Rosee Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Hoop dat de @moderatordit allemaal leest. Musashi reageerde hierop 1
Yana Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Ik snap dat triggeren in dit verband überhaupt niet. "Ik neem maar een borrel want Quinn heeft iets ergs meegemaakt", zo gaat dat toch niet? Dan kunnen we wel ophouden met schrijven over alles wat rauw en pijnlijk is en ons lekker veilig beperken tot praatjes over het weer. Musashi en Reacher reageerden hierop 2
lady jane Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden sterker nog, wat wij energiepunten noemen, heet in het Engels triggerpoints en die worden bij uitstek gebruikt in de chinese geneeskunde. Musashi reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 8 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 8 uur geleden Hi. Hoofd zit vast. Ik citeer maar even, sorry. Dat je even niet weet wat nu wijsheid is en dat je even na moet denken. Spirit, Musashi en Reacher reageerden hierop 3
Spirit Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Toen ik je verhaal las kwam er veel boven. Een oom van mij was ook zo'n viezerik en ik snap nu ook mijn schoondochter veel beter. Die is lichamelijk en psychisch misbruikt. Dit maakt haar nu nog steeds opstinaat. Het triggerde mij totaal niet om te drinken. Snap het dus totaal niet @moderator.
Quinn Geplaatst 4 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 4 uur geleden Well, het was niet echt een geslaagde therapie dag vandaag. Of week eigenlijk. Maandag dwars, maandagmiddag opkomende migraine, dinsdag daarmee plat en tussendoor geforceerd om hier op te ruimen en vandaag als een vogeltje dat tegen een raam is gevlogen. Dus wat dat betreft verloren dagen. En hoe het verder moet, weet ik ook niet. Zal wel neerkomen op hier, dus op locatie, beter te moeten doen. Maar ik kan niet praten, niet hardop, niet over dat, als er mensen fysiek zijn. Dus ja. Geen idee. Wat ik vanmiddag zei, dat is natuurlijk achterlijk. Terug naar hoe het was en dan binnen zes weken na thuiskomst weer op de bodem van de fles. Goed plan Q. Hetzelfde doen en dan een ander resultaat verwachten. Ik had mezelf slimmer gedacht. En dat ben ik ook. Dus, hoe dat weet ik nog niet, maar ik ga met kloteproces verder. Zo. Spirit, lady jane, Musashi en 2 anderen reageerden hierop 5
bumperjim Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden (bewerkt) Gewoon verdergaan. Het is net als meditatie. Hoe meer het niet lijkt te werken, des te meer was het nodig en heeft het stiekem toch effekt. De migraine suggerereert dat er een hoop gebeurt in de kop. 3 uur geleden bewerkt door bumperjim lady jane reageerde hierop 1
Rosee Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Misschien dat achteraf blijkt dat het wel degelijk heeft gewerkt, maar dat je dat nu nog niet kunt zien?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden