Spring naar bijdragen

Zaterdag 23 juli 2022


Reacher

Aanbevolen berichten

Het begrip in een bos wonen wordt toch anders als je wakker wordt in een stukje bos van iemand anders. Bij mij kunnen de reeën niet zo rond grazen omdat er een drukke weg langs loopt. Maar dit is toch heerlijk om mee wakker te worden en een tas koffie te drinken. 

image.thumb.jpeg.6d4c82bb08716067af8bc1e8850d8f67.jpeg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen.  @Reacherhoe gaat het met je? :rose:En @Likain Frankrijk, fijn! Prachtige foto @Spud (moet bij jou altijd aan bob de bouwer denken waar ik vroeger met de jongens naar keek, heb je je nick daar vandaan?) Ik heb een beetje gedoe met vriend, het draait er eigenlijk steeds weer op uit dat we misschien teveel verschillen in manier van leven.  Dat blijft altijd terugkomen. Vind het erg lastig en ook een eenzaam gevoel. Twijfel twijfel:( 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee Rosee, Spud was mijn bijnaam toen ik in Engeland verbleef. Communicatie ging niet zo goed maar ik werd liefkozend Spud genoemd. 

Later ontdekte ik dat Spud aardappel betekend. En toen vond ik een foto van een aardappel en een slapend katje daarop en zo heb ik en mijn Nick en mijn avatar bedacht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eerst koffie.De hond is er al uit geweest.Zin om naar de markt te gaan in de grote stad.Het is er lekker weer voor.Heerlijk om dat alleen te doen.Vrij als een vogel fladder ik overal heen.Helaas kan dit alleen in een droom.Was het maar waar, dat we vleugels hadden.

Aan de andere kant niet slim en word het veel te druk in het luchtruim.

Fijne dag allen :sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog een kleine week en dan gaan we drie weken op pad met ons mobiele huisje. De watertank en de leidingen heb ik, nadat ik er kort geleden roest in ontdekte, helemaal schoon gekregen en de rest van het karretje is ook weer klaar voor gebruik. Als laatste moet ik altijd nog m'n "garderobe" in orde maken. Iets warms, iets luchtigs, iets om droog te blijven.. als ik érgens geen kijk op heb dan is dat op kleding die je nodig kán hebben bij elkaar zoeken in een dusdanige hoeveelheid dat het in een klein camperkastje past. Luxe problemen, luxe problemen.. Met luxe heb ik niet echt problemen, maar met problemen wel. En met een reisgarderobe samenstellen dus.
Zwaar leven toch... :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...