Spring naar bijdragen

Zaterdag 14 mei 2022


Aanbevolen berichten

Vandaag begon alweer goed. Een van mijn katten die niet voor niets de bijnaam ‘het kleine rotzakje’ heeft ging weer eens achter de tuinkat aan. 
Dat is de natuur ik weet het. Mijn natuur is dat ik dat vreselijk vind.

Dus ik achter het kleine rotzakje aan. Dat geeft best wat lawaai in de grindbak. Gevolg dat de tuinkat nog veel meer schrok. 
Dieren die bang voor mij zijn. Ik haat dat. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier een korte update: worstel met tijd, energie en mijn weg vinden in falende gezondheidszorg. De revalidatieplek voor mijn moeder is goed wat betreft fysiotherapie, maar herstel wordt tegelijkertijd geremd door zeer ondermaatse verpleging. Alle horror-verhalen die je wel eens leest hierover, vind je hier in het verpleeghuis terug. De menselijke maat is volkomen uit het oog verloren. Dat raakt mij. Een paar keer de afgelopen weken bijna gestruikeld, even willen vergeten, maar het toch droog weten te houden. Met dank aan het jaarpact van @Bob

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lekker, al die vakanties. Knap dat je het droog hebt weten te houden Maja. En Quinn ook, met al die party's.

Ik heb het druk gehad deze week, dit weekend heb ik niks. Wel lekker. Kijken of ik mezelf op gang kan krijgen en een beetje opruimen. Ik heb teveel spijkerbroeken, in twee maten. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen.  Lieve @Francoiseeen heel mooi afscheid vandaag.:heart::rose:en sterkte.

@ikkanhetje hebt magnesium olie, te koop bij drogist, kun je je benen mee insmeren en helpt goed tegen kramp.

@MajaWeet niet wat te zeggen zo erg vind ik dit voor jou en je moeder. :heart: voor onder de riem.

@ReacherReacher lief kattenmens. :heart:

@Quinndiep respect hoe jij dat hele partygebeuren daar nuchter ondergaat. Dat is toch wel de ultieme test. Brinta is onderweg lees ik. Brinta rules!;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lekker @Lonstereven niks. Ik wil dat eigenlijk ook, het huis is ontploft en moet schoon er ligt een enorme stapel was. En ik wil ook sporten en lekker lezen in de tuin. Morgenmiddag wel afspraak.  Alleen wil m'n vriend graag dat ik bij hem kom slapen en gezellig het Songfestival kijken.  Nu twijfel ik weer en daar word ik onrustig van. Hij gaat altijd pas rond 4 uur 's nachts naar bed en staat om 12 uur op en sinds ik niet meer drink hou ik ervan om vroeg naar bed te gaan en vroeg op te staan. Vind het echt jammer dat we zo'n ander ritme hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

DAGPACT
ikkanhet
Yvonne 
Maja 
Reacher
zbb
Lonster

IJsvogel 

 

zo herkenbaar @Rosee, lekker willen lezen in t zonnetje, maar ook 100 andere dingen. Veel gewerkt,  nu vrij dus dan moet er wel wat gebeuren maar ik wil ook relaxen. 

@Francoise:heart:

 

bewerkt door IJsvogel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik geloof dat ik een avond- én ochtendmens ben geworden. Maar toch meer de ochtend. Afgelopen week moest ik voor werk 's avonds op pad, ik zat om 21.30 uur al te knikkebollen.

Het is wel lastig als je vriend zo laat doorgaat, en 's ochtends om 12 uur nog op gang moet komen. Tegenwoordig vind ik dat zonde van mijn dag. Terwijl ik 's ochtends ook heel uitgebreid kan lummelen. De kunst is om de vervelende klusjes eerst te doen, en dan te relaxen. Dat lukt mij meestal niet. Maar wat me wel beter lukt tegenwoordig, is om me daar niet zo druk meer om te maken. Het is zo vervelend als je telkens die druk voelt, dat je nog van alles moet. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wilde vanmorgen met de boot verkassen tot maandagavond maar als er binnen een uur 3x gevallen wordt..
en er gezegd wordt elke ochtend wakker te worden met de hoop dat alles een droom was en je weer normaal kan bewegen..

Dan maar beter vaste grond onder de voeten houden.
Het is niet anders.
Thuis is het ook mooi weer:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het gaat heel goed hier. Ik drink niet en de liefde groeit. :heart:

Vanavond zou ik gaan dansen met E. Gisteren een thuistest gedaan. Ik heb Corona. E ook. 

Omdat ik nu niet met de trein wil komt E me halen met de auto. Onderweg gaan we wandelen in een natuurgebied. Daarna samen in quarantaine bij hem. Samen Netflix kijken. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Quinn:

Zo. Vandaag. De schoonmoeder aller gayparty's. De finale van het songfestival. Nuchter. Poeh. Doen we. 

Fijne dag mensen.

DAGPACT
ikkanhet
Yvonne 
Maja 
Reacher
zbb
Lonster
IJsvogel
Quinn

Afgelopen week zijn we met de familie een weekje weg geweest na 2 jaar. Vreemd genoeg had ik deze vakantie ten opzichte van de afgelopen periode redelijk wat zucht. Het mooie weer, mensen op terrasjes en het vakantie gevoel waren hier denk ik wel de aanleiding voor. Het enige wat ik kon doen was accepteren dat ik niet meer drink en afleiding zoeken (was er gelukkig voldoende). Nu ben ik weer thuis en nergens last meer van. 

Ik wens je heel veel plezier vandaag en ook zonder middelen kan het gezellig zijn. 

bewerkt door Pinkman
Typos
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb de laatste weken elke dag zin om me te bezatten dus ik blijf er maar beter verre van, maar ik dacht dat dat gevoel dan wel zou gaan zakken of misschien verdwijnen zelfs na verloop van tijd, maar dat gebeurt maar niet.
Soms wordt ik er gek van dat ik denk doe het dan maar dan ben ik er daarna weer een tijdje vanaf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...