Jannigje Geplaatst 4 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2021 Ik mis Smart, Monster, Huttala, Soothe,Harp, Asterix Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 5 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2021 Harp, sowieso maar ja. @MijnGerrit ook. @basta nog steeds. Mensen gaan verder. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2021 zij wèl Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 5 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2021 2 uur geleden zei Quinn: Mensen gaan verder. 1 uur geleden zei lady jane: zij wèl Wij hier ook. Quinn en nancy reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2021 oké, ikzelf wat minder dan ik zou willen dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 7 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2021 @Smaragd Waar ben je man? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 7 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2021 (bewerkt) 53 minuten geleden zei knakker: Ik vermoed dat @Smaragdeen ban aan zijn broek heeft, maar weet het niet zeker. (Als je nog wel meeleest Smaragd: *zwaait vriendelijk*) Ik dacht dat hij juist uit een ban kwam? 7 juni 2021 bewerkt door Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 8 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2021 Ja dat klopt, Claudius, maar je kan er zomaar weer eentje hebben.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 12 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2021 @adri02 Wanneer kom je weer eens langs? En @fleurtje. Altijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 2 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2021 Bedoel je @Rosie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2021 harald waar ben je gebleven? nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 2 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2021 Lief dat je naar me vraagt @knakker! Fijn om gemist te worden Ik zal eens even weer bijlezen. Is Harald weg, nee toch? Dat vind ik wel jammer hoop maar dat het goed met hem gaat. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 21 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2021 @Vocatus, waar ben je gebleven, hoe gaat het met je? Je bent al drie weken weg... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2021 harald Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 30 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2021 Op 22-7-2021 om 01:39 zei nancy: @Vocatus, waar ben je gebleven, hoe gaat het met je? Je bent al drie weken weg... Heb het ff zwaar. Dank je dat je aan me dacht. Ik minder wel met alcohol,..maar in combinatie met zware baan is lastig. Ik probeer nog 2 dingen, anders kliniek nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 31 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2021 Fijn dat je even wat van je hebt laten horen. Ik hoop dat het allemaal wat minder zwaar voor je gaat worden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 31 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2021 Ik vind het heel jammer dat @harald zijn account heeft laten opheffen, hoop dat het goed met hem gaat. Hoop ook dat het goed gaat met @Smaragd. En hoe gaat het met jou @Pelle2? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 6 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2021 @denise2 volgens mij is @knakker van vakantie aan het genieten op een ezelveldje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 6 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2021 In de zon! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 6 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2021 Knakker is idd op vak ergens in Frankrijk . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 6 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2021 Ja, dat zei ik dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 13 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2021 @spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 8 september 2021 Rapport Share Geplaatst 8 september 2021 (bewerkt) @Monster, @Tikva, @catoo en @Sjeng. Zie ook mijn bericht over hen op de jaarpactdraad. 9 september 2021 bewerkt door Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 september 2021 Rapport Share Geplaatst 9 september 2021 Ik mis @Kohtje nu toch echt wel.... zooooooooo lang op vakantie? Monster en nancy reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 9 september 2021 Rapport Share Geplaatst 9 september 2021 21 uur geleden zei Bob: @Monster, @Tikva, @catoo en @Sjeng. Zie ook mijn bericht over hen op de jaarpactdraad. Dankjewel Bob, voor de reminder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden