Spring naar bijdragen

Zaterdag 19 maart 2022


Quinn

Aanbevolen berichten

Goedemorgen.  Moest lachen om jouw droom @niks zie het voor me.  Sinds ik niet (amper) nog drink vind ik sociale contacten soms best vermoeiend.  Ik ben dan bezig met of de ander het wel naar z'n zin heeft en vind het soms moeilijk om goed te luisteren.  Alleen bij mensen die ik echt goed ken heb ik dat niet. Het hangt er ook vanaf hoe ik zelf in m'n vel zit. Vind het soms heel fijn om met niemand rekening te hoeven houden. Gisteravond ging m'n oudste zoon weer naar z'n zoveelste feestje en ik dacht wat fijn dat ik niet hoef:lol: 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Heel slecht geslapen, veel te vroeg weer op en nu moe en slaperig
Zag wisselend mijn tante en "zwager "in de kist liggen 
Bah..

Nou ja, hoort bij het leven he
En dinsdag dus nog een begrafenis (van "zwager ")
Maar goed, wil jullie gezellige gebabbel niet verstoren

Ga straks maar een hoop boodschappen doen en dan naar de tuin
Afleiding !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Quinn:

@Yana ik was een beetje sarcastisch.  Het zijn echt heel prima mensen, maar mensen in huis vind ik verschrikkelijk. Dus nou ja, ik doe m'n best. Ben nu in elk geval al thuis, dus eerder dan het hooggeboren bezoek. Eerste punt gescoord ;)

Snap ik helemaal. En dat punten scoren, dat kan bij mij (ook) weleens een tandje minder. Ik vind dat er dan zoveel moet; huis netjes, goed humeur, fantastisch eten, koffie naar ieders smaak, zit de stoel wel lekker en godbetert als mensen dan dagen blijven ben ik ook nog bang dat ze zich vervelen op ons platteland. Echt hoor, ik hou ermee op met dat gestress. (Nou trek ik jouw opmerking wel weer heel erg naar mezelf toe, is niet zo meelevend t.o.v. jou. Godallemachtig, wat is het leven toch een gedoe :))

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...