Yana Geplaatst 11 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2021 Ik heb zelf de indruk dat áls het eenmaal lukt om berichten te plaatsen en ik log tussendoor niet uit dat het dan goed blijft gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 11 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2021 Haha, je hebt het verdiend @Bor Doe je wel je best, ons aller gemoedsrust hangt nu helemaal van jou af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 11 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2021 Ik wens je succes met deze puzzel, @Bor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 11 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2021 Nog meer input geven over het berichten gezeik zonder enige reactie te krijgen? Nee. Hi. Zo therapie. Zin in! Sarcasmeknop proberen uit te zetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2021 Bakje voor tussen de middag. Het 'goedemiddag' heb ik vier minuten geleden via de mobiel willen plaatsen, maar komt dus niet door. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2021 Bovenstaand bericht is via de laptop en wordt probleemloos geplaatst. Geen idee of het mobiele berichtje alsnog komt, dus voor alle zekerheid: Goedemiddag frummer.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2021 Heel veel succes met het stoppen met roken trouwens @haddock en @Bor..... haddock reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 11 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2021 Morgen moet ik onder narcose dus moest net naar de kliniek (op kraamafdeling of all places!) voor een COVID test. Heel pijnlijk was me dat! onderweg naar huis zag ik een pop up wine bar. Dat deed me toch ook echt geen goed…voorlopig ben ik nog niet gezwicht maar heb momenteel wel echt nog moeite om licht te zien Ah einde van de tunnel. Dank voor de steun want voel me wel heel alleen, te meer omdat er niemand is om me morgen van de kliniek op te pikken en mss met taxi naar huis moet. De tranen stromen er echt uit, weet even echt geen raad met mezelf. Alles opgeven loert nu echt om de hoek, ondanks jullie steun, ondanks mijn ratio… Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 11 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2021 (bewerkt) Want dan kwam ik gisteren ook te weten dat mijn verwekker (nog steeds) dronken rond rijdt met zijn baby aan boord (en niet eens deftig vastgemaakt in maxi Cosy). Hoe oneerlijk het allemaal is en hoe hard je best doen eigenlijk totaal niet loont) en hoe erg het allemaal is voor sommige kindjes op deze wereld…en echt sorry voor alle emo talk van mijn kant! 11 oktober 2021 bewerkt door Musashi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 11 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2021 Dat is heel ellendig @Musashi Echt heel klote, maar je haalt jezelf alleen nog maar verder onderuit als je ook gaat drinken. Je bent nu verdrietig en kwetsbaar, natuurlijk wil je weg van deze narigheid. Maar jij wilt dit niet op die manier. En wat jou verwekker doet moet je nu echt heel ver uit je gedachten zetten, dat is het laatste waar je me bezig wilt zijn nu, dat voedt verdriet en boosheid. Heel veel sterkte Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 11 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2021 @Musashiik heb je gelezen. Ja, oneerlijkheid bestaat. Geef jouw rouwproces ruimte en tijd. Het doet pijn. Huilen mag. Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 11 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2021 @Musashi jij hoeft nergens sorry voor te zeggen wat mij betreft. En emo talk? Nee, zo lees ik je niet. Ik lees verdriet, ontgoocheling, verdrietige verontwaardiging, pijn, en eenzaamheid nu. En logisch toch? Het voelt toch ook heel onrechtvaardig? Het akelige is dat die rechtvaardigheid die je zou willen er vaak niet is en dat doet pijn. Het is voor mij vaak hard werken om daarmee om te gaan. Is er echt niemand die je op kan halen uit de kliniek, beter nog die met je mee kan gaan? Sommige dingen zou je niet alleen moeten doen (moet je horen wie het zegt, maar toch). En die verleiding ? Ook heel logisch, net als voor jou @Maja, maar lieve vrouwen het helpt níet, echt níet. En dat weten jullie natuurlijk ook wel, daar gaat het ook niet over. Het gaat over omgaan met de gevoelens die er zijn en de omstandigheden die zich voordoen en die moeilijk zijn. Hoe dat mee om te gaan kan heel lastig zijn, maar één manier helpt zeker niet: dat verleidelijke glas…… Sterkte voor jullie allebei Musashi en Maja reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 11 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2021 Zet en op @Bor en @haddock! haddock en Bob reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2021 Ik zorgde vaak dat ik wat in mijn hand had @Bor Bijvoorbeeld een BIG balpen, daar kon je zo lekker op kauwen heel langzaam een glas water leeg drinken bij erge trek helpt ook. of een potloodje en dan net doen of ik rookte. sterke pepermunt ( kauwgom) helpt ook. Zo, genoeg tips zo ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 11 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2021 Ja dat weet ik nog @Bor, die handen, wat moet je ermee? Gespannen? Even een shaggie draaien. Blij? Even een shaggie Verdrietig? Idem Altijd was er een reden. Het gekke is dat ik het draaien van een shaggie haast nog meer miste dan het roken zelf. Ik heb nog een tijdje bij iemand gebedeld of ik er een mocht draaien die hij dan vervolgens oprookte. Dat was voor mij dan genoeg. Maar ook dat ging voorbij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 11 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2021 Ik hip er ook op los, maar het lukt nog steeds. Drie dagen is t ergste weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 11 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2021 Toch een beetje gekalmeerd nu. Heb m’n schoonmoeder (een hele lieve!) durven optrommelen om dochter naar school te brengen want kreeg ineens per sms de melding dat de afspraak meer dan een uur vervroegd werd (hoewel ik had aangegeven dat dat eigenlijk niet lukte) en ik kan in dagkliniek blijven liggen tot m’n man klaar is. Pff geen zin in maar ook geen keuze. Probeer wat m’n blik te richten op n mooie toekomst ipv te zwelgen of verdrinken in het nu… Tatum en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2021 Hier bietjes met ui uit de tuin, met vier vissticks erbij. Goed bezig @Musashi Sterkte morgen ( het is toch morgen ?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 11 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2021 46 minuten geleden zei Pinkman: Ik kon weer niet posten. Een van de meldingen vandaag had ik schijnbaar nog niet geopend. Nu ik dit gedaan heb werkt posten weer. Als je tussentijds die medlingen opent, verlaat je dan het bericht of laat je dat op een tweede tabblad openstaan? Ik heb namelijk het vermoeden dat het niet zozeer uitmaakt wat je tussentijds doet, als jet het bericht maar even verlaat en weer opnieuw aanmaakt, maar dat weet ik niet zeker. Je zou het de volgende keer ook eens zo kunnen proberen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2021 Ik had tot nu toe geen last van niet verzonden berichten, maar vanuit de bioscoop stuurde ik een berichtje en dat is nog steeds niet geplaatst (15.15u). Wel bleef ik aangemeld in gebruikers online alhoewel ik uitgelogd was. Geen idee of dat bericht dus nog steeds onderweg is. Thuis gebruik ik alleen de laptop, onderweg dus mijn telefoon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 11 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2021 @Musashi en @Maja Crackers en pindakaas en koffie. Tenminste als de kat ooit van schoot wil. nancy en Tatum reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 11 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2021 : ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2021 Lekkere tosti Hawaï op met curry ketchup. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 11 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2021 Gisteren zoveel nasi, roergebakken spruitjes met diverse groenten in sojasaus en draadjesvlees met steranijs gemaakt, dat we dat vandaag ook hebben gegeten. Lekker makkelijk, ik was in verband met werk ruim 11 uur van huis. Dus ik ben moeeeeeeee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 11 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2021 Hier choarma vanaf morgen maar is beginnen normaal te gaan koken weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden