Spring naar bijdragen

Dinsdag 31 januari 2023


Fonny

Aanbevolen berichten

13 minuten geleden zei ikkanhet:

Ja dat werkt bij mij ook niet of nauwelijks.

Geen letterlijke lijst hoor, maar er zijn gewoon dingen die moeten. Al hadden gemoeten. Zullen hadden gedaan geweest zijn B)

In plaats daarvan heb ik heel nuttig boeken herlezen en voor me uit zitten staren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rare dag vandaag.Was vroeg op voor de kapster, ontbijtje gedaan, hond uitgelaten en ik dacht nog even terug te gaan naar bed.Werd ik dus om half 2 wakker :blush:.

Moest ik nog haasten, want om 2 uur had ik een afspraak met een vriendin.

Afijn, alles is toch nog goed gekomen, maar dit doe ik dus maar niet meer.

Hier staat een lekker kaassausje te pruttelen met groenten en ham.

Het word pasta vanavond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Fonny, was je echt zo happy met je sigaretjes en je glaasje wijn? Waarom wilde je er dan vanaf?
En ging het wel echt om een glaasje?

Ga alsjeblieft niet terug naar suf en halfdronken op de bank hangen, en ja, er is meer in het leven dan óf dat óf tv en netflix.
Ga op zoek naar waar je hart van gaat zingen, wat is dat voor jou?

:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach @Fonny,

Ik denk niet dat je een sombere oude vrouw bent hoor.

je hebt nu even een sombere bui, wat kan horen bij het stop proces.

Hoelang ben je nu gestopt ?

je kan er rustig minimaal een jaar voor uitrekken hoor.

En straks komt de lente weer, dan kan alles er zomaar weer heel anders uitzien :)

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

28 minuten geleden zei Fonny:

Ik heb het zo moeilijk...soms..
denk ik...ik was zo happy met mn sigaretjes en mn glaasje wijn...nu zo sombere oude vrouw... beetje tv kijken...beetje netflix..is dit het dan..

Och Fonny... lees jouw eerste berichten op wieiswie nog eens terug.... 
Je wás niet gelukkig met jouw peukjes en glaasje wijn.... 
Je wilde er zo graag vanaf want je kon geen maat houden. 
En ja, ik begrijp je best... ik rook nu bijna 11 jaar niet meer, maar kan ook soms nog wel terugverlangen naar mijn sigaret bij een glaasje, of bij een lekkere bak koffie... 
Maar nee, niet doen hoor. 
Ga 'dingen' doen, pak iets op wat je nooit eerder deed. Of waar je geen tijd voor had... 
Ik haak tegenwoordig heel veel, kwam ik niet aan toe met een glas wijn in de ene hand en een peuk in de andere.... 
Je bent niet saai en je hoeft helemaal niet somber te zijn.... wees maar heel heel trots op jezelf... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

32 minuten geleden zei Fonny:

Ik heb het zo moeilijk...soms..

denk ik...ik was zo happy met mn sigaretjes en mn glaasje wijn...nu zo sombere oude vrouw... beetje tv kijken...beetje netflix..is dit het dan

..

en 12 uur geleden klonk je zo trots op de rokers d&d! Zo snel kan je stemming dus omslaan, en ook dit hoort erbij
Mijn eerste jaar was vreselijk moeilijk, maar ook met verbeterde zin in het leven. We zijn een beetje zwart-wit denkers he
door die tijd dat drank overheerste. Maar gaandeweg leer je leukere dingen te doen met je tijd en omdat alles dan nuchter
ervaren wordt, komen er ook meer ups dan downs bij de meeste mensen. Ik ben ook zoń oud mens met heel veel tijd en
weinig "grootse" belevenissen. Maar vanmorgen een uur gezwommen, vanmiddag een uur yoga en straks nog 2 uur volleyen.
Ik voel me een gezegend mens dat ik hier de gezondheid en tijd voor heb. Leef veel blijer dan pakweg 20 jaar geleden.
Dus accepteer je dip(je) nu maar @Fonny maar beloof jezelf dat je nooit in zo'n bui je bijna 7 maanden droog, op gaat geven.
Opgeven kan altijd, maar hoeft niet. Misschien wat meer delen? Je bent de laatste tijd erg trouw maar wat zuinig in woorden:)
kom op kanjer zou ikkanhet zeggen! (denk ik)
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmm ik snap wel dat je het mist.... maar die zin gaat weer over.. 
Maak een wandeling in plaats van thuis op de bank te hangen en naast je geen glas met drank te hebben, maar iets waar je geen roes van krijgt :)

Ga er gewoon meer op uit, als dat mogelijk is natuurlijk...
Even een ommetje en terwijl je aan het wandelen bent denk je van oh dit is ook wel fijn ik loop gewoon nog even wat verder, eventueel kun je oortjes indoen en wat muziek luisteren onderweg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jawel ..alles is mogelijk...behalve in de avond...ben nachtblind...en dat beperkt je leven zo...leuke uitjes zit er voor mij niet meer in..maar dank jullie voor de lieve reacties...en nee..maken jullie geen zorgen...ik blijf bij mijn besluit...ik ben sterk..en dat blijft zo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei lady jane:

en 12 uur geleden klonk je zo trots op de rokers d&d! Zo snel kan je stemming dus omslaan, en ook dit hoort erbij
Mijn eerste jaar was vreselijk moeilijk, maar ook met verbeterde zin in het leven. We zijn een beetje zwart-wit denkers he
door die tijd dat drank overheerste. Maar gaandeweg leer je leukere dingen te doen met je tijd en omdat alles dan nuchter
ervaren wordt, komen er ook meer ups dan downs bij de meeste mensen. Ik ben ook zoń oud mens met heel veel tijd en
weinig "grootse" belevenissen. Maar vanmorgen een uur gezwommen, vanmiddag een uur yoga en straks nog 2 uur volleyen.
Ik voel me een gezegend mens dat ik hier de gezondheid en tijd voor heb. Leef veel blijer dan pakweg 20 jaar geleden.
Dus accepteer je dip(je) nu maar @Fonny maar beloof jezelf dat je nooit in zo'n bui je bijna 7 maanden droog, op gaat geven.
Opgeven kan altijd, maar hoeft niet. Misschien wat meer delen? Je bent de laatste tijd erg trouw maar wat zuinig in woorden:)
kom op kanjer zou ikkanhet zeggen! (denk ik)
 

Dank je lieve LJ

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...