Yvonne Geplaatst 1 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2022 Goedemorgen frummers. Het is donker, het regent en het waait. 1 oktober, het begin van een nieuwe maand. Eerst maar even een bakje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 1 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2022 Goeiemorgen @Yvonne en alle overige frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 1 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2022 Goedemorgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 1 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2022 Goedemorgen allemaal. Dagpact: Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 1 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2022 Goedemorgen, We zijn aan het nadenken over verhuizen. Vaak voelt het als 'klaar hier' . En tegelijkertijd zijn we ons huis aan het opknappen. Want misschien blijven we. En bij verkoop kan het opgeknapt zijn geen kwaad. Ik zou daar vroeger gek van geworden zijn, van het op twee benen hinken. Ik zou een beslissing geforceerd hebben. Ik weet niet wat er gebeurd is maar ik vind het allemaal prima. Vandaag dus verder met klussen. Succes voor de stoppen met roken mensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 1 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2022 44 minuten geleden zei Roberto: Goedemorgen allemaal. Dagpact: Roberto fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2022 Goeie morgen allemaal. Nou sterkte dan Etty. Goed dat je er makkelijker over denkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2022 goeiemooiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2022 Goedemorgen allemaal, Boodschappen, vogels voorzien van schone kooien Vanmiddag naar vriend alwaar ik zuurkool ga koken. Fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fruitvlieg Geplaatst 1 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2022 Goedemorgen gestopte rokers. Het is een heerlijke dag om voor het eerst in lange tijd niet te roken. Het heeft geregend en de zon schijnt. Dat geeft een heerlijke herfstgeur die je eindelijk weer kan ervaren. Frisse lucht door je longen en neus ipv 100.000 chemicaliën. Geniet ervan! Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 1 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2022 Goedemorgen allemaal. Dagpact: Roberto fonny Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renee80 Geplaatst 1 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2022 Dagpact: Roberto fonny Claudius Renée Goede morgen! Zalig lang in bed gebleven, lekker uitgeslapen. De jongste ligt nog steeds te knorren, ik laat haar maar een keertje Veel succes voor de stoppers met roken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 oktober 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2022 Dagpact: Roberto fonny Claudius Renée Yvonne Hoe gaat het nu met je @Claudius? Ben je al thuis of mag je snel naar huis? Heb je veel pijn of valt dat heel erg mee? Leuk @Etty, zowel het denken over verhuizen als het opknappen van jullie huis. Etty reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 oktober 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2022 17 uur geleden zei Roberto: Als mij dit zelf was overkomen had ik mij zeer vermoedelijk bedreigd gevoeld. Dat heb ik eerder op dit forum meegemaakt. Wel jammer dat die man nu zijn hele account heeft laten verwijderen. Als ik mij goed herinner had hij wel een ernstig verslavingsprobleem. Klopt @Roberto, hij had een paar weken geleden een account aangemaakt en iets geschreven over zijn problemen. En ja, ik voelde me bedreigd, ik schrok heel erg. Net zoals een paar weken geleden toen mijn facebookaccount en mail waren gehackt. Heel even was ik bang dat dat door dezelfde persoon was gedaan.... Heel onwaarschijnlijk natuurlijk maar ja, schrikken is schrikken. Ik ben dus echt heel blij dat dit een misverstand bleek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berkje Geplaatst 1 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2022 Goede morgen Een hele mooie dag allemaal! Voor de mensen die gestopt zijn met roken zet m op. Ook deze eerste niet nemen heeft me qua roken al twee jaar laten stoppen. Vond het een pittig proces maar het is het waard. Meer lucht,meer geld,meer rust. Toi toi toi Gisteren dus een drankje gedaan. Heb het daarbij kunnen houden. Ook een proces van vallen opstaan en doorgaan. Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 oktober 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2022 Ik mis @Reacher en @Quinn trouwens echt wel... Hoop dat het met beiden goed gaat? En voor alle stoppers met roken (vandaag of morgen): heel veel succes en ook best wel sterkte.... (als er meer dan drie boeketjes nodig zijn roepen jullie maar hoor). karin123, Quinn en Zbb reageerden hierop 1 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 1 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2022 Goedemorgen. Zonnetje schijn (nog). @Claudiusbeterschap! En succes voor alle stoppers. Dagpact: Roberto fonny Claudius Renée Yvonne Toos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 1 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2022 Goedemorgen. Zaterdag is een fijne dag voor mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 1 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2022 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renee80 Geplaatst 1 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2022 (bewerkt) Goedemorgen @Zbb! Ben je der klaar voor? Als je mentale steun nodig hebt -> shout! 1 oktober 2022 bewerkt door Renee80 Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 1 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2022 @Yvonne Ik ben thuis sinds gisteren en de pijn valt mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 1 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2022 Goedemorgen. Ik schrijf hier weinig de laatste tijd, lees nog wel mee. Voor de stoppers met roken heel veel succes. Mij heeft het destijds enorm geholpen door me te verdiepen in hor de tabaksindustrie werkt. Ik was zo enorm kwaad op ze! Ik dacht, die gasten krijgen geen cent meer van me. En steeds als mijn gedachten naar roken gingen dacht ik: boeien, dit gaat voorbij. En dat is ook zo. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 1 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2022 49 minuten geleden zei Yvonne: Ik mis @Reacher en @Quinn trouwens echt wel... Hoop dat het met beiden goed gaat? En @Adri02 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 oktober 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2022 1 minuut geleden zei nancy: En @Adri02 Ja, die mis ik ook zeer zeker. En @bumperjim trouwens ook... en ik ben heel blij @Rosee weer even te lezen... Hoe gaat het nu met jouw jongens Rosee? Komen ze al in wat rustiger vaarwater? Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 oktober 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2022 9 minuten geleden zei Claudius: @Yvonne Ik ben thuis sinds gisteren en de pijn valt mee Fijn @Claudius, en dan nu opknappen, hoop voor jou dat dat voorspoedig zal verlopen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden