Spring naar bijdragen

Stoppen


Gast Lars

Aanbevolen berichten

Nog twee dagen Lars? Spannend allemaal.

Nieuw huis, nieuwe omgeving, nieuwe meubels en fiets en dan nog allemaal nieuwe mensen. Ik zou stijf staan van de spanning, maar ja, dat ben ik,. Ik hoop dat jij het kunt zien als een goede uitdaging die niet te groot voelt voor je.

  • Man, wat gun ik jou een goed plek om te wonen: :musicnote:j:musicnote: Een eigen huis, een plek onder de zon :musicnote::musicnote:

in ieder geval van mij :heart: :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Lars, kom je je even melden.??? Er is hier begrip, er is hier geen oordeel en, potjandoosje ,we herkennen en kennen toch allemaal het probleem? We zitten hier tenslotte niet vanwege het sproetje op onze neus. Laten we elkaar steunen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maandag mag ik beginnen. Dan worden de meubels bezorgd. Dinsdag met schoonzoon alles in elkaar zetten. Woensdag met dochter inrichten. Donderdag op de groep en afscheid nemen. Vrijdag ga ik over. Ik hoop maar dat alles goed komt. Dat ik er wennen kan en in de groep pas. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet slim nee Lars, maar dat is achteraf altijd makkelijk om te zeggen hè, op het moment zelf denken we daar anders over.

De allereerste stap naar je iets beter voelen is in ieder geval niet opnieuw gaan drinken. En dat doe je, je staat al op de dagpact zag ik. Houd vol hoor, zorg vandaag goed voor jezelf! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Lars,

 

Ik schaam me, schrijf je op de dagdraad.

Die schaamte is niet nodig...en niet helpend.

Je bang dat het mis gaat..dat begrijp ik...als je vaker een terugval hebt kan dat angst oproepen.

En angst is een slechte raadgever, wat weer een goede voedingsbodem is voor toch maar weer drank...

Ik weet helaas hoe dat voelt. Niet fijn. 

 

Hulp is volgens mij belangrijk...in welke vorm dan ook.

Ik weet niet of de psycholoog waar jij mee praat ook echt bekend is met verslavingsproblematiek.

Zelf ervaar ik veel steun in mijn AA groep. Echt contact is anders dan achter pc.

Ik zie op de dagdraad ook hulp aangeboden worden door bv jowan.

 

Hulp accepteren is een stap Lars. Het is jouw verantwoordelijkheid, zelluf, maar niet alleen.

 

Jij bent het waard en je kunt het ook.

 

:heart:

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nieuw, onzekerheid, angst...het is menselijk en logisch...

Lars ik denk dat je de verantwoording wel aankunt. Stap voor stap.

Het 'denken' erover, de gedachten dat je het niet kunt belemmeren je zo...

Kun je daar wat mee?

Is de psycholoog bekend met verslavingsproblematieken?

 

Sterkte en succes Lars...het is een nieuwe stap, verandering...ook weer beweging.

Ja, spannend, maar ook een mooi vooruitzicht...

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Lars, dit wordt een speciale week voor jou met vast een fijne nieuwe start, spannend tuurlijk maar ook een fijn vooruitzicht.

is het misschien een idee vandaag alvast eens op internet te kijken waar bij jou een aa groep in je nieuwe buurt is? Je slast twee vliegen in een klap dan: je leert direct al wat mensen in jouw nieuwe omgeving kennen. En je ervaart direct steun van elkaar. Laagdrempelig, altijd welkom etc etc. Even googlen op AA Nederland groepen.

Ik weet namelijk niet of ik de link hier mag plaatsen. 

Succes

bewerkt door Herstel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...