Spring naar bijdragen

Woensdag 23 maart 2022


Yvonne

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal,

wat vervelend Bol, ja laat maar eens onderzoeken dan

Ook hier lijkt het weer een stralende dag te worden.
Heb weer een hoop op de planning staan vandaag
(boodschappen , 3 cadeaus kopen voor jarige kleinkinderen
Lunch klaar maken en op de fiets naar de tuin )

Vandaag weer 1 maand alcohol vrij.
Soms weer een spijtig gevoel, want mis het natuurlijk wel bij bepaalde gelegenheden (zoals gisteren na de begrafenis bijvoorbeeld, of als ik moe en chagerijnig ben)
Maar ja, aan de andere kant weet ik gewoon dat ik me over het algemeen veel beter voel door het niet te doen
En ik ken iemand, die echt ziek is en best veel drinkt, wat de situatie alleen maar verergerd.
dus nee...toch maar niet dan...:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Goedemorgen  , nog iets meer dan een week  dan zijn al mijn kittens  uitgevlogen  naar nieuwe baasjes .

Wat is de tijd snel  voorbij gegaan . 

2 en nog 2 blijven bij elkaar en de andere 2 gaan naar België  ieder apart.

En de laatste houden we zelf .

We hebben mooi afgelopen weekend onze cv van 13 jaar oud kunnen vervangen :lol:

Vanmiddag  naar Utrecht module 2 afsluiten van de herstel training. 

Daarna nog 2 modules  te gaan  .

Ben op de helft .

bewerkt door Lieke7777
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@rapilosIn die omstandigheden lijkt een glas wijn meedrinken een goed idee, dat zou ik ook hebben. Fijn dat je het gewoon niet gedaan hebt. 

Als ik hoofdpijn heb of me wazig voel, zoals nu, denk ik ook wel 'waarom zou ik er niet bij gaan drinken' want het effect de volgende dag zou er niet anders om zijn. Maar dat is niet zo. Ik voel me emotioneler, door dat grieperige en thuiszitten. Dan is alcohol drinken geen goed idee want dan zou ik me alleen maar nóg ellendiger voelen. Maar het idee van zo'n coconnetje dat je voor jezelf kunt maken trekt. Nou ja. Het is maar een gedachte. 

Gisteren ben ik niet naar buiten geweest, om wat Etty noemt. Ik moest wat werk verzetten. Waar ik nu 3 x zo lang over doe. Maar het is me gelukt, drie kwart dan. Het laatste kwart ga ik nu doen. En dan naar buiten, ergens op een bankje zitten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijn dat je thuishulp gekregen hebt zeg @Francoise

Toen ik in 2010 bevallen was met een hernia en 6 weken na de bevalling  geopereerd  was kreeg ik niks nada.

Zelfs niet met een kind van 3 en een baby van 6 weken .

Ze vonden dat mantelzorg  dit op zich moest nemen :(

 

In 2017 wederom een hernia en geopereerd  , niets gekregen .

 

bewerkt door Lieke7777
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei spirit:

Een hernia schijnt heel erg te zijn he? 

 Het is een hel op aarde :(

Zoveel pijn heb ik nog nooit  gehad , een hernia zet je zenuwen klem .

Die pijn is bijna niet te stillen , wel met flink wat Opiaten. 

Echter toen ik zwanger was mocht ik niets slikken 

Ik belandde met 35 weken in het ziekenhuis ( ik kon niets meer )  en heb het daar 2 weken moeten uitzingen , met 37 weken ben ik ingeleid .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geen spechten, maar ja, ook geen tuin. Wel al weer meerdere wespen. In huis.
En ineens ook weer bijna dagelijks een grote, dikke, zwarte spin in het uitstortgootsteentje in de garage. Die pak ik niet op, die vang ik in een doorzichtig potje en laat ze dan buiten weer los. Een metertje of tien van ons huis af, want ik heb ze in het verleden regelrecht terug zien rennen naar waar ze vandaan kwamen.. die beestjes hebben volgens mij ook een soort kompas aan boord. Kan dus ook nog zijn dat ik bijna dagelijks diezelfde dikke, zwarte spin in dat gootsteentje heb zitten. Doet er alleen wat langer over om terug te komen. Tien meter is voor zo'n spin natuurlijk best wel ver. Maar misschien niet ver genoeg. Hoe ver moet ik gaan? :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Lieke7777:

Fijn dat je thuishulp gekregen hebt zeg @Francoise

Toen ik in 2010 bevallen was met een hernia en 6 weken na de bevalling  geopereerd  was kreeg ik niks nada.

Zelfs niet met een kind van 3 en een baby van 6 weken .

Ze vonden dat mantelzorg  dit op zich moest nemen :(

 

In 2017 wederom een hernia en geopereerd  , niets gekregen .

 

Geen enkel probleem Lieke. Normaal moet mantelzorg dit opnemen , maar met een echtgenoot met Reuma en 2 thuiswonende zonen met een fikse zorgvraag werkt dan in je voordeel.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...