Spring naar bijdragen

Zaterdag 1 oktober 2022


Yvonne

Aanbevolen berichten

Vandaag weer ontspullen.Wat is dat toch heerlijk om te doen.Ook wat weg durven gooien.

Morgenmiddag lekker genieten van livemuziek met aansluitend een lekkere maaltijd.

Verleden week durfde ik het niet aan, maar voel me nu wat sterker.

Zal er toch aan moeten wennen, dat er nu eenmaal overal alcohol word geschonken en genuttigd.

Ik ga van mezelf geen kluizenaar maken, dus af en toe er lekker op uit en genieten van wat ik leuk vind.Mooie locatie ook trouwens.Lekker aan het strand.De hond gaat ook mee!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

37 minuten geleden zei Rosee:

@Yvonneups en downs met de jongens. Ik probeer te accepteren dat ze niet samen door 1 deur kunnen en dat ik daar geen invloed op heb. Hoop dat dit later nog eens verandert. Ik vind het moeilijk om dingen te accepteren zoals ze zijn. Lief dat je naar me vroeg.:heart:

Klinkt heel herkenbaar @Rosee en het is natuurlijk een kwestie van choose your battles en accepteer wat je niet kan veranderen, maar als het in je gezin of binnen je familie niet botert is dat moeilijker. Zo heb ik jarenlang bemiddeld tussen mijn 2 zussen die niet door dezelfde deur kunnen (ik ben de middelste van de drie). Die twee kunnen langs geen kanten door dezelfde deur en ik probeerde steeds maar goed praten tegen de één over de ander en omgekeerd, maar het haalde toch niets uit, integendeel, uiteindelijk was ik kop van jut. Ik heb het dan maar laten varen, of geaccepteerd om het zo te zeggen, dat ze gewoon te hard verschillen in karakter en als ze nu bij me komen klagen roep ik het een halt toe en zeg ik bel haar op en vertel het haar zelf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...