ikkanhet Geplaatst 10 december 2021 Rapport Share Geplaatst 10 december 2021 Goeiemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 10 december 2021 Rapport Share Geplaatst 10 december 2021 Goeiemorgen allemaal Dagpact Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 10 december 2021 Rapport Share Geplaatst 10 december 2021 28 minuten geleden zei Claudius: Goeiemorgen allemaal Dagpact Claudius zbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 10 december 2021 Rapport Share Geplaatst 10 december 2021 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 10 december 2021 Rapport Share Geplaatst 10 december 2021 5 minuten geleden zei Zbb: 34 minuten geleden zei Claudius: Goeiemorgen allemaal Dagpact Claudius zbb Maja En goedemorgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 10 december 2021 Rapport Share Geplaatst 10 december 2021 Goedemorgen! Heerlijk uitgeslapen. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 december 2021 Nu komt het allemaal heel dichtbij en vliegen mijn gedachten alle kanten op ivm de nieuwe hond. Maar zie meer voordelen dan nadelen. En mijn man vindt het geweldig en die doet meestal de wandelingen. Gewoon koudwatervrees denk ik maar. karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 10 december 2021 Rapport Share Geplaatst 10 december 2021 Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 december 2021 Rapport Share Geplaatst 10 december 2021 Eendgelijk. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 10 december 2021 Rapport Share Geplaatst 10 december 2021 Hi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 december 2021 Rapport Share Geplaatst 10 december 2021 goeiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 10 december 2021 Rapport Share Geplaatst 10 december 2021 Goedemorgen. Ik geniet me rot. Vind alles leuk. Wat is het goed even zonder gezin er tussenuit te zijn. Mezelf alleen verantwoordelijk voor mijn eigen geluk en welzijn te voelen. Dat zou ik vaker moeten doen…. Etty, lady jane, karin123 en 3 anderen reageerden hierop 6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 10 december 2021 Rapport Share Geplaatst 10 december 2021 Hé lieve @Lika fijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 10 december 2021 Rapport Share Geplaatst 10 december 2021 16 minuten geleden zei Lika: Ik geniet me rot. Wat heerlijk! Ik ga een eitje bakken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 december 2021 Lekker @Lonster smakelijk eten Lonster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 december 2021 Rapport Share Geplaatst 10 december 2021 Goedemorgen frummers. Een zonnetje buiten en een bakje, wat wil een mens nog meer? Uhm.... ik kan eigenlijk wel een heleboel meer verzinnen wat ik zou willen... maarrrr een bakje is ook heel fijn. l Een bakje dus maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 10 december 2021 Rapport Share Geplaatst 10 december 2021 Heb opeens een roze forum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 december 2021 Rapport Share Geplaatst 10 december 2021 32 minuten geleden zei jopie: @moderator er staan wat knoppen niet zichtbaar (ok bij inloggen, en ok bij plaatsen bericht) Ze zijn er wel, dus klikken in het ledige werkt ook, maar niet zichtbaar pfff, ik merkte het ook.... dankje voor de tip, wat een rommeltje weer, maar door in het 'lege' te klikken kon ik toch mijn bericht plaatsen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 10 december 2021 Rapport Share Geplaatst 10 december 2021 Ik krijg trek van dat logo links boven in mooi vorm gegeven met vrolijke kleurtjes. en als ik er op klik gebeurd er niks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 december 2021 Ik zie alles zoals altijd gewoon staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 december 2021 Rapport Share Geplaatst 10 december 2021 Het logo linksboven @ikkanhet.... dat is behoorlijk veranderd: Heel vreemd trouwens dat er 'alles over drinken' staat. En als je inlogt op bijv. Roken de baas krijg je dat ook bovenaan de pagina.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fruitvlieg Geplaatst 10 december 2021 Rapport Share Geplaatst 10 december 2021 1 uur geleden zei Zbb: Ik krijg trek van dat logo links boven in mooi vorm gegeven met vrolijke kleurtjes. en als ik er op klik gebeurd er niks Misschien is dit dan een leuke winkel voor je, een alcoholvrije slijter https://nixennix.com/ . Al ben ik zelf niet zo van het alcoholvrije omdat mij het nou niet bepaald om de smaak ging. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 december 2021 Rapport Share Geplaatst 10 december 2021 Goedemiddag allemaal, Goh, wat gaat de dag hard vandaag begonnen met de ochtendgym en de oefeningen voor mijn schouders Daarna 3 volle tassen boodschappen gehaald (jeetje, wat zijn die kerstzegels duur zeg !) Gelopen naar vriend Daar even een bakkie gedaan en terug naar huis gelopen Paar boterhammetjes gegeten, met een beker kefir En nu ga ik een hartige taart maken met broccolie en tomaatjes Nog nooit gedaan, een hoop werk maar wel leuk om te doen En hoor ik @Yvonne nou vanochtend alweer over een zonnetje praten ?? Ach, wat woon jij toch in een super hoek zeg Hier al dagen grauw, nat en grijs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 december 2021 Rapport Share Geplaatst 10 december 2021 Ja, lekker zijn ze he @spirit, die oliebollen aan de kraam Hier trouwens heerlijk geslapen gelukkig vannacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 10 december 2021 Rapport Share Geplaatst 10 december 2021 goedemiddag ik lees bij en ben nu al de weg kwijt... en inderdaad, wat een kleurrijk gezellig logo, alles over drinken en ik maar denken dat we hier waren om niet te drinken. Even dagpact zoeken Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden