JamesM Geplaatst 22 uur geleden Rapport Share Geplaatst 22 uur geleden 10 uur geleden zei Bob: Hartelijk gefeliciteerd @JamesM. Je hebt het jaar volgemaakt. Respect! Hoe voelt dat nu? En ben je van plan om er nog een jaar aan vast te knopen? Laat het ons maar weten. Zelf heb ik ook weer een maand erbij. Dankjewel Bob! Ik ben er zeker van plan nog een jaar aan vast te knopen, meerdere zelfs. Later vandaag schrijf ik nog wel op mijn draadje. Een bijzonder moment, en afgelopen jaar heeft me alleen maar hele mooie nieuwe inzichten en ervaringen gegeven. Jij ook gefeliciteerd Bob, Fonny, Francoise en 2 anderen reageerden hierop 4 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 8 uur geleden Rapport Share Geplaatst 8 uur geleden Donderdag 31 oktober 2024 voor ons allemaal lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 2 uur geleden Rapport Share Geplaatst 2 uur geleden Dank U voor de bloemen @Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden