Spring naar bijdragen

Zaterdag 19 maart 2022


Quinn

Aanbevolen berichten

Verjaardagen waarbij je in een kringetje zit. Meestal niet zo geweldig. Als ik het kan voorkomen, doe ik dat. Ik vind het sowieso vaak het leukst om met een of twee personen af te spreken. Maar af en toe met een groep vind ik ook leuk, maar wel om iets te doen. Niet om te zitten en gezellig te moeten zijn.

Ja een meeting vind ik een goed idee. Ik vond Sonsbeek een prima locatie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ik ga weer wat verder lummelen. 

Sterkte @rapilos fijn om een beetje afleiding te hebben buiten. Het is er goed weer voor. Ik ga straks een ommetje maken, familie bellen en dan heb ik mijn belevenissen weer gehad. Misschien ga ik zelfs de afwas van een paar dagen doen. 

Oh ja en schorseneren klaar maken voor vanavond. Dat werkje had ik ook nog laten liggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Yana nou, mijn punten bestaan uit  1 er zijn, 2 zorgen dat oudste dochter komt eten en 3 zorgen dat er eten is. Voor mijn eigen lol zorg ik dat c er ook is, kan ie de ideale schoonzoon uithangen.

So far so good trouwens hoor, kleine kinderen zijn uitstekend voor gezelschappen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Yana:

Ik heb af en toe een huis vol schoonzussen en dan hebben we geen vloerkleed nodig want we zijn gek op elkaar [.....]

Dit soort berichtjes/zinnen blijven m'n aandacht trekken. Iedereen schijnt dit te begrijpen want niemand heeft het er verder over, maar ik snap niet waarom dat vloerkleed genoemd wordt.. :blush:
@Yana, zou je zo lief willen zijn, als je je daartoe in staat voelt, om dan alleen aan mij, die nietbegrijpert, even wat verduidelijking te geven?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Etty:

Goedemorgen,

Je moet mazzel hebben met je schoonfamilie, je kiest ze niet zelf uit.  (misschien niet eens zo'n slecht idee...). 

Omgekeerd geldt het natuurlijk ook. 

Maar een hok vol visite, met hier en daar een vloerkleed waar wat onder is geveegd en iemand over zou kunnen struikelen, hard werken vind ik dat. 

Referentie naar deze post van Etty, Kohtje. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oppasdagje vandaag op kleinzoon (anderhalf), hij slaapt dus even rust.
Beetje onverwacht maar er is een speaker in de boot die het ineens niet meer doet, denk dat er iets los is geraakt met het plaatsen van de zonnepanelen. Geen verstand van, zoon wou wel kijken dus dan moet ik oppassen. Nou ja, ik vind het niet erg, beetje afleiding.

Over visite; ik zou morgen visite krijgen. De mensen van de boerderij waar m"n hond (inmiddels 2) is geboren heb ik nog steeds contact mee, maar ik heb afgezegd. Later maar eens want ik heb wel even genoeg aan me eigen.

Hier ook soort van friet vandaag. Had zonet voor de mannen en mij maar een kapsalon laten bezorgen. Doe ik niet vaak als ik "eters" heb, dan kook ik liever zelf, maar ik gun mezelf maar even het "gemak".

Ik moet mezelf een beetje afremmen.

bewerkt door Remi1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...