Spring naar bijdragen

Vrijdag 3 september 2021


nancy

Aanbevolen berichten

Mogge! Holenbeer is jarig vandaag op 500 km afstand. Ik zit aan de green of london en de kouign amman. Dat laatste is een bretonse uitvinding met, ik schat zo, 60% suiker en 80% boter. Je hebt er maar weinig van nodig bij het ontbijt :D 

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Kouign-amann
 

Kom wel eens een topdagje worden zo. Voor straf gaat het nu eerst regenen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal. Hele week op de camping ‘s morgens gewenst dat ik thuis was (comfort) en nu weer thuis, en dan tóch iets missen, ik weet niet wat, het natte gras, het toiletgebouwtje, de lieve mensen om me heen, de zeelucht, de ellende van het bedienen van een een kapotte cafetière…

Enfin nu zijn de vakantiedagen op en is het tot oudjaar werken. We gaan er iets van maken.

Pinkman :rose:

Fijne dag allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Descartes33:

Goedemorgen allemaal. Hele week op de camping ‘s morgens gewenst dat ik thuis was (comfort) en nu weer thuis, en dan tóch iets missen, ik weet niet wat, het natte gras, het toiletgebouwtje, de lieve mensen om me heen, de zeelucht, de ellende van het bedienen van een een kapotte cafetière…

Enfin nu zijn de vakantiedagen op en is het tot oudjaar werken. We gaan er iets van maken.

Pinkman :rose:

Fijne dag allemaal.

Het toiletgebouw zonder twijfel :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen! @bolletje nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! @ikkanhet, @Vol en er was nog 1 toch? Ook gefeliciteerd nog. @bumperjim van harte! @Pinkmansterkte! Ik ga zo voor de eerste keer in mijn leven naar zo'n ballenbakpark met buurvrouw, mini en buurjoch van anderhalf. Geen idee of ik dat leuk ga vinden, we gaan het zien. Dreumes en peuter uurtje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen allemaal,

Gistere een super leuke dag gehad althans tot gisteravond later. Toen begon een kennisje herhaaldelijk te bellen. Vandaag moet ze haar hond laten inslapen. Maar eiste ook nog van mij mijn visite te laten stikken want zij was belangrijker. En of dat nog niet genoeg was begon mijn zoon weer mij proberen complexen aan te praten. Wat is die jongen moeilijk af en toe niet leuk meer en dat is een understatement.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei ikkanhet:

Goeiemorgen allemaal,

Gistere een super leuke dag gehad althans tot gisteravond later. Toen begon een kennisje herhaaldelijk te bellen. Vandaag moet ze haar hond laten inslapen. Maar eiste ook nog van mij mijn visite te laten stikken want zij was belangrijker. 

 

De dag dat ik ooit mn hond moet laten inslapen zal ik ook ongelooflijk irritant zijn en belangrijker dan de rest vd wereld, ik waarschuw maar vast :D

Soms zijn mensen helemaal upset ergens over. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...