Spring naar bijdragen

Vrijdag 8 oktober 2021


Claudius

Aanbevolen berichten

Goeie morgen rosee :heart: en iedereen!

ik heb net beslist dat ik alle moetjes van deze ochtend ga schrappen en een wellness voormiddagen ga nemen met infrarood sauna en badje met masker en epsomzout (detox). Door de bloedingen in de zwangerschap werd de sauna afgeraden dus dat ik heb ik nu wel tegoed, vind ik zelf! :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen iedereen, ik wens jullie een mooie dag. Hier schijnt de zon in een strakblauwe lucht. Vandaag ga ik wat kitten aan de camper zodat we de winter lekkagevrij doorkomen en koken want er komen mensen eten. Dan staan er nog op het programma: douchen, beenspieroefeningen, strijken, gras maaien, stukkie wandelen... waar halen mensen toch de tijd vandaan om full-time te werken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Yana ik ben sinds een paar maanden full time in ziekteverlof en snap ook echt niet meer hoe ik het daarvoor allemaal voor elkaar kreeg om gecombineerd te krijgen. Enfin ik moet mezelf niets wijsmaken, dat lukte me ook helemaal niet. Het ging vooral te koste van mezelf en mijn geliefden. Ik stel steeds vaker vast hoe we nu dichter naar elkaar komen, de band met mijn kindje hechter wordt. Zo zou het gewoon moeten zijn, het leven zoals het bedoeld is. Ik geloof meer en meer dat we als maatschappij de verkeerde kant aan het uitgaan zijn, hoe we alles ondergeschikt maken aan het materiële. 
ik wil dus absoluut niet meer terug naar vroeger. Mijn ontslagbrief ligt al even klaar maar ik merk toch ook hoe ik nog vol zit met angsten om niet rond te komen. Toen de zwangerschap er tussen kwam, begon ik weer helemaal te twijfelen wat de beste keuze was. Nu denk ik dat het moment is aangebroken om die ontslagbrief eindelijk te versturen en te beginnen aan mijn leven 2.0 waarbij tijd, ruimte en aandacht voor mijn geliefden centraal komt te staan en niet dat zij overal een beetje tussengepropt worden waar mogelijk nog iets over blijft van tijd, ruimte en aandacht…

het vergt wel een serieuze mindshift waarvoor je wel heel sterk in je schoenen moet staan…

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik snap het wel. Ik laat bijna alle klusjes liggen. Geen zin in, na het werk. Hoewel ik het steeds van plan ben om tussendoor te doen. Ik heb wat nieuwe planten gekregen en zou in de tuin wat willen doen of wandelen. Maar ik kan me er doordeweeks niet toe zetten de laatste weken.

Vanmorgen nog wat werken en dan klusjes doen bij een vriendin die gaat verhuizen. Zo komt er ook niks van natuurlijk. En morgen de hort op, naar mijn verder ook niet bezette vriend. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zit daar ook wel eens over te denken, ontslag. Grote stap inderdaad, maar als het kan, dan is dat fijn. Je zou altijd nog een parttime baan kunnen zoeken anders.

Al dat werken wordt ik ook niet altijd blij van. Maar zonder werk wil ik ook niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja het plan is om met mijn partner mee in de zaak te stappen (en uitbreiden). Momenteel halen we daar nog niet voldoende inkomsten uit dus het is zeker wel een risico. Maar zoals je zegt, ik kan er ook altijd nog een (parttime) baan (die minder van me vergt) bijnemen moest het nodig blijken…

bewerkt door Musashi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Senna33 waarom schrijf jij hier niet over je eigen "ditjes en datjes" maar ben je negatief met de "ditjes en datjes" van een ander bezig? 

Die gevoeligheid zegt meer over jou dan over de ander. Ben je ontevreden over jouw leven? Zo ja, benoem dat dan. Schrijf dat hier van je af in plaats van op een ander af te geven die het beter voor elkaar heeft.

Ook: pas geleden heb ik uitgebreid op het forum geschreven hoe je een ander op negeren kan zetten. Dan hoef je die teksten niet te lezen en je niet te ergeren.

Als je dat stuk gemist hebt, dan wil ik het graag opnieuw voor je opschrijven. Geef maar aan wat je nodig hebt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En dan plopt opeens de vraag bij me op WIE Senna dan nu op negeren zou hebben gezet, hahahaha... 
Sorry, kon het even niet laten.... 

Las ook over de overweging van @Kohtje om te stoppen met het forum. 
Dat zou ik heel erg vinden. 
En tegelijk moet ik eerlijk zeggen dat ook ik me hier steeds minder thuis, op mijn gemak, betrokken voel.... 
Afijn, maar eens goed laten bezinken.... 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geen probleem Yvonne, ik kan het hebben. Nooit aan gedacht eigenlijk, dat ik die knop eens zou gaan gebruiken. En eigenlijk valt het ook best wel mee hoor. Het feit dat ik soms uit mijn voegen kan barsten zegt eigenlijk ook wel wat over mij. Zo is er altijd wel iets te leren 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...