Waldorff Geplaatst 12 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2022 Goedemorgen. Alweer wakker om stupid o'clock. Fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 12 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2022 Goeiemorgen Dagpact Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CarpeDiem Geplaatst 12 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2022 34 minuten geleden zei Claudius: Goeiemorgen Dagpact Claudius CarpeDiem Goedemorgen. Fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 12 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2022 Idem dito hier 2 minuten geleden zei CarpeDiem: Dagpact Claudius CarpeDiem Maja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 12 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2022 Goeiemorgen allemaal Kan iemand mij erbij zetten. Ik heb het 2 uur zien worden en lag om 4 uur weer te woelen. karin123 en Roberto reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2022 Goedemorgen frummers. Eerst een bakje maar. Dagpact Claudius CarpeDiem Maja ikkanhet Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jessje Geplaatst 12 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2022 Dagpact Claudius CarpeDiem Maja ikkanhet Yvonne Jessje Goeiemorgen allemaal. Roberto reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 12 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2022 thnxxx @Yvonne Hier zo starten want vandaag en morgen weer visite. Het is hier de week van de koffie. Yvonne reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 12 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2022 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 12 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2022 Echt motiverend, let al 10 dagen echt op wat ik eet. Resultaat >>>> + 3 ons. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 12 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2022 Ha @niks! Hoe gaat het met herstel? Gun je jezelf nog wat rust? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 12 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2022 Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2022 (bewerkt) bolletje Die link verwijst naar jouw mailbox. Heb je dat plaatje verwijderd of zoiets? An error occurred when you tried to access your mailbox because a server with information about you and your mailbox couldn't be found. Klopt Roberto ik heb dit plaatje gekopieerd. Wat heb ik verkeerd gedaan goede vriend? Moghu allemaal. Vandaag een dagje vrij. 12 januari 2022 bewerkt door bolletje Lonster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 12 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2022 Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 12 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2022 Goedemorgen, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 12 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2022 Dat wordt mooi @bolletje! bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 12 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2022 Goedemorgen. Dagpact Claudius CarpeDiem Maja ikkanhet Yvonne Jessje Roberto Artemis en bolletje reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 12 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2022 Test voor @bolletjemet kopieer en plak van internet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 12 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2022 (bewerkt) 1 uur geleden zei bolletje: bolletje Die link verwijst naar jouw mailbox. An error occurred when you tried to access your mailbox because a server with information about you and your mailbox couldn't be found. Klopt Roberto ik heb dit plaatje gekopieerd. Wat heb ik verkeerd gedaan goede vriend? Bedoelde je dat plaatje wat er nu staat, die tekening? Wat er precies misgegaan is weet ik niet. Je kunt geen link plaatsen naar een plaatje in jouw mailbox. Wel een link die naar een plaatje op internet verwijst. Of uploaden vanuit je eigen bestanden. 12 januari 2022 bewerkt door Roberto bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 12 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2022 Goede morgen allemaal, Klein wereldje buiten. Straks koffie drinken bij broer van vriend Daarna wandeling maken in datzelfde plaatsje Leuk, weer eens wat anders ontdekken Hoop, dat de mist dan een beetje opgetrokken is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 12 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2022 Gaaf @bolletje! Goedemorgen. Ik zit thuis, ziek. En hang wat achter de computer bij wijze van thuiswerken. Dus dat ga ik maar weer doen. lady jane en bolletje reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 12 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2022 Als je ziek bent hoef je toch niet te werken @Reacher, dat is nou juist de lol van een beetje ziek zijn. Ik wens je beterschap! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 12 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2022 Goedemorgen allemaal Dagpact Claudius CarpeDiem Maja ikkanhet Yvonne Jessje Roberto Artemis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2022 goeiemistigemorgen frummers dan volgt er meestal zon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 12 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2022 Vandaag dag 3 van mijn Online Healt Week 2022 met als thema: Etiketten lezen. Hoe herken je gezonde producten? En wat zijn schuilnamen voor suiker? < etiketten lezen (document) > Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden