Spring naar bijdragen

vrijdag 15 mei


Yana

Aanbevolen berichten

14 minuten geleden zei niks:

Dat heb ik tot nu toe niet gelukkig. Moet al kokhalzen als ik aan drank denk. Ik kan niet zeggen hoe de komende maanden verlopen, nu kan ik mij niet voorstellen dat ik zou gaan drinken. Voel me verantwoordelijk voor dat kleintje dat in mijn lichaam groeit.  

Ik denk dat de meeste zwangere vrouwen dat niet hebben hoor Niks, dus gewoon lekker zwanger zijn, inderdaad, dat kleintje verdient gezonde 'voeding'... 
En laat je niet gek maken door alle kwalen en kwaaltjes die je ongetwijfeld de komende maanden nog gaat horen en lezen... 
Genieten van alle mooie dingen die gebeuren en staan te gebeuren.. :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt Yvonne, gezond eten doe ik, deed ik gelukkig al. Drinken, in december nog een keer gedronken. Ben ik nu echt heel blij mee. Zo heerlijk om op de vraag van de verloskundige met nee te antwoorden, drinkt u ook? Nu onder de douche, wil zo boodschappen doen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei niks:

Goedemorgen! Vrij en weekend ook. Lekker lang weekend voor de boeg. Voel me ontzettend moe, dit blijft toch niet zo tot aan kerst hoop ik? 

Nee hoor, niet tot Kerst, tot maart, april 2021, tegen die tijd zal je beebietje ongeveer gaan doorslapen!! :P:P:P

Verder lekker zoveel mogelijk genieten van je zwangerschap! Het is een heel speciaal moment in je leven, of je er nou ziek van wordt of zorgeloos doorheen fluit, een nieuw leventje groeit in je en dat blijft een wonder! 

Sinds wij vanaf afgelopen maandag hier weer mogen buiten spelen, heeft het aan 1 stuk door geregend. Vandaag stralende zon en ik ben vrij. Dus ga lekker de hort op met de honden en de jonste. Die moet maandag ook weer naar school, dus vandaag een soort einde-vakantie-gevoel.

Fijne dag allen!

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen! 

Niks, lekker van genieten nu. En laat je maar goed verwennen door je vriend.

Hier 2 zwangerschappen in het teken van heel veel jeuk door eczeem. Mocht mijn normale medicatie niet gebruiken zoals hormoonzalf en anti histamine pillen. Het was het waard, 2 mooie kids. Nu pubers en ook dan zijn ze nog leuk. 

Nog geen dagpact? Bij deze dan maar.

Dagpact vrijdag 

Marietjestopt 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Yana:

Hoe is het met jou @bumperjim, aan het genieten van de vrijlating hoop ik?

Ja, nou ik moet wel werken natuurlijk maar maandag (atv) heb ik 4,5 uur de hond uitgelaten en dit weekend ook weer de natuur in. Maar eerst naar de kapper morgen want dat wordt inmiddels behoorlijk onverantwoord. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag nog droog blijven (gaat zeker lukken), en dan heb ik de eerste week vol gemaakt. Zou de knop dan echt om zijn? Tot nu toe merk ik alleen nog maar de voordelen, maar ik ben niet zo naïef om te denken dat er nooit meer een moment zal komen waarin ik kwetsbaar ben. Ik was, en ben, er realistisch onder merk ik. Geen al te hoge verwachtingen. Nee, ik ben niet meteen een ander/"beter" mens (wat dat dan ook precies is). Nee, niet al mijn problemen zijn als sneeuw voor de zon verdwenen. Ja, er blijft werk te verrichten. Maar dat is allemaal prima en daar was ik me van tevoren van bewust. Het lijkt erop dat ik echt wat geleerd heb.

Wel grappig hoe zo'n stoppoging bij mij dan gaat. Onderhuids broeit het al een tijdje en ik was al ruime tijd bezig met gezonder leven. Alleen wanneer ik daadwerkelijk helemaal stopte, was behoorlijk willekeurig en zag ik niet meteen aankomen. Ik twijfelde een week geleden of ik wel of niet een biertje zou nemen, of dat ik toch maar ging hardlopen. Dat twijfelen duurde net lang genoeg om bij mij de knop om te gooien en te bedenken: hey, dit is je moment om de drank te laten staan. Het is nu toch al te laat op de avond. Dat was alles wat er nodig was.

Every fire starts with a little spark.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pfffffff  Jopie, moet dat nou zo?? Ik irriteer me gezegd al dágen aan jou. Je pretendeert de waarheid in pacht te hebben en blijft maar je bedenksels hier neerknallen. Met alle respect hoor, maar het zijn jóuw interpretaties van datgene wat er nu plaatsvindt, dat kan voor een ander wel eens héél anders liggen! Je bedenksels zijn behoorlijk zwartgallig, dat zegt misschien wel niks over de situatie, maar wel over de gemoedstoestand waar je je nu in bevindt. Geen idee, wil ik verder ook niet over nadenken. Maar wees niet zo pusherig v.w.b. jouw zienswijze. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi.

@Lars:heart:

Zinnige dag. Praktisch veel kunnen doen thuis/juridisch en een paar uurtjes gewerkt, goede (te) diepe gesprekken. Ook soms nodig maar niet steeds. Mijn grens daarin aangeven is heel belangrijk. Gewoon, nee, stop, klaar. Klinkt simpel maar als pleaser is dat niet zo simpel. Het is goed bedoelend natuurlijk maar wil het niet steeds het erover hebben. Dat zuigt mij leeg dan(emotioneel/energie)

Tranen zijn vervelend met contactlenzen in, ze glijden er dan heel snel uit. Was er weer 1 kwijt :rolleyes:. Lucht wel op, dat wel.

Voor @Jopie een dikke knuffel. Zie/voel dat je het lastig hebt.

Wat muziek en dan slapen.

Welterusten :moon:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...