Spring naar bijdragen

Donderdag 30 juli 2020


Waldorff

Aanbevolen berichten

40 minuten geleden zei Cleo66:

Inmiddels wel , merkt op dat het 'niet leuk ' is en gaat over tot de orde vd dag.  Ongeveer het zelfde als hoe hij reageerde bij overlijden oma's opa's en zijn peet oom en peettante . Hij zegt "'niet verdrietig zijn ' das nie leuk ". 

Dat lijkt me voor jou/jullie wel ingewikkeld. Hoe doe jij dat dan naar hem toe als je wel verdrietig bent? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@knakker  heb het er vandaag met hem over gehad, maar hij leek oprecht verbaasd dat ik hem had horen kokhalzen vannacht, en dat verwijderde appje was omdat hij eerst bij die vriend wilde blijven slapen, maar zich toen bedacht. Mijn intuitie zegt dat t klopt maar mijn intiuitie klopt vaak niet:blush:.wel nog op een 'luchtige' manier met hem over gehad, dat ik het jammer zou vinden als hij later net zo met alcohol zou moeten omgaan als ik. Zegt ie: hoezo, jij drinkt helemaal nooit.:lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ai @Cleo66, Het is een mooie leeftijd ja. Desalniettemin... Ik ben hier met de hele blije hond, maar denk nog met grote regelmaat aan het ouwetje die we 4 jaar geleden naar deze plaats mee hadden. Gelukkig kon je dit voor haar doen en was ze bij jullie.:heart:

Hier ook veel herinneringen. Aan de eerdere keren dat we hier op vakantie waren. Met name die van vier jaar geleden. Hoe ik geen zin had in van alles. Niets wilde. Alleen rust zocht. Vond ik niet. Deed ook niet veel.

Ik.dacht er net over in de auto. Nu zeg ik veel vaker 'ja' tegen dingen. Ben niet meer altijd moe. En zeur minder. Tjeetje, wat kon ik zeuren. 

Ik herinner me ook mijn bonkende hoofd. Het doen alsof ik het niet voelde. Niets laten merken. Brrrr....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Lika:

Hier ook veel herinneringen. Aan de eerdere keren dat we hier op vakantie waren. Met name die van vier jaar geleden. Hoe ik geen zin had in van alles. Niets wilde. Alleen rust zocht. Vond ik niet. Deed ook niet veel.

Ik.dacht er net over in de auto. Nu zeg ik veel vaker 'ja' tegen dingen. Ben niet meer altijd moe. En zeur minder. Tjeetje, wat kon ik zeuren. 

Ik herinner me ook mijn bonkende hoofd. Het doen alsof ik het niet voelde. Niets laten merken. Brrrr....

Het gevoel gevangen te zitten in een web waar je niet uit kunt ontsnappen. Alle ellende als gevolg van de drank dan maar voor lief nemend. Triest dat we dat onszelf aan hebben gedaan. Maar jij hebt jezelf bevrijd  :rose: 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...