Spring naar bijdragen

Zaterdag 19 maart 2022


Quinn

Aanbevolen berichten

Goedemorgen @Reacher en @niks.
Fijn dat jouw schoonouders komen helpen vandaag Niks. 
Ik hoop dat jouw bloeddruk een uitschietende momentopname was en dat hij nu weer gezakt is.... 

En jammer dat je die lijmklem nog niet had opgeruimd suffie... 
Maar geef nooit op, vanavond gaat het lukken... 

Oh ja, een bakje, dat zou ik nog bijna vergeten.... 
image.png.d07b0563012d6424c5977dbd8ba23bf4.png

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen, dankjewel Niks en Reacher, ik werd huilend wakker maar moest vervolgens erg om jullie lachen, heerlijk.

Als Quinn zegt: 'Weekend vol met schoonfamilie. Top', bedoelt hij dan dat hij daar geen zin in heeft @Yvonne? Ik vind mensen soms ondoorgrondelijk, ik dacht, die heeft zeker hele leuke schoonfamilie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen @Yana.... nou, ik heb zo het idee dat hij daar geen zin in heeft. 
Maar ik kan me ook vergissen hoor. Ikzelf vind een middag of een avond mensen over de vloer al wel voldoende, misschien komt daar mijn veronderstelling vandaan... 
Maar fijn dat jij toch weer kon lachen door de conversatie tussen Reacher en Niks.

@Reacher, ik heb de afgelopen dagen al veel in huis gedaan. 
Vandaag eerst even wat boodschappen halen en dan in de tuin aan de slag. 
Er moet nog heel veel gedaan worden daar, maar het is weekend, dus lekker rommelen en luieren buiten. 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Je moet mazzel hebben met je schoonfamilie, je kiest ze niet zelf uit.  (misschien niet eens zo'n slecht idee...). 

Omgekeerd geldt het natuurlijk ook. 

Maar een hok vol visite, met hier en daar een vloerkleed waar wat onder is geveegd en iemand over zou kunnen struikelen, hard werken vind ik dat. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, heerlijk.... en geen visite dit weekend Heelblij....
(ik heb trouwens niks tegen mijn schoonfamilie, ook niet tegen mijn eigen familie, maar ben geen mens voor visite... )
zit me net te bedenken dat ik misschien de ramen wel even kan lappen, het saharazand er af werken... 
Goedemorgen trouwens @Etty en @Roberto... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb af en toe een huis vol schoonzussen en dan hebben we geen vloerkleed nodig want we zijn gek op elkaar en best open, maar intens vermoeiend blijft het. Wij slapen zelf dan in onze camper want piepklein huis. Dat vind ik fijn want dan kan ik me in mijn eigen hok terugtrekken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik zou accepteren van mezelf dat ik geen : mijn huis is een zoete inval-type ben, dan zou ik dingen veel meer naar mijn eigen hand zetten, zodat het beter te pruimen wordt voor mij.   Trekken aan een dood paard-gesprekken zou ik dan vervangen door iets ludieks,  en ik zou ook een camper in de tuin zetten, wat hier niet kan want een piepkleine tuin.  Ik kan natuurlijk wel in een hotel in de buurt gaan zitten. 'Kom gezellig logeren, dan boeken wij ff een hotelletje, zien we jullie bij het ontbijt". :D

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...