mogelijkheid van 'pleeg' er niet meer is? 

@Cleo66, merk je inmiddels wat vooruitgang? Wat verschrikkelijk moeilijk om geduldig te zijn... 
Hoe is de sfeer thuis inmiddels? Want ohohoh, dat is ook zó verschrikkelijk belangrijk... 
En wat verdrietig dat het einde nadert voor jullie oude huisgenootje... ja, je weet dat het ooit gebeurt, maar ohohoh... 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oef ja @Cleo66 sterkte met de hond... heel verdrietig maar als het tijd is, wil je hem ook lijden besparen.

Ik mis het wel erg, een huisdier. Terwijl ik het tegelijkertijd ook wel rustig (en schoner ;) ) vind in huis. Bij twijfel niet doen, ooit wel weer een kat erbij.

Ja rapilos, het drankje was duur maar hetzelfde als twee glazen wijn. Echt leuk, dat ze zo komen vragen naar je smaken en ze speciaal voor jou iets maken. Vriendin is shiatsu therapeute en ging onze smaken die tegengesteld zijn helemaal analyseren; je kunt mensen indelen in types (jawel Jopie :)  ), zij een zoetekauw en ik houd van zuur en bitter. 

Ik ga nog wat administratie bijwerken en dan lekker zwemmen. Fijne dag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen, van harte Waldorf met je 3 weken!:rose: Jopie dat ziet er zo fijn uit allemaal. Ik zou dat eigenlijk ook wel willen (maar heb niet eens mijn rijbewijs :blush:) Knakker wat heerlijk zo met je zoon. Lonster als je de hele maaltijd van zo' m mocktail geniet is t eigenlijk nog goedkoop;) Ik kan heel af en toe nog in guldens denken als iets duur is, dan is zo'n mocktail dus meer dan 23 euro (ik word oud:P) Cleo hou je haaks he.:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oudste zoon (17 en half) terug van vakantie, kwam moe terug maar wilde toch perse met een vriend chillen. Kwam om half 3 thuis en hoorde vaag gekokhals vanuit het toilet. Zag ook een appje dat hij me gestuurd had en weer verwijderd. Waarschijnlijk teveel gedronken. Straks maar met hem over hebben, vind het lastig. Verbieden werkt niet maar dit is wel een leeftijd waarbij het drinken erin kan sluipen. Zo jammer dat ik niet op hem kan overbrengen wat alcohol met je kan doen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lijkt me inderdaad moeilijk @Rosee. Ik spreek niet uit ervaring maar ik weet wel dat ik mij vroeger zorgen maakte om een neef. Ik wilde hem zo graag van alles en nog wat besparen. Toen zei een vriend tegen mij: je moet hem zijn eigen fouten gunnen. Daar heb ik wel over na moeten denken.
Ik wens je wijsheid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...