nancy Geplaatst 3 september 2021 Rapport Share Geplaatst 3 september 2021 Goedemorgen. Wat zal ik eens gaan doen vandaag.....eerst maar eens koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 3 september 2021 Rapport Share Geplaatst 3 september 2021 Mogge! Holenbeer is jarig vandaag op 500 km afstand. Ik zit aan de green of london en de kouign amman. Dat laatste is een bretonse uitvinding met, ik schat zo, 60% suiker en 80% boter. Je hebt er maar weinig van nodig bij het ontbijt https://en.m.wikipedia.org/wiki/Kouign-amann Kom wel eens een topdagje worden zo. Voor straf gaat het nu eerst regenen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 3 september 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 september 2021 Gefeliciteerd, Bumperjim! Oei, dat klinkt wel heel calorierijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 3 september 2021 Rapport Share Geplaatst 3 september 2021 (bewerkt) Ja is het zeker, was een restje van de valantie. tis maar goed dat je t hier in de buurt niet kan krijgen want her is nog verdraaid lekker ook. 3 september 2021 bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 september 2021 Rapport Share Geplaatst 3 september 2021 goeiemorgen frummers doe mij maar mn 2 beschuitjes kaas 'smorgens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 3 september 2021 Rapport Share Geplaatst 3 september 2021 Goedemorgen en felicitaties @bumperjim. Ik ga zo in de auto voor onze ‘gestolen’ dag op pad. Leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 3 september 2021 Rapport Share Geplaatst 3 september 2021 @Pinkmankom je ook hier? Er waren twee draadjes tegelijk. En als je je rot voelt kun je misschien beter niet alleen zijn… Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 september 2021 Rapport Share Geplaatst 3 september 2021 Goeie morgen mensen. Bumper van harte gefeliciteerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 3 september 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 september 2021 Wat ga je doen op deze dag, Lika? En Bolletje: nog een fijne verjaardag gehad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 3 september 2021 Rapport Share Geplaatst 3 september 2021 Goedemorgen! Hier eerst werken ( thuis), dan naar fysio voor starten behandelplan om de kyfose te verminderen (dank @Jannigjevoor jouw advies!). Daarna een middag Delft met hopelijk zon en een terrasje Rosee en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 3 september 2021 Rapport Share Geplaatst 3 september 2021 Goedemorgen. Ziet er zonnig uit buiten, fijn. Vandaag paar uur werken, sporten en het huis moet echt schoon en opgeruimd. Maar wil ook van de zon genieten. @Pinkman voor jou een Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 3 september 2021 Rapport Share Geplaatst 3 september 2021 Lekker @Maja terrasje, geniet van je vakantie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 3 september 2021 Rapport Share Geplaatst 3 september 2021 Ik ga een jas ruilen in een verre stad en maak er een uitje van. nancy en Maja reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 3 september 2021 Rapport Share Geplaatst 3 september 2021 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Descartes33 Geplaatst 3 september 2021 Rapport Share Geplaatst 3 september 2021 Goedemorgen allemaal. Hele week op de camping ‘s morgens gewenst dat ik thuis was (comfort) en nu weer thuis, en dan tóch iets missen, ik weet niet wat, het natte gras, het toiletgebouwtje, de lieve mensen om me heen, de zeelucht, de ellende van het bedienen van een een kapotte cafetière… Enfin nu zijn de vakantiedagen op en is het tot oudjaar werken. We gaan er iets van maken. Pinkman Fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 september 2021 Rapport Share Geplaatst 3 september 2021 Goedemorgen frummers, Vergat ik toch bijna even koffie te brengen hier.... Maar hier is het dienblad dan eindelijk... Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 3 september 2021 Rapport Share Geplaatst 3 september 2021 (bewerkt) 16 minuten geleden zei Lika: Ik ga een jas ruilen in een verre stad en maak er een uitje van. Mooi omgedacht dat lullige ruilen 3 september 2021 bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 3 september 2021 Rapport Share Geplaatst 3 september 2021 1 minuut geleden zei Descartes33: Goedemorgen allemaal. Hele week op de camping ‘s morgens gewenst dat ik thuis was (comfort) en nu weer thuis, en dan tóch iets missen, ik weet niet wat, het natte gras, het toiletgebouwtje, de lieve mensen om me heen, de zeelucht, de ellende van het bedienen van een een kapotte cafetière… Enfin nu zijn de vakantiedagen op en is het tot oudjaar werken. We gaan er iets van maken. Pinkman Fijne dag allemaal. Het toiletgebouw zonder twijfel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 3 september 2021 Rapport Share Geplaatst 3 september 2021 Goedemorgen! @bolletje nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! @ikkanhet, @Vol en er was nog 1 toch? Ook gefeliciteerd nog. @bumperjim van harte! @Pinkmansterkte! Ik ga zo voor de eerste keer in mijn leven naar zo'n ballenbakpark met buurvrouw, mini en buurjoch van anderhalf. Geen idee of ik dat leuk ga vinden, we gaan het zien. Dreumes en peuter uurtje. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 3 september 2021 Rapport Share Geplaatst 3 september 2021 Goeiemorgen allemaal, Gistere een super leuke dag gehad althans tot gisteravond later. Toen begon een kennisje herhaaldelijk te bellen. Vandaag moet ze haar hond laten inslapen. Maar eiste ook nog van mij mijn visite te laten stikken want zij was belangrijker. En of dat nog niet genoeg was begon mijn zoon weer mij proberen complexen aan te praten. Wat is die jongen moeilijk af en toe niet leuk meer en dat is een understatement. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 3 september 2021 Rapport Share Geplaatst 3 september 2021 (bewerkt) Allemaal bedankt 3 september 2021 bewerkt door ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 3 september 2021 Rapport Share Geplaatst 3 september 2021 Straks zwemmen en nog even wat werken. Gisteren had ik een sjiek diner waar volop wijn bij geschonken werd. Daaraan heb ik meegedaan, ondanks mijn voornemen om weer wat langer zonder te doen. Spijt van nu natuurlijk. Ik was juist zo lekker op weg weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 3 september 2021 Rapport Share Geplaatst 3 september 2021 Ik heb gisteren hetzelfde gedaan met mijn vriendinnen clubje @Lonster Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 september 2021 Rapport Share Geplaatst 3 september 2021 Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 3 september 2021 Rapport Share Geplaatst 3 september 2021 1 uur geleden zei ikkanhet: Goeiemorgen allemaal, Gistere een super leuke dag gehad althans tot gisteravond later. Toen begon een kennisje herhaaldelijk te bellen. Vandaag moet ze haar hond laten inslapen. Maar eiste ook nog van mij mijn visite te laten stikken want zij was belangrijker. De dag dat ik ooit mn hond moet laten inslapen zal ik ook ongelooflijk irritant zijn en belangrijker dan de rest vd wereld, ik waarschuw maar vast Soms zijn mensen helemaal upset ergens over. ikkanhet en karin123 reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden