Kohtje Geplaatst 27 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2021 Nu we het er hier vandaag toch over hebben.. ik heb sinds jaar en dag sloffen van Haflinger. Lekker warm en soepel, gemaakt van wolvilt. Die dingen zijn onverslijtbaar, toch heb ik m'n tweede paar omdat onze hond als pup een groot gat had geknaagd in m'n eerste paar, op de plek van de grote teen. Eigenlijk draag ik ze niet eens zo heel veel want 's avonds voor het naar bed gaan loop ik altijd nog een rondje met de hond en ik hou dan m'n schoenen de hele dag maar aan omdat elke keer schoenen-pantoffels wisselen een crime voor m'n handen is (veters lospeuteren en weer vastknopen). Maar vooral in het najaar en de winter, als het houtkacheltje brandt, dan vind ik die sloffen toch wel sfeerverhogend en erg lekker zitten. In de camper heb ik, voor als we het laatste hondenrondje hebben gelopen, en dan eigenlijk alleen in het vroege voorjaar en in het najaar, als het frisjes en vroeg donker is, een alternatief voor m'n huissloffen. Daar heb ik een stel van die dikke sokken met een zooltje liggen. Echt sloffen vind ik het niet, sokken ook niet, dan heb ik het over m'n slokken. Als ik die dan 's avonds aan heb mag ik met m\n voeten op het bankje en dan lekker lezen... Sloffen en slokken staan voor: niets meer hoeven, lekker lui ontspannen en nog niet naar bed willen/hoeven. Als het dragen van sloffen slecht voor de gezondheid zal blijken te zijn, weet ik nog niet of het me zal lukken er van af te kicken. Ik zie ze als een soort van genotsmiddelen. Tja, en ik vind Bolletje ook lief en hoop dat ze hier (en op het benzoforum) nog jáááááááren mee blijft doen. In een zo goed mogelijke gezondheid. Ik zeg nu Bolletje omdat een uurtje geleden voorgesteld werd om het daar de rest van de avond over te hebben, maar hetzelfde geldt natuurlijk voor veel meer medeforummers. Niet allemaal, hoor. Zo schijnheilig wil ik nou ook weer niet zijn.. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 27 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2021 Goedenavond @ikkanhet sterkte. Het lijkt me heel akelig om zoiets mee te maken. ik heb een waardeloze *dag gehad, zo eentje waarin Murphy’s law weer eens sterk bevestigd is. Na de rampspoed ben ik zielige planten gaan kopen bij de Praxis. 4 voor. € 10. Ik hoop dat ze het volgend jaar doen. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 27 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2021 @Bor mijn hart gaat uit naar jou. Zoons, ik heb ze ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 27 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2021 1 uur geleden zei Kohtje: .Tja, en ik vind Bolletje ook lief en hoop dat ze hier (en op het benzoforum) nog jáááááááren mee blijft doen. In een zo goed mogelijke gezondheid. Ik zeg nu Bolletje omdat een uurtje geleden voorgesteld werd om het daar de rest van de avond over te hebben, maar hetzelfde geldt natuurlijk voor veel meer medeforummers. Niet allemaal, hoor. Ik wilde eigenlijk zeggen dat ik het niet meer over @spirit wilde hebben vanavond. @Tatum noemde @bolletje en ik sprong op haar bandwagon. In plaats van negatief wilde ik het positiever benaderen. Om nu alle namen te gaan noemen van degenen die ik tof vind op het forum is inderdaad wat veel en je vergeet altijd iemand. That’s all. Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 27 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2021 1 uur geleden zei Artemis: Ik ken niemand persoonlijk en soms krijg ik het gevoel dat iedereen elkaar kent en ik er niet bij hoor. Ik heb dat ook meegemaakt en er anderen ook wel over gehoord in zo’n eerste jaar op het forum. Voor mij hoor je er helemaal bij. Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 27 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2021 Goed dan wals ik er tussendoor vanavond naar het voortgezet onderwijs voorlichtingsavond geweest. Dus de school in met andere ouders van gr 8 , ik vind het nog steeds een ding alsof ouders mij aankijken. Ik heb het getrotseerd , complimenten gekregen van de directrice dat ik er was , ze weet hoe moeilijk ik het vind Ik heb weer een stap verder genomen, en met een andere voor mij bekende ouder afgesproken samen met beide zoons in november naar een open avond te gaan , ze vroeg of ik het leuk vond samen . Niet iedereen oordeeld gelukkig alhoewel mijn hoofd hardnekkig dit kan blijven denken . En pantoffels , ik ben iemand die het liefst op blote voeten loopt .. Tatum, Sowhat, Artemis en 4 anderen reageerden hierop 6 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 27 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2021 Goed dat je de zielige plantjes in huis nam @Jannigje, is het voor hen wél een goede dag geworden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 27 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2021 Weer