Claudius Geplaatst 9 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2021 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 9 oktober 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2021 Ernstig verkouden Dagpact Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 9 oktober 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2021 Winkel is al open. Maar ik drink niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 9 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2021 De aantrekkingskracht van drank is eigenlijk onbegrijpelijk, het is zoveel fijner om helder te zijn. Gisteren voor vrienden gekookt; vroeger had ik dan al een fles wijn achter de kiezen voor ze arriveerden, daardoor werd koken moeizaam, de gezelligheid werd met nog een fles steeds nepper en na afloop had ik zeker geen puf om nog af te wassen waardoor ik de volgende ochtend met mijn brakke kop in een teringzooi terechtkwam. Maar nu sta ik om 7 uur 's morgens met een helder hoofd in een sprankelschone keuken zin te hebben in de dag. Goeiemorgen allemaal. haddock, niks, rosa45 en 2 anderen reageerden hierop 4 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 9 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2021 Goedemorgen en dankjewel voor jouw positieve en verfrissende input @Yana! Had ik even nodig als duwtje in de rug, merk ik. Fijne start van de dag Yana en niks reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nun Geplaatst 9 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2021 (bewerkt) Na een korte nacht, zo naar de camping lekker genieten van het mooie weer. Heb er zin in. Zo blij dat ik nu geen brak gevoel heb! Mooi geschreven Yana. Laat de dag maar beginnen. 9 oktober 2021 bewerkt door Nun niks, Yana en rapilos reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 9 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2021 Goeiemorgen allemaal, karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 9 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2021 Goedemorgen Boodschappen doen, en de tuin. Heg snoeien voor de laatste keer dit jaar. Nu eerst dochter naar haar werk brengen. fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 9 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2021 Wasje draaien en boven verder met de grote opruiming. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 9 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2021 Goedemorgen! Het niet drinken bevalt ook mij prima. Moet er niet aan denken dat ik nu een kater heb met een dochter die later bij het circus wil. Gelukkig kan ik haar nog blij maken met een papfles in de box. Mevrouw loopt sinds deze week. Bijna 11 maand oud. Volgens de beide oma's heeft ze dat niet van ons. Haar papa was nogal lui aangelegd, ik was gemiddeld en liep zeker ook niet voor mijn eerste jaar. Vandaag gaan we op pad voor de eerste schoentjes. Het beeld van een schattig meisje in een mooi jurkje en snoezige schoenen, heb ik maar los gelaten. Meer het type van joggingbroek, sneakers die vooral lekker moeten zitten en waarmee je door de modder kunt lopen, zoiets. Zal vast nog wel een mooi roze schoentje in mijn handen krijgen vandaag, de zachte stof strelen en bedenken hoe mooi dat zal staan bij een schattig jurkje. lady jane, bolletje, rapilos en 3 anderen reageerden hierop 6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2021 goeiemorgen frummers het wordt een strandmiddag vandaag! dus ook met frisse tegenzin de vaat eerst maar wegwerken straks of naar de sportschool, daar ben ik nog niet echt uit ik blijf smorgens traag op gang komen, drank of geen drank gelukkig heb ik nu 's avonds wel gedaan en gezien wat vroeger niet gebeurde dus ook ik ben beter af zonder. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2021 Troost je @niks, in het voorjaars/zomer seizoen zit er niets fijners dan leuke jurkjes, liefs van T-shirt of joggingstof. Ik heb nog 1 foto van dochter toen ze een jaar of 2 was, huppelend op een vroege dauwtrapmorgen (denk ik?) met blote voetjes in een weiland en een paardenbloempluis uitblazend. Knalrood jurkje aan, een en al zonnige energie. Nu is ze niet meer uit de (korte soms nog) broeken te krijgen bolletje en niks reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 9 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2021 2 uur geleden zei Claudius: Ernstig verkouden Dagpact Claudius zbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2021 Goeie morgen allemaal, God wat heb ik geslapen na de oefeningen van de oefeningen gisteren. Maar heb geen spierpijn. niks en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2021 Goedemorgen frummers. Heb er al een lange ochtendwandeling met hond opzitten. Zo zielig: ze voelt (voelde) zich niet lekker en loopt dan alsmaar te ijsberen, weet letterlijk niet waar ze het zoeken moet. Maar heb het idee dat het lopen haar goed heeft gedaan. Mooi trouwens om in het donker de deur uit te gaan en het licht zien worden. Nog wel koud, maar als de zon straks komt wordt het vast een heel stuk aangenamer. Eerst maar een bakje nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2021 Dagpact Claudius zbb Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 9 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2021 Niks mis met traag op gang komen. Meer zin in de dag en dingen gaan doen zonder drank geldt voor mij ook. Het is prachtig nazomerweer. Lekker bij een vriendin in de tuin gezeten aan de spa gisteren. Terug in de auto naar huis reed ik tussen de weilanden die met mist waren bedekt, een roze lucht. Wat dwarrelende blaadjes. Ik wordt heel blij van zulke mooie nazomerdagen. haddock, Yana, lady jane en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2021 Ja, heerlijk hè Lonster. Ik kan trouwens ook gigantisch genieten van een schone en opgeruimde keuken op de vroege ochtend. Én van een helder koppie natuurlijk. Yana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 9 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2021 Ik ook. Van de herfst, de keuken en het heldere hoofd . Yana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 9 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2021 Toen ik gisteren thuis kwam rond acht uur heb ik nog de afwas staan doen thuis, van de dag ervoor. Ik vind dat vroeg weer thuis zijn ook zo fijn, in plaats van maar te blijven hangen bij iemand en nog een glas wijn te drinken. Vroeger donker en koud. Lekker vroeg naar bed met een boek. Het klinkt saai maar ik vind het fijn. nancy en Yana reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 9 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2021 Vroeg opstaan en het licht zien worden terwijl je met de hond wandelt klinkt ook best fijn. Maar ik sta bij voorkeur niet op als het nog donker is. Dat voelt onnatuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 9 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2021 Goedemorgen. Ik rijd steeds meer auto. Ik durf dat nu. Nog steeds heeeeeel spannend, maar ik doe het. Deze week veel optredens, dus fijn dat ik het kan, want ze zijn niet allemaal om de hoek. Vroeger meed ik autorijden wsnt dan kon ik niet drinken of ik kon niet rijden , want te veel gedronken. En nu is er navigatie. Dat scheelt ook! rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 9 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2021 Ik blijf zelf wel moeite houden met in de ochtend wakker worden en gelijk van alles te ondernemen hoor. Alles op het gemak, straks douchen en beetje opruimen enz . De mannen gaat weg voor hun hobbie dus rijk alleen. Vanmiddag een teams afspraak. En nog wat boodschappen doen . Is er iemand die digitaal bestekzegels spaart en niets doet met deze van de Albert Hein ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2021 Hahaha.... jaaaaa, nagivatie, zó fijn. Ik ben ooit wel eens ergens diep in Limburg terecht gekomen terwijl ik in Overijssel moest zien te komen vanuit de randstad. haddock, Yana en lady jane reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 9 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2021 (bewerkt) 3 minuten geleden zei Yvonne: Hahaha.... jaaaaa, nagivatie, zó fijn. Ik ben ooit wel eens ergens diep in Limburg terecht gekomen terwijl ik in Overijssel moest zien te komen vanuit de randstad. hahahahaha wel een mooie plek om je te verrijden 9 oktober 2021 bewerkt door ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden