Spring naar bijdragen

Woensdag 27 oktober 2021


ikkanhet

Aanbevolen berichten

Nu we het er hier vandaag toch over hebben.. ik heb sinds jaar en dag sloffen van Haflinger. Lekker warm en soepel, gemaakt van wolvilt. Die dingen zijn onverslijtbaar, toch heb ik m'n tweede paar omdat onze hond als pup een groot gat had geknaagd in m'n eerste paar, op de plek van de grote teen. Eigenlijk draag ik ze niet eens zo heel veel want 's avonds voor het naar bed gaan loop ik altijd nog een rondje met de hond en ik hou dan m'n schoenen de hele dag maar aan omdat elke keer schoenen-pantoffels wisselen een crime voor m'n handen is (veters lospeuteren en weer vastknopen).  Maar vooral in het najaar en de winter, als het houtkacheltje brandt, dan vind ik die sloffen toch wel sfeerverhogend en erg lekker zitten.
In de camper heb ik, voor als we het laatste hondenrondje hebben gelopen, en dan eigenlijk alleen in het vroege voorjaar en in het najaar, als het frisjes en vroeg donker is, een alternatief voor m'n huissloffen. Daar heb ik een stel van die dikke sokken met een zooltje liggen. Echt sloffen vind ik het niet, sokken ook niet, dan heb ik het over m'n slokken. Als ik die dan 's avonds aan heb mag ik met m\n voeten op het bankje en dan lekker lezen... Sloffen en slokken staan voor: niets meer hoeven, lekker lui ontspannen en nog niet naar bed willen/hoeven. Als het dragen van sloffen slecht voor de gezondheid zal blijken te zijn, weet ik nog niet of het me zal lukken er van af te kicken. Ik zie ze als een soort van genotsmiddelen.

Tja, en ik vind Bolletje ook lief en hoop dat ze hier (en op het benzoforum) nog jáááááááren mee blijft doen. In een zo goed mogelijke gezondheid. Ik zeg nu Bolletje omdat een uurtje geleden voorgesteld werd om het daar de rest van de avond over te hebben, maar hetzelfde geldt natuurlijk voor veel meer medeforummers. Niet allemaal, hoor. Zo schijnheilig wil ik nou ook weer niet zijn..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond 

@ikkanhet sterkte. Het lijkt me heel akelig om zoiets mee te maken.

ik heb een waardeloze *dag gehad, zo eentje waarin Murphy’s law weer eens sterk bevestigd is. 
Na de rampspoed ben ik zielige planten gaan kopen bij de Praxis. 4 voor.   € 10. Ik hoop dat ze het volgend jaar doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Kohtje:

.Tja, en ik vind Bolletje ook lief en hoop dat ze hier (en op het benzoforum) nog jáááááááren mee blijft doen. In een zo goed mogelijke gezondheid. Ik zeg nu Bolletje omdat een uurtje geleden voorgesteld werd om het daar de rest van de avond over te hebben, maar hetzelfde geldt natuurlijk voor veel meer medeforummers. Niet allemaal, hoor.

Ik wilde eigenlijk zeggen dat ik het niet meer over @spirit wilde hebben vanavond. @Tatum noemde @bolletje en ik sprong op haar bandwagon. In plaats van negatief wilde ik het positiever benaderen. Om nu alle namen te gaan noemen van degenen die ik tof vind op het forum is inderdaad wat veel en je vergeet altijd iemand. 
That’s all.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed dan wals  ik er tussendoor  vanavond naar het voortgezet onderwijs voorlichtingsavond geweest. 

Dus de school in met andere ouders van gr 8 ,  ik vind het nog steeds een ding alsof ouders  mij aankijken. 

Ik heb het getrotseerd   , complimenten  gekregen van de directrice  dat ik er was  , ze weet hoe moeilijk ik het vind  

Ik heb weer een stap verder genomen,  en met een andere voor mij bekende ouder afgesproken  samen met beide zoons in november  naar een open avond te gaan , ze vroeg of ik het leuk vond samen . 

Niet iedereen oordeeld gelukkig alhoewel mijn hoofd hardnekkig dit kan blijven denken .

 

En pantoffels ,  ik ben iemand  die het liefst op blote voeten loopt .. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei Senna34:

Goedemorgen,

Fijn dat de hond naar Bol zou kunnen. Mits het voor Bol ook haalbaar is natuurlijk. Is er iemand die weet of er ook voor het katje gezorgd gaat worden? Die heeft ze ook herhinner ik mij 

Ik zou voor een katje kunnen zorgen als is het nodig is. Het kan niet naar buiten maar misschien is dat wel beter. Er zijn hier geen andere dieren. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Bor:

Hoopte ik dat het nu weleens genoeg zou zijn over die hond begint alles weer van voren af aan maar dan met een kat!
Is er dan toevallig ook nog een tamme rat of iets anders?

 

@Bor, jouw mening is duidelijk. Niet bij jou!

Is het nu klaar? Mensen hier hebben ook voor jou klaar gestaan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...