getrotseerd @Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 27 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2021 Verder iedereen met verdriet sterkte. lady jane, karin123 en Artemis reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 27 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2021 7 minuten geleden zei Reacher: Goed dat je de zielige plantjes in huis nam @Jannigje, is het voor hen wél een goede dag geworden. Zo is dat, ik moest ets iets doen om alle negativiteit om te buigen. IJsvogel reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 27 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2021 Precies, ik zou zo een plantje in jouw huis willen zijn. Een hangplant, dan heb ik wat overzicht. Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 27 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2021 O nee kattenkruid natuurlijk. Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 27 oktober 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2021 Een beetje op de automatische piloot de dag doorgekomen en afspraken nagekomen maar wel nuchter. Alles voelt nog steeds onwerkelijk. Slaap lekker allemaal karin123, Lieke7777, Kohtje en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 27 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2021 Voor ons allemaal. Ben moe. Toe moe. Slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 27 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2021 Slaap lekker lieve dappere forummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 27 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2021 (bewerkt) Nog iemand aanwezig? blijkbaar niet. oké , ik sluit de deuren, doe de gordijnen dicht en het licht uit. In de gang zal ik een klein lichtje aanlaten voor iemand, een eventuul later binnenkomende. Welterusten. 28 oktober 2021 bewerkt door Jannigje , Artemis en karin123 reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 28 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2021 Dankjewel @Jannigjevoor jouw lampje in de gang. Ben er blij mee. Troostend. Jannigje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 28 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2021 7 uur geleden zei ikkanhet: Een beetje op de automatische piloot de dag doorgekomen en afspraken nagekomen maar wel nuchter. Alles voelt nog steeds onwerkelijk. Slaap lekker allemaal Goed van je . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 28 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2021 De gene die het meest nu om aandacht roept ben jij @Boekanier en ik ga er nog op in ook Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna34 Geplaatst 28 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2021 Goedemorgen, Fijn dat de hond naar Bol zou kunnen. Mits het voor Bol ook haalbaar is natuurlijk. Is er iemand die weet of er ook voor het katje gezorgd gaat worden? Die heeft ze ook herhinner ik mij Tatum en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 28 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2021 16 minuten geleden zei Senna34: Goedemorgen, Fijn dat de hond naar Bol zou kunnen. Mits het voor Bol ook haalbaar is natuurlijk. Is er iemand die weet of er ook voor het katje gezorgd gaat worden? Die heeft ze ook herhinner ik mij Ik zou voor een katje kunnen zorgen als is het nodig is. Het kan niet naar buiten maar misschien is dat wel beter. Er zijn hier geen andere dieren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 28 oktober 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2021 7 minuten geleden zei Bor: Hoopte ik dat het nu weleens genoeg zou zijn over die hond begint alles weer van voren af aan maar dan met een kat! Is er dan toevallig ook nog een tamme rat of iets anders? Muizen bij mijn moeder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 28 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2021 6 minuten geleden zei Bor: Hoopte ik dat het nu weleens genoeg zou zijn over die hond begint alles weer van voren af aan maar dan met een kat! Is er dan toevallig ook nog een tamme rat of iets anders? @Bor, jouw mening is duidelijk. Niet bij jou! Is het nu klaar? Mensen hier hebben ook voor jou klaar gestaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 28 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2021 @Tatum,die kat is niet gecastreerd dus daar zou ik niet aan beginnen als ik jou was. Het zou zo maar kunnen dat die je boel onderplast. nancy en Tatum reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 28 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2021 29 minuten geleden zei Sowhat: @Tatum,die kat is niet gecastreerd dus daar zou ik niet aan beginnen als ik jou was. Het zou zo maar kunnen dat die je boel onderplast. Dank je Sowhat, dat wist ik niet. Dat veranderd alles. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden