Fonny Geplaatst 31 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2023 Goedemorgen allemaal en alvast een fijne dag! Dagpact: Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 31 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2023 Goedemorgen! Zojuist mijn bak Havermout lekker in mijn warme bed opgegeten zonder te knoeien (althans niet in bed geknoeit). Nu zo douchen en hop naar het werk. DAGPACT Fonny Beatrix Freekie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2023 goeie morgen, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maarten82 Geplaatst 31 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2023 Goedemorgen allemaal. Fijne dag vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2023 Goedemorgen frummers, Een bakje om de dag te beginnen. Toos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2023 DAGPACT: Fonny Beatrix Freekie Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmy Geplaatst 31 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2023 Goedemorgen allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 31 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2023 Goedemorgen! Op naar werk, wegwezen. Hophop:) DAGPACT: Fonny Beatrix Freekie Yvonne Maja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 31 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2023 Goedemorgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 31 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2023 Morning! Ook ik ga hop, hop, aan de bak! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 31 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2023 Ha @niks: beetje geslapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 31 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2023 Ja hoor, gaat prima hier. Morgen mag het verband eraf. Ben heel benieuwd hoe het eruit ziet. bumperjim, Lika en lady jane reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 31 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2023 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 31 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2023 31 minuten geleden zei Maja: Goedemorgen! Op naar werk, wegwezen. Hophop:) DAGPACT: Fonny Beatrix Freekie Yvonne Maja zbb karin123 en Remi1 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pytje Geplaatst 31 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2023 Goedemorgen! Op naar de sportschool. DAGPACT: Fonny Beatrix Freekie Yvonne Maja zbb Pytje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisjelief Geplaatst 31 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2023 Goedemorgen allemaal, ik doe mee met het dagpact Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Prana Geplaatst 31 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2023 DAGPACT: Fonny Beatrix Freekie Yvonne Maja zbb Pytje Chrisjelief Prana Goedemorgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2023 goeiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 31 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2023 Een hele goede morgen allemaal, Al weer lekker in de weer vanaf 7 uur. Veel meer energie sinds ik niet meer drink, en ook veel meer van het aanpakken van bepaalde zaken, die anders bleven liggen omdat ik het voor me uit schoof Vandaag is Dry Januari een feit, en dat geeft best een lekker gevoel Lonster1 en rosa45 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 31 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2023 Morgenavond dry negen maanden rapilos en Spirit reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 31 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2023 5 minuten geleden zei Adri02: Prijs de dag niet voor het avond is Oh, maar dat gaat wel lukken hoor @Adri02 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 31 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2023 Goedemorgen. Ja, die droge januari is een feit. Ik ga nog een poosje door zo. Bevalt heel goed. DAGPACT: Fonny Beatrix Freekie Yvonne Maja zbb Pytje Chrisjelief Prana Toos rapilos en rosa45 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 31 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2023 Morgen. Koffie en de rest. En dan bedenken wat ik ga doen. De to do list is stom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 31 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2023 32 minuten geleden zei Quinn: Morgen. Koffie en de rest. En dan bedenken wat ik ga doen. De to do list is stom. Ja dat werkt bij mij ook niet of nauwelijks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 31 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2023 Ik heb er vaak dingen op staan die nou niet op stel en sprong moeten, dus meestal is het een voor-uit-schuif-lijstje.. De dingen die moeten gebeuren, daar heb ik meestal geen lijstje voor nodig, behalve een digitaal boodschappen lijstje dan haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden