niks Geplaatst 13 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2022 Waar is Bor? Remi bedoel ik natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 13 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2022 (bewerkt) 3 uur geleden zei Lika: Wel toch? Ik begrijp er geen drol meer van. Maar ben nu al getest. Nee hoor , hier had ik ze laatst alle 3 thuis met corona. Ik hoefde niet in quarantaine of te testen tenzij klachten. Heb wel voor de zekerheid toen een zelftest gedaan. 13 maart 2022 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 13 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2022 Goedemiddag! ouderwetsch tijd voor high tea. Jannigje, nancy en karin123 reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 13 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2022 1 uur geleden zei Donder: Ik werd verwijderd op andermans verzoek, ook leuk. Dat vinden wij niet raar " alleen heel bijzonder " Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 13 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2022 Ik ga ‘ ons Borreke ‘ wel missen, mocht t zo zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 13 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2022 Heb ik iets gemist, is Bor ineens weg? Er is toch niks voorgevallen hier, of heb ik ergens overheen gelezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 13 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2022 Ze zei een tijdje geleden toch dat ze nu en dan alles laat verwijderen en dan opnieuw begint? Het waarom weet ik niet (meer). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 13 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2022 @Maja, hoe gaat het? Trek je het nog bijtje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2022 Die komt echt wel weer terug. @Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 13 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2022 1 minuut geleden zei Reacher: @Maja, hoe gaat het? Trek je het nog bijtje? Vergat de bijenkorf erbij te zetten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 13 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2022 Er staat weer een filmpje op voor de katten: deze keer eekhoorn en vogels. Die komen dan op voedsel af dat netjes voor de camera is neergelegd. Maar die eekhoorns zijn best @sshole5 tegen die arme vogeltjes Lang leve de natuur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 13 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2022 Natuurlijk zouden mijn katten nog erger tegen die vogeltjes doen als ze erbij zouden kunnen komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 13 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2022 3 uur geleden zei Donder: Ik werd verwijderd op andermans verzoek, ook leuk. fijn dat je het leuk vindt, binnenkort ben je weer weg, met je paarse wolkje, ajuuuus parapluuuus never-ending-story Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 13 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2022 Ik ben positief getest. Bah. Voel me ook niet top. nancy en lady jane reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2022 Aj, dat is niet fijn, Lika! Beterschap! Ik meld me droog af voor vandaag. Slaap lekker allen . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2022 goed dat je getest bent Lika, want je was ook besmettelijk natuurlijk beterschap en sterkte, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 13 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2022 Ja. Blij dat ik me heb laten testen. De zelftest was gewoon negatief. lady jane en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 13 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2022 Balen @Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2022 Wie is Donder nu weer, ik kan er geen wijs meer uit, ik denk dat ik me maar uit laat schrijven, dat gezeur hier. Lika dikke knuffel meis. En last but not lieeeeeeeest Onze Reacher is weer terug. Hier ben ik blij mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 14 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2022 Gaat weg goed @jopie. Veel toestanden op het werk rond kinderen en ouders, dat wel. Gelukkig al enkele dagen geen alcohol in de mik, dan valt het beter te dragen. Wel erruggg moe. Maar dat herken ik nog wel van de vorige keren dat ik stopte. Voor de rest geen afkickverschijnselen gehad, daar ben ik wel erg blij mee. En opgelucht dat ik de drankcirkel heb weten te doorbreken. Nu lichamelijk herstellen. rapilos, niks, lady jane en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 14 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2022 Ik ben er misselijk van, zo gemeen vind ik jullie. karin123, niks, Artemis en 3 anderen reageerden hierop 4 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 14 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2022 6 minuten geleden zei Yana: Ik ben er misselijk van, zo gemeen vind ik jullie. Soms weet ik het ook even niet meer hier op het forum. Lost. Yvonne, karin123, Artemis en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 14 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2022 Hoi! ik ben niet degene die ‘jullie’ schreef. Ik werd er ook niet misselijk van. Ik schrok er wel enorm van. De acties van degenen om wie je een soort van geeft raken en die negeer ik ook niet. Ik heb op vandaag verder geschreven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 14 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2022 @jopie, als Donder zegt tegen Artemis "... je blijft een probleemgeval" en jij zegt dan: "ja, zo waar...", dan denk ik dat je die opmerking van Donder bevestigt. Dat vond ik rot voor Artemis, dat begrijp je hopelijk wel. Ik snap dan echt niet dat je dat niet zo bedoelt. Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 14 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2022 (bewerkt) @moderator blokkeer dit drank jank geval met zijn grote jank muil eens voorgoed .. Rapporteer en melden van post helpt ook geen ene hol naar jullie. 14 maart 2022 bewerkt door Lieke7777 Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden