Sita2 Geplaatst 21 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2017 Kom anders op de dagdraad Lars?! Daar is altijd wel iemand. * plaatje van een uitnodigend groot koel glas water * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 21 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2017 Wat Kruidenthee schrijft ja. Lars, niet opgeven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 21 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2017 Hoe voel je je dan tijdens het drinken? Is het niet ergens en eigenlijk ook walgelijk, met wat je er inmiddels vanaf weet? We schieten er niks mee op in elk geval; laat ons een gezonde tegenzin krijgen!! Hiero helpt dat vaak... Take good care! er is er maar 1 die het moet doen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 22 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2017 Je hebt wel gelijk Harp. Wat bezielt je had ook gekund. Drank lost niets op behalve een kater. Ik heb straks een gesprek met mijn pber die heeft dienst dit weekend. Dan maar weer verder kijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2017 Hoe was je dag vandaag, Lars.? Droog door gekomen? Sterkte en hopelijk een goede nachtrust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 22 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2017 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tinto Geplaatst 23 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2017 Heb je tenminste wat kunnen slapen lieve groetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 23 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2017 Na 3 dagen wat drinken ga ik vandaag weer voor droog. Het levert me weinig op. Ja word er rustiger van en minder gespannen. Maatje word niet blij van mij Hier worden ze niet blij van mij. Sterker dit gedrag kan hier niet. Als ik door ga moet ik naar gesloten en dat moet maar niet weer. Ook kan ik dan niet straks gaan wonen waar ik wil. Mijn kleindochter ligt in ziekenhuis. Ze zijn terug gekomen van vakantie omdat ze steeds spuugde en diarree heeft. Ze is uitgedroogd en ligt aan infuus. Ik ben moe en nog eens moe. Vandaag kalm aan doen en niet het terrein af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 23 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2017 Lars, da's een serieuze terugval...kop op man. Maatje wordt niet blij...maar hoe blij word je zelf? Dat wat Harp ook zegt. Heb je helder hoe en waarom je toch voor de bijl gaat? Wat er met je gebeurt? Zodat je inzicht krijgt in hoe dit te voorkomen? Kun je het naar jezelf vertalen...wat wil jij Lars, en hoe ga je dat doen? Wat heb jij nodig? Je moet het zelluf doen, niet alleen Succes voor vandaag Lars. Vallen en opstaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 23 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2017 Het word weer spannend en moeilijk het is een vlucht. Dat moet ik leren niet vluchten maar voelen en er door heen. Hoe ja vooral hulp vragen. Ik sluit me op die momenten af hier zoveel als dat kan. Ik zie best wel op tegen dat wonen met begeleiding. Het voelt als eindstation. Dan maak ik mezelf gek dat ik best op mezelf kan wonen. Bewijs dat dan ook meteen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 23 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2017 Het is echt geen test Lars. Ook als je met begeleiding zou gaan wonen is er vast niemand die je hand dag en nacht vasthoudt en je de kant optrekt. Betekenis geven aan het leven, ermee omgaan met de situatie hoe die ook is, moet je zelf doen. Hulp vragen mag. Echt waar. Alles is al gezegd. Maar wat jij weet en ik weet... het is moeilijk om te doen. Geef niet op. Misschien mag je jezelf iets meer gaan vertrouwen en je mag gaan leunen op de hulp. Naar om te horen van je kleindochter. Hoop op het allerbeste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 23 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2017 Ik kan me goed voorstellen dat het beangstigend is Lars, en ik snap ook dat het moeilijk is om hulp te vragen. Daar weet ik alles van. Maar soms moet je wel om niet te verzuipen. De kunst van zelf doen, maar niet alleen ben ik ook nog niet machtig. We moeten het allebei proberen denk ik. Wat ik zelf zo moeilijk vind is dat ik vaak niet eens goed uit kan leggen hoe ik me voel en welke hulp im eigenlijk nogig heb. Dan komt er soms ongevraagd "hulp" die welliswaar goed bedoeld is, maar waar ik niets mee kan. Dat is voor mij regelmatig een reden im dan maar mijn mond te houden. Herken je dat? Ik hoop dat je kleindochter gauw weer opknapt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 23 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2017 'Niet vluchten, maar voelen en er doorheen' Lars, hoe herkenbaar....vraag hulp. Jij kunt het ook. En je bent het waard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 23 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2017 45 minuten geleden zei Jannigje: Wat ik zelf zo moeilijk vind is dat ik vaak niet eens goed uit kan leggen hoe ik me voel en welke hulp im eigenlijk nogig heb. Dan komt er soms ongevraagd "hulp" die welliswaar goed bedoeld is, maar waar ik niets mee kan. Dat is voor mij regelmatig een reden im dan maar mijn mond te houden. Herken je dat? Heel herkenbaar Jannigje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 24 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2017 Jannigje dat herken ik inderdaad. Om 11 uur gesprek met iemand voor indicatie. Zit ook iemand van hier bij. Blijft dubbel voelen. Stempel op de kop heeft zorg nodig. Ben bang dat er geen andere optie is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 24 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2017 Ha Lars, dacht net hoe zou het met je gaan? Spannend, dat gesprek. Ik hoop dat je er wat open in kunt. Niet met de gedachte dat het je allemaal 'overkomt'. Maar constructief...op zoek naar het beste voor jou, voor dit moment. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 24 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2017 Ben rustig nu. Of berusting misschien wel. Het leven houd niet op misschien begint het nu wel weer opnieuw. Met een stukje hulp en begeleiding. Heb plannen hoe ik mijn kamer in wil richten. Ik wil een vogeltje hebben daar verheug ik mij op. Het aftellen hier kan beginnen want hier voel ik mij niet thuis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SuzanneB Geplaatst 24 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2017 Wanneer verhuis je Lars? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 24 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2017 Ongeveer september ze zijn nog aan bouwen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 24 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2017 Klinkt als acceptatie Lars. Mooi! Leuk een vogel. Gezellig. Ik had een hele mooie grijze parkiet. Die maakte zo'n gezellig geluid. Ik droom er nog wel eens over. September: een nieuw begin in een nieuwe omgeving. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 24 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2017 Bor had het over dwerg papagaai lijkt me ook wel wat. Lijkt me fijn om wat geluid in mijn kamer te hebben waar ik tegen aan kan stotteren oh god een stotterende vogel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 24 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2017 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2017 Toch goede berichten Lars. En vooruitblikken op wat KAN. Ik snap er een geetje van, ik moest ook erg slikken dat ik mijn dorpje uitging en op driehoog ging wonen. Ronduit pittig. Ik heb een klein hondje. En ja een lief vogeltje zou top zijn. Ik duim voor jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 25 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2017 Ja wel Harp op maandag woensdag en vrijdag. Alleen gisteren niet geweest omdat ik gesprek had voor indicatie. Vandaag gaan ze een afspraak maken dat ik nog een keer kan kijken. Zodat ik weer beeld heb hoe het eruit ziet en plannen kan maken voor inrichten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2017 Ook wel weer een fijn vooruitzicht iets " nieuws" te starten. Leuk een vogeltje. Nu vast orienteren wat voor soort je wilt. En fijn , een keer kijken en plannetjes maken voor de inrichting. De reden is niet leuk maar die vooruitzichten lijken me wel leuk. Een soort nieuwe start. Fijn dat je je rustig voelt nu. Dat helpt vast ook om droog te blijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden