Etty Geplaatst 19 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2022 11 minuten geleden zei Reacher: Ik heb sinds de maatregelen rondom de pandemie besloten dat ik niet meer aan feestjes doe. Omdat het wel beviel bedoel je, toen het niet meer kon? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 19 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2022 Goedemorgen. Moest lachen om jouw droom @niks zie het voor me. Sinds ik niet (amper) nog drink vind ik sociale contacten soms best vermoeiend. Ik ben dan bezig met of de ander het wel naar z'n zin heeft en vind het soms moeilijk om goed te luisteren. Alleen bij mensen die ik echt goed ken heb ik dat niet. Het hangt er ook vanaf hoe ik zelf in m'n vel zit. Vind het soms heel fijn om met niemand rekening te hoeven houden. Gisteravond ging m'n oudste zoon weer naar z'n zoveelste feestje en ik dacht wat fijn dat ik niet hoef Reacher en niks reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 19 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2022 Zojuist zei Etty: Omdat het wel beviel bedoel je, toen het niet meer kon? Ja precies. Een wandelverjaardag met één ander is bijvoorbeeld veel beter te doen. Vind ik dan. lady jane en Etty reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 19 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2022 Haha @Oskar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 19 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2022 Op naar de sportschool nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 19 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2022 Zet hem op @Rosee! De kat is al per koerier jouw richting op @Oskar Ze is een lapjeskat en kan heel hard spinnen Rosee en niks reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2022 Ja, ik ga er ook vandoor...... weekendboodschapjes halen en dan lekker weekend vieren... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2022 De katten van Reacher. Woehahaha Reacher en karin123 reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 19 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2022 1 minuut geleden zei bolletje: De katten van Reacher. Woehahaha Ik denk dat @Oskar daar een beetje bang van wordt @bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2022 Goedemorgen allemaal, Heel slecht geslapen, veel te vroeg weer op en nu moe en slaperig Zag wisselend mijn tante en "zwager "in de kist liggen Bah.. Nou ja, hoort bij het leven he En dinsdag dus nog een begrafenis (van "zwager ") Maar goed, wil jullie gezellige gebabbel niet verstoren Ga straks maar een hoop boodschappen doen en dan naar de tuin Afleiding ! niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 19 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2022 23 minuten geleden zei Yvonne: Hoewel Reacher natuurlijk altijd mag komen eten hoor, vanavond patatjes, sperziebonen, sla en een veganschijf.... mag ook hier. Wij eten ongeveer hetzelfde:-) niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2022 Ja Raps dat is kluten. Geef jezelf vandaag maar iets zodat je wat opfleurt. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 19 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2022 Goedemorgen. Een jarige hier. Geen bezoek. Heerlijk. Er komt bij ons bijna nooit iemand thuis. Spreek het liefst ergens af of bij de ander…. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 19 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2022 32 minuten geleden zei Oskar: Die is ook contactgestoord en bang voor alles. Maar tegelijkertijd een ontzettend lieve schat. Aaaah, die lijkt precies op mij Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 19 maart 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 maart 2022 @Yana ik was een beetje sarcastisch. Het zijn echt heel prima mensen, maar mensen in huis vind ik verschrikkelijk. Dus nou ja, ik doe m'n best. Ben nu in elk geval al thuis, dus eerder dan het hooggeboren bezoek. Eerste punt gescoord lady jane en Yana reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2022 goeiezonnige morgen frummers en ja er zit toch Saharazand op mijn ramen. Gisteren dacht ik dat ik mazzel had, niet dus. Ramen, band verwisselen en markt, rest vd dag vrij om te tuttelen. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2022 (bewerkt) Ik ga een draadje maken met alleen leuke grappige dingen zodat de mensen die zich wat somber voelen misschien wat kunnen opvrolijken.. 19 maart 2022 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 19 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2022 Gefeliciteerd @Lika wie is jarig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 19 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2022 4 minuten geleden zei Quinn: @Yana ik was een beetje sarcastisch. Het zijn echt heel prima mensen, maar mensen in huis vind ik verschrikkelijk. Dus nou ja, ik doe m'n best. Ben nu in elk geval al thuis, dus eerder dan het hooggeboren bezoek. Eerste punt gescoord Snap ik helemaal. En dat punten scoren, dat kan bij mij (ook) weleens een tandje minder. Ik vind dat er dan zoveel moet; huis netjes, goed humeur, fantastisch eten, koffie naar ieders smaak, zit de stoel wel lekker en godbetert als mensen dan dagen blijven ben ik ook nog bang dat ze zich vervelen op ons platteland. Echt hoor, ik hou ermee op met dat gestress. (Nou trek ik jouw opmerking wel weer heel erg naar mezelf toe, is niet zo meelevend t.o.v. jou. Godallemachtig, wat is het leven toch een gedoe ) Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 19 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2022 8 minuten geleden zei bolletje: Ik ga een draadje maken met alleen leuke grappige dingen zodat de mensen die zich wat somber voelen misschien wat kunnen opvrolijken.. dit is al een draadje vol leuke dingen toch? bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 19 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2022 Oma doet Mini in bad. De mannen zijn in de tuin bezig. Ik ga zo even douchen, kan schoonma mijn bed verschonen. Daarna met elkaar maar even koffie drinken. Het leven is zo slecht nog niet. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 19 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2022 Ik ben zo blij met jullie! Maar een heel weekend zoals in mijn droom, dat weet ik nog niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 19 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2022 Goeiemorgen allemaal, Ben ook niet meer zo van de feestjes maar ja soms moet je toch. Vorige week zaterdag mijn vriendin en vanavond de buurman en komende week zaterdag ook weer een verjaardag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 19 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2022 Als het niet te ver is wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 19 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2022 Kom maar naar ons mooie Limburg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden